Om haar masker daarna af te zetten en de vrolijke overdreven op te zetten voor een wild promotie.quote:Op maandag 15 september 2025 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer haar zieke/zielige gezicht opgezet voor een prikfilmpje. Actrice
Ze hebben ook shampoo ja 😂🤣quote:Op maandag 15 september 2025 12:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Om haar masker daarna af te zetten en de vrolijke overdreven op te zetten voor een wild promotie.
Ik hoop dat wild ook shampoos produceert, kan ze die ook eens uitproberen. Dat haar van haarband zo mega vet.
En Zoe hoort eigenlijk in groep 5.quote:Op maandag 15 september 2025 12:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb geen kinderen, maar is het gebruikelijk dat meiden in groep 6 (na gym) een deo’the, make-uppie en parfummetje opdoen?
Ach die fluflu's zetten hun kinderen steeds jonger in voor reclames.quote:Op maandag 15 september 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
En Zoe hoort eigenlijk in groep 5.
Dan hebben ze nog geen puberzweet toch.
Ik heb 3 meiden maar zodra ik merkte dat ze een beetje meer gingen zweten deden ze een deo op.
Ook wel beetje voor de leuk hoor.
Maar make up niet nee, in groep 8 was dat
Yep.quote:Op maandag 15 september 2025 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ach die fluflu's zetten hun kinderen steeds jonger in voor reclames.
Deed Janneke dat toen niet ook met haar oudste dochter en menstruatie ondergoed?
Maar dit is toch basis? Als 4/6 = 120, en dan niet uit kunnen rekenen hoeveel de hele balk is?quote:Op maandag 15 september 2025 12:56 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle: als ze al moeite heeft met dit werkblad laat je dochter het dan zelf doen of naar de leerkracht gaan want zoals ik het zie wordt die dochter niet wijzer van de aanwijzingen van haar.
Ja ze worden steeds jonger al een puber kennelijk 😅quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Yep.
Het is sowieso opvallend hoeveel momfluencers met kinderen op de basisschool het over hun "pubers" hebben.
Ik schrik er best van dat ze dit als volwassene niet kan uitleggen. Maar er wel prat op gaat dat ze universiteit heeft gedaan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef Odonata het volgende:
[..]
Maar dit is toch basis? Als 4/6 = 120, en dan niet uit kunnen rekenen hoeveel de hele balk is?
Dit is toch geen pluswerk?
(Hier maar 1 kind met theoretische aanleg, de anderen zijn veel praktischer. Maar die deed dit veel eerder dan groep 7 kan ik me herinneren.)
Dat vind ik toch zo irritant. Vaak al bij kleuters, doe normaal.quote:Op maandag 15 september 2025 13:10 schreef Harper het volgende:
[..]
Yep.
Het is sowieso opvallend hoeveel momfluencers met kinderen op de basisschool het over hun "pubers" hebben.
Ze schreef van de week al dat ze een leeg blaadje inleverde bij dr wiskunde examen en een voldoende kreeg. In Rusland kan dat blijkbaar.quote:Op maandag 15 september 2025 13:22 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik schrik er best van dat ze dit als volwassene niet kan uitleggen. Maar er wel prat op gaat dat ze universiteit heeft gedaan.
En het ziet eruit als basisrekenen.
Wanneer zou het moeten nemen als ze, volgens haar zelf dan, de hele dag slaapt? Of beter nog waarom zou je het doen als je je nest niet uit komt. Het lijkt me ook onmogelijk om de hele dag te slapen als je het slikt, maar goed.. Debbie kan altijd slapen.0quote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zei dat ze toen extra in nam dus bovenop haar normale dosis dus... (of ze het echt neemt en hoe weet ik niet he 🤣 maar dit zei ze)
Ik snap op deze manier de cito meting wel.quote:Op maandag 15 september 2025 13:30 schreef Odonata het volgende:
Maar daaronder ook 2000÷7=700 hoe dan? Ik begrijp dan wel dat moeder verbaast is over het grote verschil tussen de Cito metingen en wat zij denkt dat het zou moeten zijn.
En ik heb heel erg te doen met L. Hoe frustrerend moet het zijn als het niet lukt, je moeder je niet kan helpen en diezelfde moeder wel pusht voor meer en een theoretischer advies.
Minibelle praat haar kinderen hoogbegaafdheid aan. En zelf al zou het kind hoogbegaafd zijn, dan nog betekent dat volgens mij nog niet automatisch dat je kind overal maar goed in is. (Ik heb zelf geen hoogbegaafde kinderen of er ervaring mee, maar dat is wat ik hier een beetje lees).quote:Op maandag 15 september 2025 13:30 schreef Odonata het volgende:
Maar daaronder ook 2000÷7=700 hoe dan? Ik begrijp dan wel dat moeder verbaast is over het grote verschil tussen de Cito metingen en wat zij denkt dat het zou moeten zijn.
En ik heb heel erg te doen met L. Hoe frustrerend moet het zijn als het niet lukt, je moeder je niet kan helpen en diezelfde moeder wel pusht voor meer en een theoretischer advies.
Echt hè, en maar opscheppen over +klas en hb.quote:Op maandag 15 september 2025 13:30 schreef Odonata het volgende:
Dit is geen reguliere taptoe maar de paarden die morgen meelopen met Prinsjesdag. Op maandag wordt er op het strand geoefend met publiek, geluid, gewapper etc.quote:Op maandag 15 september 2025 13:52 schreef Frietmetkip het volgende:
Bij AM: die paarden bij de taptoe zien er echt heel angstig en ongelukkig uit 😨 Dat is toch geen paardenliefde?! Of heb ik -als niet paardenmeisje- iets gemist?
Maar dat is duidelijk niet voor het plezier van de paarden zelf toch? Vind dit echt sneu om te zien en ook helemaal niet nodig. Er zijn zoveel alternatieven. Het gebruik van willoze dieren is in dit geval overbodig lijkt mij.quote:Op maandag 15 september 2025 13:53 schreef Odonata het volgende:
[..]
Dit is geen reguliere taptoe maar de paarden die morgen meelopen met Prinsjesdag. Op maandag wordt er op het strand geoefend met publiek, geluid, gewapper etc.
Dit inderdaad. Als je het zelf gewoon leuk vindt dan boeit het je helemaal niks wat een ander (die je niet kent) ervan vindt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Hè?! Dus als je een mening ergens over hebt is het pesten?
Geloof mij maar, ik ben echt heul ruimdenkend en ik laat iedereen in zijn waarde maar tegelijkertijd kan ik ook iets mooi of minder mooi vinden. Ik zal daar echter nooit iemand om veroordelen, dat is het verschil denk ik. Ik vind jou niks minder dan een ander omdat jij een skinny draagt, ik zou het zelf alleen niet (meer) dragen.
Ik las net dat ze theater heeft gestudeerd. Dat verklaart een hoop wat haar huilfilmpjes betreft.quote:Op maandag 15 september 2025 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte Balijns: Het lijkt me ontzettend vermoeiend om een relatie met haar te hebben. Ze wil alles bespreken en uitdiepen.
Ik ben helemaal voor open communicatie (en mijn man kan daarin nog wel iets leren), maar toch niet alles hoeft maar tot in den treure besproken te worden?
Mij viel dit vooral op uit het Kekmama interview:quote:Op zondag 14 september 2025 21:29 schreef Memm het volgende:
De insta bio's van het ex-polyamoureuze-koppel zijn nogsteeds niet aangepast. 🤍
Misschien hoop dat het nog goed komt? Of pas als de 'officiële' scheiding klaar is?
KEKmama heeft daarintegen al een hele blog gewijd aan hun break-up.
https://www.kekmama.nl/ar(...)polyamoreuze-relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |