Nee, dat is niet de simpele waarheid. Men mag en kan dus niks en heeft wél wat te verliezen. Als er een vrijbrief was om dit tuig aan te pakken zouden ze vandaag nog door de straten worden gejaagd.quote:Op maandag 15 september 2025 22:06 schreef oblo het volgende:
Dat komt de overlastgevers weten dat Nederlanders pussies zijn. Dat is helaas de simpele waarheid.
Smoesjes. Je mag ze gewoon aanspreken en zelfs eventueel een burgerarrest uitvoeren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de simpele waarheid. Men mag en kan dus niks en heeft wél wat te verliezen. Als er een vrijbrief was om dit tuig aan te pakken zouden ze vandaag nog door de straten worden gejaagd.
Je zou willen dat het zo werkt maar de gedachte is naief.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef Chadi het volgende:
Het is toch niet erg lastig dat je gewoon camera beelden hebt en dan bij overlast zo'n AZC uitkamt naar de dader en die meteen uitzet.
Ben je gelijk van het gezeik af.
Van dit soort "oplossingen' wordt onze samenleving ook niet beterquote:Op dinsdag 16 september 2025 02:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Precies, de noodklok luiden heeft geen enkele zin. Het enige wat de locale bevolking eigenlijk kan doen is ... knip ....
Dat klopt, ze zijn ook niet welkom.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vicieuze cirkel. Ze krijgen het gevoel niet welkom te zijn en gaan zich er dan naar gedragen.²
Racistisch nog wel, toe maar. Bron hiervan?quote:Op maandag 15 september 2025 07:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik las dat ze in Israël zo'n racistische veteranenmotorclub als bewaking hebben neergezet bij de distributiepunten. Hebben wij niet zo'n clubje die we daarvoor kunnen inhuren?
In die contreien wil zelf veel meer mensen in de asielsector aan het werk zetten. Zodat de instroom "beter en sneller verwerkt kan worden" beter gefaciliteerd kan worden.quote:Op maandag 15 september 2025 12:28 schreef RotatoR het volgende:
Progressief-links negeert dit probleem gewoon maar zodra er strengere asielmaatregelen ter sprake komen staan ze vooraan om moralistisch te janken.
Ja, alleen thuis is er oorlog, ellende en armoede en in andere landen zijn ze ook niet welkom. Zo moeilijk deden jullie niet toen die gewillige Oekraïnse dames op zolder kwamen slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat klopt, ze zijn ook niet welkom.
Weet niet hoe het met jou zit, maar als ik ergens niet welkom ben ga ik gewoon weer weg.
De meeste ellende wordt veroorzaakt door veiligelanders, die sowieso niet in aanmerking zouden komen voor asiel. En tuig dat zich niet kan gedragen zien we hier liever ook niet. Wat Oekrainse dames en mee te maken hebben zie ik even niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, alleen thuis is er oorlog, ellende en armoede en in andere landen zijn ze ook niet welkom. Zo moeilijk deden jullie niet toen die gewillige Oekraïnse dames op zolder kwamen slapen.²
matige troll. 5/10quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vicieuze cirkel. Ze krijgen het gevoel niet welkom te zijn en gaan zich er dan naar gedragen.²
O.a. jij bent een vijand van een vrije meningsuiting voor iedereen. Jij bent namelijk heel intolerant.quote:Op maandag 15 september 2025 22:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wie zijn de vijanden van de vrije meningsuiting? En waar wordt dat beperkt en door wie? En wat heeft dat met dit topic te maken? Zoals gewoonlijk lul je weer in het wilde weg zonder dat je ook maar 1 punt maakt of 1 on topic ding benoemd. Echt ga eens wat lessen begrijpend lezen en schrijven volgen en kom dan maar weer eens terug. Of vraag je begeleiders om je een tijdje op je kamer op te sluiten. Misschien dat je dan de boel weer wat op een rijtje krijgt.
https://www.bbc.com/news/articles/cm2zy4l8jgeoquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Racistisch nog wel, toe maar. Bron hiervan?
[..]
In die contreien wil zelf veel meer mensen in de asielsector aan het werk zetten. Zodat de instroom "beter en sneller verwerkt kan worden" beter gefaciliteerd kan worden.
asielzoekers mogen nu werken hequote:Op dinsdag 16 september 2025 09:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit, maar als ik ergens niet welkom ben ga ik gewoon weer weg.
Nog even en dan zitten in ons land overal de vijanden van de vrije meningsuiting, zodat de normale mensen in winkelcentra, winkels, supermarkten, horeca enz. niet meer welkom zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat "mag" en wat de politieke en bestuurlijke elite wenselijk vindt, laat staan de mediakanalen. Agenten zijn gegijzeld, burgers zijn gegijzeld. Als jij ingrijpt met een groepje bij overlastgevende asielzoekers sta jij morgen als extreemrechtse man in de krant waarbij het nog maar de vraag is of je juridische backing hebt voor zelfverdediging.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:00 schreef oblo het volgende:
[..]
Smoesjes. Je mag ze gewoon aanspreken en zelfs eventueel een burgerarrest uitvoeren.
Als die overlastgevers collectief worden aangesproken op hun gedrag en op het moment dat ze agressief worden de bus worden uit geflikkerd of omringd worden door een groepje Nederlanders dan is er al snel geen probleem meer.
Dat zeg ik toch, Nederlanders zijn bang. Allemaal smoesjes om maar niet iemand aan te spreken op wangedrag en je mannetje te staan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat "mag" en wat de politieke en bestuurlijke elite wenselijk vindt, laat staan de mediakanalen. Agenten zijn gegijzeld, burgers zijn gegijzeld. Als jij ingrijpt met een groepje bij overlastgevende asielzoekers sta jij morgen als extreemrechtse man in de krant waarbij het nog maar de vraag is of je juridische backing hebt voor zelfverdediging.
Nee, dat zeg jij niet. Je leest namelijk niet wat er staat. Als jij in Servië dit doet heb je de zekerheid dat de overheid achter je staat en doordat je die zekerheid hebt weet je ook dat mensen je gaan helpen als zo'n stuk tuig een mes trekt, omdat zij ook die zekerheid hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:26 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, Nederlanders zijn bang. Allemaal smoesjes om maar niet iemand aan te spreken op wangedrag en je mannetje te staan.
Je mag en kan gewoon mensen aanspreken op hun gedrag en je mannetje staan tegenover agressief gedrag, niemand werkt je daar in tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij niet. Je leest namelijk niet wat er staat. Als jij in Servië dit doet heb je de zekerheid dat de overheid achter je staat en doordat je die zekerheid hebt weet je ook dat mensen je gaan helpen als zo'n stuk tuig een mes trekt, omdat zij ook die zekerheid hebben.
Hier sta je er om bovengenoemde redenen alleen voor. Door iedereen zal je worden tegengewerkt: media framen je oneerlijk, (lokale) politici, justitie zal je voor het gerecht slepen. Politie komt laat en zit ook met de handen op de rug gebonden. Met dus ook nog eens de gerede kans dat als je het wel doet, jij het alleen tegen een messentrekker mag opnemen. Die zelf zelden alleen is.
De angst wordt gecreëerd door de bestuurlijke elite. Maar ja, Nederlanders zijn een "bang volkje".
Dan gaat het dus twee kanten op. Optie A: je staat alleen en moet zelf met alle shit dealen met als ergste escalatie een mes tussen je ribben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:03 schreef oblo het volgende:
[..]
Je mag en kan gewoon mensen aanspreken op hun gedrag en je mannetje staan tegenover agressief gedrag, niemand werkt je daar in tegen.
Waarom ben je dan een groepje neonazi”s? Dat snap ik oprecht niet. Dat heb ik ook nog nooit gehoord dat als je iemand aanspreekt op wangedrag dat je dan als witte neonazi wordt gelabeld.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan gaat het dus twee kanten op. Optie A: je staat alleen en moet zelf met alle shit dealen met als ergste escalatie een mes tussen je ribben.
Optie B: je doet het wel met een groepje en dan ben je een groepje "witte" neonazi's en ga je aan alle kanten tegengewerkt en geframed worden.
Maar dit wordt een herhaling van zetten, ik heb mijn visie gegeven. Jij vindt Nederlanders een bang volkje en bent van mening dat alles kan en mag, ik wijs je op de 2-tier justitie en visie van de politiek. We gaan hier beiden niet in veranderen.
Als je het niet ziet heeft het ook geen zin om erover te praten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:13 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan een groepje neonazi”s? Dat snap ik oprecht niet. Dat heb ik ook nog nooit gehoord dat als je iemand aanspreekt op wangedrag dat je dan als witte neonazi wordt gelabeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |