Dan ga ik flink aan de drugs.quote:Op maandag 15 september 2025 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat denk je dat er in Nederland gebeurt als een avondje de stroom eruit ligt?
Bereid je maar voor, een handcrank noodradio met 20000 powerbank helpt je er wel doorheen. Denk ook aan een paar emmers of 20 liter containers water voor schijt/badkamer enzquote:Op maandag 15 september 2025 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
Wat denk je dat er in Nederland gebeurt als een avondje de stroom eruit ligt?
Dit is het antwoord. Fokken voor de verspreiding van Islamquote:Op maandag 15 september 2025 11:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Er moeten toch nieuwe Hamasstrijdertjes gemaakt worden
Ik doelde meer op de geboortegolf die pak-hem-beet negen maanden later plaatsvindt.quote:Op maandag 15 september 2025 09:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, een handcrank noodradio met 20000 powerbank helpt je er wel doorheen. Denk ook aan een paar emmers of 20 liter containers water voor schijt/badkamer enz
1 reden. Islam. Vrouwen zijn niets meer dan broedkippen en dienen dan ook op die manier gebruikt te worden. Oorlog of geen oorlog. Of eigenlijk islam IS oorlog, al vanaf de 7e eeuw, ze kennen niks anders en broeden al eeuwen door terwijl ze in oorlog zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er nog zoveel babies geboren worden in een oorlogsgebied?
Er worden door heel social media filmpjes verspreid van kleine kindjes in oorlogsgebieden. Maar die oorlog begon niet gister. Waarom blijven mensen kinderen krijgen?
En ik heb het niet over IS vrouwen die in kampen verkracht worden. Het gaat om burgers met normale gezinnen die in dit soort gebieden wonen.
Waarom zou je in godsnaam zwanger willen worden in een oorlogsgebied. En als je geen geld hebt voor condooms of wat dan ook, zou ik liever geen seks hebben dan een onschuldige baby zo'n strontgebied in te deponeren?
Dus dan is er niet één helder licht die denkt en zegt: joh, de hele wijk staat in brand, er is geen vreten, mensen worden aan flarden geknald, misschien - heel misschien - moeten we ff een baby hier niet ingooien?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
1 reden. Islam. Vrouwen zijn niets meer dan broedkippen en dienen dan ook op die manier gebruikt te worden. Oorlog of geen oorlog. Of eigenlijk islam IS oorlog, al vanaf de 7e eeuw, ze kennen niks anders en broeden al eeuwen door terwijl ze in oorlog zijn.
Denken dat een moslima wat te vertellen heeft tegenover haar manquote:Op maandag 15 september 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er nog zoveel babies geboren worden in een oorlogsgebied?
Er worden door heel social media filmpjes verspreid van kleine kindjes in oorlogsgebieden. Maar die oorlog begon niet gister. Waarom blijven mensen kinderen krijgen?
En ik heb het niet over IS vrouwen die in kampen verkracht worden. Het gaat om burgers met normale gezinnen die in dit soort gebieden wonen.
Waarom zou je in godsnaam zwanger willen worden in een oorlogsgebied. En als je geen geld hebt voor condooms of wat dan ook, zou ik liever geen seks hebben dan een onschuldige baby zo'n strontgebied in te deponeren?
Blijkbaar niet nee.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus dan is er niet één helder licht die denkt en zegt: joh, de hele wijk staat in brand, er is geen vreten, mensen worden aan flarden geknald, misschien - heel misschien - moeten we ff een baby hier niet ingooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |