abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! maandag 15 september 2025 @ 08:01:08 #1
367000 roos94
pi_218775444
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er nog zoveel babies geboren worden in een oorlogsgebied?

Er worden door heel social media filmpjes verspreid van kleine kindjes in oorlogsgebieden. Maar die oorlog begon niet gister. Waarom blijven mensen kinderen krijgen?

En ik heb het niet over IS vrouwen die in kampen verkracht worden. Het gaat om burgers met normale gezinnen die in dit soort gebieden wonen.

Waarom zou je in godsnaam zwanger willen worden in een oorlogsgebied. En als je geen geld hebt voor condooms of wat dan ook, zou ik liever geen seks hebben dan een onschuldige baby zo'n strontgebied in te deponeren?
pi_218775448
Waarschijnlijk omdat die opgekropte geiligheid er toch uit moet. B-) :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218775463
Wat denk je dat er in Nederland gebeurt als een avondje de stroom eruit ligt?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 15 september 2025 @ 08:30:51 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218775575
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Dan ga ik flink aan de drugs.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218775775
Door fokken voor zoveel mogelijk toeslagen in Nederland
lol
pi_218775827
Ik dacht even dat TS wat anders bedoelde
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218775894
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Bereid je maar voor, een handcrank noodradio met 20000 powerbank helpt je er wel doorheen. Denk ook aan een paar emmers of 20 liter containers water voor schijt/badkamer enz :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 15 september 2025 @ 09:37:36 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218775945
Neuken moet in je aard liggen
Want het wetboek ken ik ook
pi_218776006
Tja.. Het zou mijn keuze ook niet zijn. Maar als de mensheid zou stoppen zich voort te planten als de omstandigheden slecht zijn waren we denk ik allang uitgestorven. Dus zal wel iets met oerdriften te maken hebben ofzo.
  maandag 15 september 2025 @ 09:47:08 #10
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_218776061
Die vrouwen kiezen er niet zelf voor om zwanger geneukt te worden. In landen als Afghanistan zijn anticonceptie middelen zoals de condoom sinds de Taliban verboden. Sinds Hamas de distributie van vrijwel alles controleert is het ook vrij aannemelijk dat men bewust anticonceptie achterhoudt danwel vernietigd zodat de Palestijnen vrolijk doorfokken voor de volgende generatie allah akbartjes.
pi_218776595
Er zijn verrassend veel fotos van lijdende kinderen in Gaza die met bijzonder weinig research bewezen fake zijn.
Zo was er een foto die op een gegeven moment in een heleboel media voorkwam, waarop het jongetje genaamd Muhammad Zakariya Ayyoub al-Matouq te zien was. Compleet uitgemergeld in de armen van zijn moeder. Iemand riep dat dat kwam door voedseltekort in Gaza, en iedereen nam dat klakkeloos over.
Maar met een paar minuten research had een kritische journalist uitgevonden dat de moeder had verteld dat het jongetje niet ondervoed was, maar een aangeboren ziekte had. En dat op een niet-gecropte versie van de foto zijn gezonde broer te zien was. Maar die rectificatie haalde de voorpagina nooit, want niet spectaculair.
https://honestreporting.com/another-photo-another-lie/
https://layoftheland.onli(...)l-the-truth-did-not/

Foto die Viral ging:

De foto van dezelfde fotograaf die alles ineens in een heel ander daglicht zet, omdat zijn weldoorvoede broer er ook op staat:

In elke oorlog is de waarheid het eerste slachtoffer. En ik heb het idee dat mediaoorlog in het conflict tussen Israël en Hamas nog veel meer heftiger is dan in het geval van bijvoorbeeld Ukraine. Van beide zijdes weet ik echt niet meer welke berichten te vertrouwen zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door knoopie op 15-09-2025 10:40:27 ]
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_218776662
Komt goed TS, Israël ruimt dat wel even voor je op :B
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_218777464
Er moeten toch nieuwe Hamasstrijdertjes gemaakt worden
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218778029
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Er moeten toch nieuwe Hamasstrijdertjes gemaakt worden
Dit is het antwoord. Fokken voor de verspreiding van Islam
pi_218778245
Uithuwelijking en verkrachting
pi_218780974
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 09:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Bereid je maar voor, een handcrank noodradio met 20000 powerbank helpt je er wel doorheen. Denk ook aan een paar emmers of 20 liter containers water voor schijt/badkamer enz :)
Ik doelde meer op de geboortegolf die pak-hem-beet negen maanden later plaatsvindt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 18 september 2025 @ 13:35:32 #17
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218803164
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er nog zoveel babies geboren worden in een oorlogsgebied?

Er worden door heel social media filmpjes verspreid van kleine kindjes in oorlogsgebieden. Maar die oorlog begon niet gister. Waarom blijven mensen kinderen krijgen?

En ik heb het niet over IS vrouwen die in kampen verkracht worden. Het gaat om burgers met normale gezinnen die in dit soort gebieden wonen.

Waarom zou je in godsnaam zwanger willen worden in een oorlogsgebied. En als je geen geld hebt voor condooms of wat dan ook, zou ik liever geen seks hebben dan een onschuldige baby zo'n strontgebied in te deponeren?
1 reden. Islam. Vrouwen zijn niets meer dan broedkippen en dienen dan ook op die manier gebruikt te worden. Oorlog of geen oorlog. Of eigenlijk islam IS oorlog, al vanaf de 7e eeuw, ze kennen niks anders en broeden al eeuwen door terwijl ze in oorlog zijn.
  Miss 200.000.000! donderdag 18 september 2025 @ 14:14:09 #18
367000 roos94
pi_218803399
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
1 reden. Islam. Vrouwen zijn niets meer dan broedkippen en dienen dan ook op die manier gebruikt te worden. Oorlog of geen oorlog. Of eigenlijk islam IS oorlog, al vanaf de 7e eeuw, ze kennen niks anders en broeden al eeuwen door terwijl ze in oorlog zijn.
Dus dan is er niet één helder licht die denkt en zegt: joh, de hele wijk staat in brand, er is geen vreten, mensen worden aan flarden geknald, misschien - heel misschien - moeten we ff een baby hier niet ingooien?
pi_218804875
quote:
3s.gif Op maandag 15 september 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:

Denken dat een moslima wat te vertellen heeft tegenover haar man :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  donderdag 18 september 2025 @ 18:23:14 #20
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218805037
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dus dan is er niet één helder licht die denkt en zegt: joh, de hele wijk staat in brand, er is geen vreten, mensen worden aan flarden geknald, misschien - heel misschien - moeten we ff een baby hier niet ingooien?
Blijkbaar niet nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')