abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218778729
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:57 schreef Frietmetkip het volgende:

[..]
Maar dat is duidelijk niet voor het plezier van de paarden zelf toch? Vind dit echt sneu om te zien en ook helemaal niet nodig. Er zijn zoveel alternatieven. Het gebruik van willoze dieren is in dit geval overbodig lijkt mij.
Bereden politie draait niet om "oh wat leuk voor de paarden" nee.
Hoewel ze supergoed verzorgd en behandeld worden, en ook dit oefenen ziet er erger uit dan het is.
Iedereen die met deze wind te paard het strand op gaat kan beamen wat dit weer doet met paarden. Zelfs in de bak zijn ze allemaal wat fris met dit weer.
pi_218778798
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Mij viel dit vooral op uit het Kekmama interview:

Voor het eerst moest Michelle haar kinderen uitzwaaien voor een weekend bij hun vader. En dat doet pijn.

“ Ineens weet ik wat co-ouderschap is. Hun tasjes inpakken voor een paar dagen zonder mij.

Niet hun tasjes inpakken voor een paar dagen naar Koen/hun vader of een paar dagen zonder de kindjes maar een paar dagen zonder MIJ.
How can I make this about me?!?! Geen woord over hoe het voor de kinderen is oid.

En wat is de klaver eigenlijk?
De vier kinderen van M en K vormen de klaver (vier).
Diezelfde kinderen waren wel vaker zonder hun moeder. Dat is niet erg maar M doet net of ze nu voor het eerst in hun leven zonder M zijn. En inderdaad bijzonder om dit weer zo op zichzelf te betrekken. Het is weer de grote MB show. Dit hele circus heeft impact op 3 volwassenen en 7 kinderen maar J en haar kinderen lijken al volledig uit het leven van M verbannen te zijn, werk uitgezonderd.
pi_218778947
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De vier kinderen van M en K vormen de klaver (vier).
Diezelfde kinderen waren wel vaker zonder hun moeder. Dat is niet erg maar M doet net of ze nu voor het eerst in hun leven zonder M zijn. En inderdaad bijzonder om dit weer zo op zichzelf te betrekken. Het is weer de grote MB show. Dit hele circus heeft impact op 3 volwassenen en 7 kinderen maar J en haar kinderen lijken al volledig uit het leven van M verbannen te zijn, werk uitgezonderd.
Ah, thanx! Ja, vond het echt een hele bijzondere uitspraak, zonder mij. Ook Koen lijkt verbannen te zijn, het lijkt erop dat er 2 volwassenen en 3 kinderen gewoon helemaal uitgewist zijn, of ze nooit bestaan hebben. Ik vind het zo triest voor alle 7 kinderen, ik hoop dat ze elkaar nog wel zien.
pi_218779092
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef Harper het volgende:
Ik word een beetje simpel van de uitleg van AM aan Jet over wat waar op het terrein is. Alsof het een enorm resort is en Jet er niet al tig keer geweest is. En nu moeten ze morgen ook wederom dezelfde escape room doen 8)7
Ik snap wel dat die kinderen gewoon lekker willen spelen.
Zal wel een error hebben opgeleverd in haar hoofd, want Plaswijckpark stond in de planner want ze moeten ‘ergens’ heen.
pi_218779113
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 13:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ze schreef van de week al dat ze een leeg blaadje inleverde bij dr wiskunde examen en een voldoende kreeg. In Rusland kan dat blijkbaar.
Ja had ik gezien. Maar wiskunde in de eindexamenklas is toch anders dan het rekenen wat ze nu niet kan uitleggen aan haar dochter.
Ze komt dus zelf ook niet verder dan groep 6 rekenwerk.
Wat niet zo erg zou zijn als ze het huiswerk uitleggen dan aan de leerkracht overlaat en niet nog meer chaos creëert in dat koppie van haar middelste.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218779195
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ja had ik gezien. Maar wiskunde in de eindexamenklas is toch anders dan het rekenen wat ze nu niet kan uitleggen aan haar dochter.
Ze komt dus zelf ook niet verder dan groep 6 rekenwerk.
Wat niet zo erg zou zijn als ze het huiswerk uitleggen dan aan de leerkracht overlaat en niet nog meer chaos creëert in dat koppie van haar middelste.
Ja dat sowieso, dit is geen eindexamenstof.
Ik zei van de week al dat ik me erover verbaas dat dit verrijkingsstof is in groep 7. Dit was hier voor groep 7 al in de reguliere stof behandeld.
En moeder moet dit idd laten zitten, ze moet dat aan school overlaten.
Maar wat gebeurd er dan...dan moet ze op school zeggen dat ze het niet snapt. En dan blijkt dat het meisje wellicht niet toe is aan verrijkingsstof. En dan komt er straks geen pre advies vwo en dan is moeder in paniek😉
pi_218779214
quote:

[..]

Voor het eerst moest Michelle haar kinderen uitzwaaien voor een weekend bij hun vader. En dat doet pijn.

“ Ineens weet ik wat co-ouderschap is. Hun tasjes inpakken voor een paar dagen zonder mij.

Niet hun tasjes inpakken voor een paar dagen naar Koen/hun vader of een paar dagen zonder de kindjes maar een paar dagen zonder MIJ.
How can I make this about me?!?! Geen woord over hoe het voor de kinderen is oid.

Ze doet het of die kinderen nog nooit zonder haar zijn geweest.
Mevrouw Zat constant in Amsterdam haar sparkle terug te vinden, maar dit is ineens lastig?
pi_218779336
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2025 11:20 schreef Earring het volgende:
En ik erger me aan mensen die bloed moeten prikken en dan als bewijs het pleistertje moeten showen
Milouhofmeester
Pleister tegen de nabloedingen
pi_218779345
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:33 schreef Nieve het volgende:

[..]
Huh, dat zegt toch niemand? Ik vind skinny's en dan vooral bij mannen ook heel seksloos, maar dat is slechts mijn persoonlijke mening. Jij vindt mijn kleding wellicht ook 3x niks, helemaal prima toch?
Ik vind het bij vrouwen vaak prima staan, bij mannen niet
pi_218779624
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 12:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nog even en ze veranderd zelf in een zonnebloem
Eerder een kasplantje
pi_218779671
Sanneke filmt voor de verandering haar neusgaten weer eens. En zich maar afvragen waar de samenwerkingen blijven🙄
pi_218779695
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke filmt voor de verandering haar neusgaten weer eens. En zich maar afvragen waar de samenwerkingen blijven🙄
Normaal filmt ze in haar kruis 🫣
pi_218779700
Debbie loopt ook alweer achter met haar wild cases?
En make up in groep 6 is gewoon belachelijk
pi_218779772
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Normaal filmt ze in haar kruis 🫣
Die had ik even geblokkeerd. Thanks! 😂
pi_218779797
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie loopt ook alweer achter met haar wild cases?
En make up in groep 6 is gewoon belachelijk
Deo in groep 6 snap ik wel en ondanks dat haar dochter een jaar jonger is snap ik wel dat ze haar deo meegeeft. Ze hoeft geen uitzondering te zijn. Make up? Nee sorry, dat geloof ik niet.
pi_218779810
Misschien als de vader van Lotus het probeerd snapt ze het wel. Je ziet hem weinig tot niet in beeld. Hier verdelen we de taak. Ik help met de talen en mijn man met de reken vakken.
pi_218779817
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die had ik even geblokkeerd. Thanks! 😂
Sorry 😆
pi_218779835
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 15:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Deo in groep 6 snap ik wel en ondanks dat haar dochter een jaar jonger is snap ik wel dat ze haar deo meegeeft. Ze hoeft geen uitzondering te zijn. Make up? Nee sorry, dat geloof ik niet.
Deo kan ik nog enigszins begrijpen (is ook wel wat vroeg voor een kind dat qua leeftijd groep 5 is) make up totaal niet. Dat mag hier op de basisschool ook niet
pi_218779843
Ik vind die hoge knot bij AM eigenlijk best leuk staan
pi_218779845
quote:

[..]

Dit was geen interview. Dit is gewoon een artikel op basis van haar zelfgeschreven Instagram bericht.
pi_218779908
Am weer naar De Vreemde Vogel, ik vind dat er nooit echt leuk uitzien
pi_218779925
Pfff, echt bijna 100% reclame vandaag bij AM: die dode-vogel-camping en voor haar boek en box.
pi_218780075
AM; De kinderen zijn 'vrij'. Gelukkig hebben ze nog geen idee waar ze voor worden ingezet.
pi_218780209
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 16:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am weer naar De Vreemde Vogel, ik vind dat er nooit echt leuk uitzien
En ze ‘vergeet’ weer betaald partnerschap
pi_218780229
Am sleept haar kinderen mee op hun school vrije dagen om promotie te maken.

De promotie is zo nodig dat zij alleen gaat met de kinderen. Het is niet eens meer onder het mom van " gezellig een weekendje weg". Het is echt werk.

Ik vind die dode vogel er altijd enorm triest uitzien. Zelfs Am kan er niks van maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')