Dit. Ik vind het zeer kwalijk dat ze dit gebruikt om haar boek te promoten.quote:Op maandag 15 september 2025 16:53 schreef Juulia het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat AM met een zieltjes-winnen-offensief bezig is, omdat ze veel kritiek over zich heen krijgt, zeker na de BOOS-uitzending, waar ze last van heeft. Kan ik me voorstellen.
Ze hoeft helemaal niet te vertellen dat ze een pleegkind in huis hebben, maar ze dropt al maanden teasers (het is duidelijk dat Jet niet in haar eigen kamer slaapt). Dat doet ze doelbewust, niet zonder bijbedoelingen en daar vind ik wat van.
Misschien waren zij de enige optie?quote:Op maandag 15 september 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou die broer zijn kind bij AM onderbrengen als ze slecht contact hebben ?
Volgens mij groep 3, groep 1 en kdv.quote:Op maandag 15 september 2025 17:06 schreef Odonata het volgende:
Hoe oud zijn de kinderen van Milou eigenlijk?
Maar wel haar met het gezin op vakantie laten gaan?quote:Op maandag 15 september 2025 17:11 schreef Ballerina888 het volgende:
Als je dat buiten beeld en buiten de aandacht wil doen dan zeg je er gewoon helemaal niks over. Ook nu niet.
En dat kan toch haast niet het kind van die broer zijn?? Die broer die openlijk gezegd heeft hoe hij over AM denkt, dan laat je haar daar toch niet achter?
Ja precies.quote:Op maandag 15 september 2025 17:11 schreef Ballerina888 het volgende:
Als je dat buiten beeld en buiten de aandacht wil doen dan zeg je er gewoon helemaal niks over. Ook nu niet.
En dat kan toch haast niet het kind van die broer zijn?? Die broer die openlijk gezegd heeft hoe hij over AM denkt, dan laat je haar daar toch niet achter?
Maar ook, als het wel het nichtje is, dan ga je dit toch niet gebruiken voor je boek? Want dan maak bewust nog meer kapot?quote:Op maandag 15 september 2025 17:11 schreef Ballerina888 het volgende:
Ze zat vast bij Debbie in de klas😂🤣quote:Op maandag 15 september 2025 14:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik las net dat ze theater heeft gestudeerd. Dat verklaart een hoop wat haar huilfilmpjes betreft.
Misschien toch een ander kind?quote:Op maandag 15 september 2025 17:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ook, als het wel het nichtje is, dan ga je dit toch niet gebruiken voor je boek? Want dan maak bewust nog meer kapot?
Het influenzaklasjequote:Op maandag 15 september 2025 17:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zat vast bij Debbie in de klas😂🤣
Ik las even linkje ipv lintjequote:Op maandag 15 september 2025 17:17 schreef Johanna38 het volgende:
Dus AM zegt dat je naast het uitbuiten van je kinderen, deel van hun privacy óók een deel kunt hebben wat je niet uitbuit. Knap hoor. Powervrouw. Aandragen voor een lintje.
Absoluut.quote:Op maandag 15 september 2025 17:17 schreef Johanna38 het volgende:
Dus AM zegt dat je naast het uitbuiten van je kinderen, deel van hun privacy óók een deel kunt hebben wat je niet uitbuit. Knap hoor. Powervrouw. Aandragen voor een lintje.
Dit is de strijd aangaan met die Boos-uitzending/meningen over mom/kid-fluencers. Dit is recht praten, wat krom is. Dit is om te huilen.
Je kunt de klemtoon op 2 manieren leggen, dat ZIJ er niet bij is.quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Mij viel dit vooral op uit het Kekmama interview:
Voor het eerst moest Michelle haar kinderen uitzwaaien voor een weekend bij hun vader. En dat doet pijn.
“ Ineens weet ik wat co-ouderschap is. Hun tasjes inpakken voor een paar dagen zonder mij.
Niet hun tasjes inpakken voor een paar dagen naar Koen/hun vader of een paar dagen zonder de kindjes maar een paar dagen zonder MIJ.
How can I make this about me?!?! Geen woord over hoe het voor de kinderen is oid.
En wat is de klaver eigenlijk?
Dit. Dat ze iemand in huis heeft gehad vind ik heel positief en had ik niet van Annemarie verwacht. Maar dat als teaser voor je boek gebruiken vind ik echt heel fout. Had het dan gewoon niet verteld. Bah.quote:Op maandag 15 september 2025 17:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Ik vind het zeer kwalijk dat ze dit gebruikt om haar boek te promoten.
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.quote:Op maandag 15 september 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De vier kinderen van M en K vormen de klaver (vier).
Diezelfde kinderen waren wel vaker zonder hun moeder. Dat is niet erg maar M doet net of ze nu voor het eerst in hun leven zonder M zijn. En inderdaad bijzonder om dit weer zo op zichzelf te betrekken. Het is weer de grote MB show. Dit hele circus heeft impact op 3 volwassenen en 7 kinderen maar J en haar kinderen lijken al volledig uit het leven van M verbannen te zijn, werk uitgezonderd.
quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoor Koen en jvp ook niks zeggen over de kinderen,jvp noemt de 4 evenmin.
Dus dat vind ik niet helemaal fair .
Ik denk persoonlijk dat ze het alle 3 moeilijk genoeg hebben, ja mb plaatst meer.
Daarentegen vind ik jvp nu soms wat overdreven met haar Posts met haar jongens. Eerder was ze vooral druk met posten over Laurens en Olivia.
Maar goed dat is mijn mening, zal niet
Iedereen het mee eens zijn , dat kan.
Ze was mee naar IJsland dacht ik.quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik ga stuk om dat Mirjam (van IJsland) steeds![]()
ff een tijd niet gekeken maar my god haha. Waar komt dat van IJsland vandaan? Is het een overblijfsel van haar IJsland reis of is het de achternaam van die Mirjam ofzo?
Dat zou ook heel goed kunnen. Is wel iets anders dan een pleegkind "maanden in huis". Maar kan best zijn dat AM dat van hetzelfde laken een pak vindt.quote:Op maandag 15 september 2025 17:23 schreef Roesssst het volgende:
Hier in de omgeving vragen ze vaak om steungezinnen, die bijvoorbeeld in het weekend of op woensdagmiddag een kindje kunnen opvangen waar het thuis niet zo lekker loopt.
Ik vraag mij af of ze misschien zoiets bedoeld. Op zondag filmt ze al niet, dus dat maakt het al een stuk makkelijker.
En dan kan het nichtje los daarvan mee zijn gegaan op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |