Bereden politie draait niet om "oh wat leuk voor de paarden" nee.quote:Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Frietmetkip het volgende:
[..]
Maar dat is duidelijk niet voor het plezier van de paarden zelf toch? Vind dit echt sneu om te zien en ook helemaal niet nodig. Er zijn zoveel alternatieven. Het gebruik van willoze dieren is in dit geval overbodig lijkt mij.
De vier kinderen van M en K vormen de klaver (vier).quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Mij viel dit vooral op uit het Kekmama interview:
Voor het eerst moest Michelle haar kinderen uitzwaaien voor een weekend bij hun vader. En dat doet pijn.
“ Ineens weet ik wat co-ouderschap is. Hun tasjes inpakken voor een paar dagen zonder mij.
Niet hun tasjes inpakken voor een paar dagen naar Koen/hun vader of een paar dagen zonder de kindjes maar een paar dagen zonder MIJ.
How can I make this about me?!?! Geen woord over hoe het voor de kinderen is oid.
En wat is de klaver eigenlijk?
Ah, thanx! Ja, vond het echt een hele bijzondere uitspraak, zonder mij. Ook Koen lijkt verbannen te zijn, het lijkt erop dat er 2 volwassenen en 3 kinderen gewoon helemaal uitgewist zijn, of ze nooit bestaan hebben. Ik vind het zo triest voor alle 7 kinderen, ik hoop dat ze elkaar nog wel zien.quote:Op maandag 15 september 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De vier kinderen van M en K vormen de klaver (vier).
Diezelfde kinderen waren wel vaker zonder hun moeder. Dat is niet erg maar M doet net of ze nu voor het eerst in hun leven zonder M zijn. En inderdaad bijzonder om dit weer zo op zichzelf te betrekken. Het is weer de grote MB show. Dit hele circus heeft impact op 3 volwassenen en 7 kinderen maar J en haar kinderen lijken al volledig uit het leven van M verbannen te zijn, werk uitgezonderd.
Zal wel een error hebben opgeleverd in haar hoofd, want Plaswijckpark stond in de planner want ze moeten ‘ergens’ heen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef Harper het volgende:
Ik word een beetje simpel van de uitleg van AM aan Jet over wat waar op het terrein is. Alsof het een enorm resort is en Jet er niet al tig keer geweest is. En nu moeten ze morgen ook wederom dezelfde escape room doen![]()
Ik snap wel dat die kinderen gewoon lekker willen spelen.
Ja had ik gezien. Maar wiskunde in de eindexamenklas is toch anders dan het rekenen wat ze nu niet kan uitleggen aan haar dochter.quote:Op maandag 15 september 2025 13:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze schreef van de week al dat ze een leeg blaadje inleverde bij dr wiskunde examen en een voldoende kreeg. In Rusland kan dat blijkbaar.
Ja dat sowieso, dit is geen eindexamenstof.quote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ja had ik gezien. Maar wiskunde in de eindexamenklas is toch anders dan het rekenen wat ze nu niet kan uitleggen aan haar dochter.
Ze komt dus zelf ook niet verder dan groep 6 rekenwerk.
Wat niet zo erg zou zijn als ze het huiswerk uitleggen dan aan de leerkracht overlaat en niet nog meer chaos creëert in dat koppie van haar middelste.
Ze doet het of die kinderen nog nooit zonder haar zijn geweest.quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Voor het eerst moest Michelle haar kinderen uitzwaaien voor een weekend bij hun vader. En dat doet pijn.
“ Ineens weet ik wat co-ouderschap is. Hun tasjes inpakken voor een paar dagen zonder mij.
Niet hun tasjes inpakken voor een paar dagen naar Koen/hun vader of een paar dagen zonder de kindjes maar een paar dagen zonder MIJ.
How can I make this about me?!?! Geen woord over hoe het voor de kinderen is oid.
Pleister tegen de nabloedingenquote:Op maandag 15 september 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
En ik erger me aan mensen die bloed moeten prikken en dan als bewijs het pleistertje moeten showen
Milouhofmeester
Ik vind het bij vrouwen vaak prima staan, bij mannen nietquote:Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef Nieve het volgende:
[..]
Huh, dat zegt toch niemand? Ik vind skinny's en dan vooral bij mannen ook heel seksloos, maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. Jij vindt mijn kleding wellicht ook 3x niks, helemaal prima toch?
Eerder een kasplantjequote:Op maandag 15 september 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nog even en ze veranderd zelf in een zonnebloem
Normaal filmt ze in haar kruis 🫣quote:Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke filmt voor de verandering haar neusgaten weer eens. En zich maar afvragen waar de samenwerkingen blijven🙄
Die had ik even geblokkeerd. Thanks! 😂quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Normaal filmt ze in haar kruis 🫣
Deo in groep 6 snap ik wel en ondanks dat haar dochter een jaar jonger is snap ik wel dat ze haar deo meegeeft. Ze hoeft geen uitzondering te zijn. Make up? Nee sorry, dat geloof ik niet.quote:Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie loopt ook alweer achter met haar wild cases?
En make up in groep 6 is gewoon belachelijk
Sorry 😆quote:Op maandag 15 september 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die had ik even geblokkeerd. Thanks! 😂
Deo kan ik nog enigszins begrijpen (is ook wel wat vroeg voor een kind dat qua leeftijd groep 5 is) make up totaal niet. Dat mag hier op de basisschool ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Deo in groep 6 snap ik wel en ondanks dat haar dochter een jaar jonger is snap ik wel dat ze haar deo meegeeft. Ze hoeft geen uitzondering te zijn. Make up? Nee sorry, dat geloof ik niet.
Dit was geen interview. Dit is gewoon een artikel op basis van haar zelfgeschreven Instagram bericht.quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En ze ‘vergeet’ weer betaald partnerschapquote:Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am weer naar De Vreemde Vogel, ik vind dat er nooit echt leuk uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |