quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je recht om iemand neer te mogen knallen? Nou wat geweldig, erg Christelijk.
Oh die.quote:Op maandag 15 september 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene die doodgaat of seks heeft
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.quote:Op maandag 15 september 2025 11:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diegene waarbij de oogballen wordt ingedrukt door The Mountain.
SPOILER!!!quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Uit mijn hoofd zeg ik dat het volgens mij seizoen 3 of 4 is.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, gok ik.
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.quote:Op maandag 15 september 2025 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee het recht op wapenbezit. Dat is voor hun een fundamenteel recht.
Het product ervan nemen ze voor lief. Dat is niet alleen hij, maar blijkbaar de meeste lui daar anders waren die wapens wel verboden geweest.
Tijdens mijn vakantie heb ik de Game of Thrones Studio Tour gedaan. Ik heb daar heel wat spoilers voorbij zien komen.quote:
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.quote:
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Wereldgozer het volgende:
nu heb ik PEDRO PEDRO PEDRO PE in mijn hoofd
True.quote:Op maandag 15 september 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de cast gaat dood dus echt een spoiler is het ook niet.
quote:Op maandag 15 september 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je die R goed benoemt is er niks aan de hand.
hmmm ja oke das wel. Doe maar danquote:Op maandag 15 september 2025 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik dus. Jij hebt dan ook de voordelen ervan.
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestokenquote:Op maandag 15 september 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je voor wapenbezit bent, ben je ook voor het willekeurig neerknallen van mensen. En daarmee geen Christen of humaan persoon, omdat je het schijnbaar goed vindt dat iemand anders kan beslissen over je levenslot.
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?quote:Op maandag 15 september 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm ja oke das wel. Doe maar dan
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenquote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfde kan je zeggen over messenbezit. Ik ben er ook niet voor dat er af en toe iemand wordt doodgestoken
Niet klikken als je nog niet hebt gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
10quote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoeveel kilometer wil je dat er gelopen wordt?
Ja dat moet gewoon kunnen inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer voor het vergiftigen van mensenwant dat is gewoon persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |