SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
M'n moeder wilde vroeger een beagle. "Nee die zijn eigenwijs en lopen weg." Dus wij een kruising cocker spaniël en schapendoesje en weet ik veel wat nemen: oost-Indisch doof.quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende: En als je dacht dat je wist wat eigenwijs betekende dan heb je nog geen teckel gehad.
Heel je tuin bedekken met aluminiumfolie dan.quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd een poes binnen te houden. Die straalde alles eronder binnen uit frustratie, duwde zelf een uitzetraampje verder open, kwam zwanger terug van dat avontuur en straalde vervolgens weer steeds alles eronder.
Tot ze naar buiten mocht.
Ik begin er niet weer aan, dat binnen houden. Maar snap de ergernis wel.
In m'n vorige huis waren zoveel katten op de buurt en die beesten scheten mijn hele tuin vol terwijl ik deels gras had (daar zouden ze niet zo van moeten houden) maar het boeide ze geen zak! Hier nu gelukkig maar weinig katten.
Koffiedik hielp wel echt best goed.quote:Op zondag 14 september 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel je tuin bedekken met aluminiumfolie dan.
Van dat schrikdraad rondom.quote:Op zondag 14 september 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zaterdag 28quote:
Pwoah. Ik dacht vrijdag.quote:Op zondag 14 september 2025 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisteren heeft er niets mee van doen.
ik at het woensdag
In m'n vorige huis ook gezeik gehad met andermans katten. En een tijdje terug lag er eentje uitgesmeerd over de weg hier. Ik zie in een volle woonwijk alleen nadelen. Prachtig als je achteraf woont, dat wel. Voor zo'n beestje is het wel heel mooi.quote:Op zondag 14 september 2025 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd een poes binnen te houden. Die straalde alles eronder binnen uit frustratie, duwde zelf een uitzetraampje verder open, kwam zwanger terug van dat avontuur en straalde vervolgens weer steeds alles eronder.
Tot ze naar buiten mocht.
Ik begin er niet weer aan, dat binnen houden. Maar snap de ergernis wel.
In m'n vorige huis waren zoveel katten op de buurt en die beesten scheten mijn hele tuin vol terwijl ik deels gras had (daar zouden ze niet zo van moeten houden) maar het boeide ze geen zak! Hier nu gelukkig maar weinig katten.
uhuhquote:Op zondag 14 september 2025 20:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Pwoah. Ik dacht vrijdag.
Time flies.
Solly.
25 hier. Wel leuk voor de luchtlandingen. Hopelijk kan ik mezelf om acht uur uit bed sleuren, of ik kijk het vanaf m'n balkon.quote:
Moet ik toch weer op zoek naar iemand die goed Indisch kan koken.quote:Op zondag 14 september 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh![]()
maak voortaan weer gewoon alleen voor mn eigen
Betere temperatuur wel.quote:Op zondag 14 september 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
25 hier. Wel leuk voor de luchtlandingen. Hopelijk kan ik mezelf om acht uur uit bed sleuren, of ik kijk het vanaf m'n balkon.
Ja hier in het zuidenquote:
Zal ook wel teringdruk zijn. Ik ga wel lopen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Betere temperatuur wel.
as t maar droog is zaterdag en de dinsdag er op.quote:
Goed voor jequote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ook wel teringdruk zijn. Ik ga wel lopen denk ik.
Zin wel in lekker herfstweer.quote:Op zondag 14 september 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
as t maar droog is zaterdag en de dinsdag er op.
voor de rest kan het me rectaal oxideren
Als Nederland niet bevrijd was geworden hadden we nu minder fatbikes.quote:Op zondag 14 september 2025 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
25 hier. Wel leuk voor de luchtlandingen. Hopelijk kan ik mezelf om acht uur uit bed sleuren, of ik kijk het vanaf m'n balkon.
Anders was ik met de fiets gegaanquote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed voor je
[..]
Zin wel in lekker herfstweer.
Zou mijn kat niks interesseren.quote:Op zondag 14 september 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook goed voor jequote:Op zondag 14 september 2025 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was ik met de fiets gegaan
Schnitzels passen wel makkelijk door de brievenbus. Scheelt weer aanbellen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ook veel minder keuze bij Thuisbezorgd.
Alleen maar schnitzel met bratkartoffelnquote:Op zondag 14 september 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ook veel minder keuze bij Thuisbezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |