quote:
ohja dat was hier zaterdagmiddagquote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo, dikke stortbui hier met veel wind. Regen ging niet verticaal maar horizontaal...
Grmblquote:
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Misschien is Essn te progressief voor Buda en Buda te conservatief voor Essn. Maar ja, dat is kennelijk ook op te lossen met een zwarte panty.quote:
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekkerquote:Op maandag 15 september 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde bakboeken waar je de broodrecepten uithaalt? Heb gisteren Meesterlijk Brood (van Robèrt van Beckhoven) weer eens uit de kast gehaald.
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/quote:Op maandag 15 september 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Staat daar toevallig het recept in voor kastanjebrood? Want dat is lekker
Paar meter door de regen overleef je wel toch?quote:Op maandag 15 september 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
even wachten tot het droog is en dan de container bij de voordeur zetten...
buienalarm zegt over 20min is het veilig
ja hoor, maar als ik droog die paar meter kan lopen vind ik dat prettigerquote:Op maandag 15 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar meter door de regen overleef je wel toch?
Die kat laat wel sterke windjes danquote:
Oehquote:Op maandag 15 september 2025 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)/brood-noord-italie/
op zijn eigen site moet je member worden voor je alles mag lezen, maar als het op Max staat kun je het gewoon bekijken
Hier zaterdagavond, ging hard tekeerquote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
Vind opzich wel leuk maar hoop dat de bomen in de tuin het overleven gezien alles nog vol in blad staat...quote:Op maandag 15 september 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohja dat was hier zaterdagmiddag
quote:Op maandag 15 september 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kat laat wel sterke windjes dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |