abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218771530
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218771726
Hahah @Huisopdehoek ....Wij waren tegelijkertijd bezig met een nieuw topic openen, jij was sneller. Maar onze strekking van de titel was wel hetzelfde!

Debbie: Die begint steeds meer door te slaan/slapen. Wij hadden gisteravond een ouderwetse vriendinnenavond ( vrouwen van begin 40 met gezinnen en de nodige zorgen/ziekte) 1 straat bij haar vandaan. We hebben nog even overwogen haar uit te nodigen (GEINTJE NATUURLIJK) want een beetje ontspanning of realiteit kan ze wel gebruiken. Maar.....zagen wel dat ze 's avonds laat nog online was!!

De vegeteren in dr bed zal ze echt doen, maar slapen....no way!

Nog zo iemand die alles iedereen en vooral zichzelf voor de gek houdt! Al doet zij de ander meer schade aan dan bijvoorbeeld en MB

[ Bericht 5% gewijzigd door SterreKaatje op 14-09-2025 17:47:56 ]
pi_218771787
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 16:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Happy’ wife ‘happy’ life?
Maar hoe happy is je life als je alles in je eentje mag opknappen omdat je wife ligt weg te rotten in bed?
Of hij denkt; 'zo heb ik geen last van gezeur en kan ik mijn gang lekker gaan🙊'.

En natuurlijk heeft Debbie hulp gevraagd voor het prikken. Nog even en ze heeft hulp nodig met naar de wc gaan.
pi_218771838
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
Hahah @:Huisopdehoek ....Wij waren tegelijkertijd bezig met een nieuw topic openen, jij was sneller. Maar onze strekking van de titel was wel hetzelfde!

Debbie: Die begint steeds meer door te slaan/slapen. Wij hadden gisteravond een ouderwetse vriendinnenavond ( vrouwen van begin 40 met gezinnen en de nodige zorgen/ziekte) 1 straat bij haar vandaan. We hebben nog even overwogen haar uit te nodigen (GEINTJE NATUURLIJK) want een beetje ontspanning of realiteit kan ze wel gebruiken. Maar.....zagen wel dat ze 's avonds laat nog online was.....

Nog zo iemand die alles iedereen en vooral zichzelf voor de gek houdt! Al doet zij de ander meer schade aan dan bijvoorbeeld en MB
Ik denk dat zij hele dag scherp moet zijn online om ervoor te zorgen dat zij niet door de mand valt met haar leugens. Die kan echt niet uren niet online zijn🤣
pi_218771863
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:43 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Ik denk dat zij hele dag scherp moet zijn online om ervoor te zorgen dat zij niet door de mand valt met haar leugens. Die kan echt niet uren niet online zijn🤣
We zouden eigenlijk op het moment dat zij zegt offline te gaan allerlei reacties op dr sociale moeten plaatsen....
Sorry, beetje evil
pi_218771874
Julia Cecile Van Helvoirt https://www.instagram.com(...)MTJycXdmbWc2aWM0bw== kwam opeens in mijn tijdlijn, tot nu toe geen irritainment maar wat zelfspot voor de dagelijkse lach
pi_218771888
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 17:50 schreef Zana het volgende:
Julia Cecile Van Helvoirt https://www.instagram.com(...)MTJycXdmbWc2aWM0bw== kwam opeens in mijn tijdlijn, tot nu toe geen irritainment maar wat zelfspot voor de dagelijkse lach
Zij kwam bij mij ook voorbij, ben gaan volgen, vind haar wel grappig
pi_218771908
quote:
Jaaa ik deelde haar laatst ook, gieren vind ik haar. Zo droog ook verteld.

En deze dame vind ik ook tof! https://www.instagram.com/kaylaavami?igsh=eWgzN3owYXNtaG16
Volgens mij valt ze wel onder mommyvlogger toch?
Ik zou willen dat ik een stukje van haar zelfverzekerdheid had
pi_218771917
quote:
Vind haar heel leuk. Moet zo lachen. Veel dingen herkenbaar. Zelfspot.. geen perfect plaatje.
pi_218771974
Wat sneu voor Jay dat Debbie niet eens eventjes mee naar de Mac ging. Had dan lekker afgehaald en thuis meegegeten.
En tot half 3 liggen rotten in bed, geen woorden voor.
hoezo gaat ze haar telefoon neer zetten, en dan over de schutting met de buurvrouw praten
pi_218771985
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:56 schreef Seriously123 het volgende:

[..]

En deze dame vind ik ook tof! https://www.instagram.com/kaylaavami?igsh=eWgzN3owYXNtaG16
Kayla is cool!! Wat een tof mens!!
pi_218771999
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat sneu voor Jay dat Debbie niet eens eventjes mee naar de Mac ging. Had dan lekker afgehaald en thuis meegegeten.
En tot half 3 liggen rotten in bed, geen woorden voor.
hoezo gaat ze haar telefoon neer zetten, en dan over de schutting met de buurvrouw praten
Wilde ik net typen 🙃 Als je denkt dat het niet gekker kan, zet je je telefoon neer om te filmen hoe je je buurvrouw vraagt om je te prikken. Zegt ze ook nog iets als “vond het tenminste altijd wel leuk om spuiten te zetten bij een ander” 😳 Maar de buurvrouw nog wél even haarfijn uitleggen hoe het moet en waarom dat het beste is 🥲
pi_218772027
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:10 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Kayla is cool!! Wat een tof mens!!
Vond ik ook! Tot ook zij vandaag voor Creamy (lees geld boven echtheid) viel......
pi_218772069
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Wilde ik net typen 🙃 Als je denkt dat het niet gekker kan, zet je je telefoon neer om te filmen hoe je je buurvrouw vraagt om je te prikken. Zegt ze ook nog iets als “vond het tenminste altijd wel leuk om spuiten te zetten bij een ander” 😳 Maar de buurvrouw nog wél even haarfijn uitleggen hoe het moet en waarom dat het beste is 🥲
De buurvrouw werkt in het ziekenhuis, dat kan een hele boel betekenen. Maar als ze kan prikken dan zal ze vast wel weten hoe ze een I.M. injectie moet zetten. Dat hoeft dokter Debbie dan als t goed is niet uit te leggen.
pi_218772083
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:17 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Vond ik ook! Tot ook zij vandaag voor Creamy (lees geld boven echtheid) viel......
Ja, maar toch kan ik het bij haar meer waarderen dan bij een ander. Zij is er ook gewoon eerlijk over, in een reel onlangs vertelde ze letterlijk dat haar uiteindelijke doel contant creator worden is voor een paar jaar. De rest doet het stiekem enzo en voegen geen ads toe of zetten de kinderen ervoor in. Zij is wel eerlijk erover en zet haar kinderen niet in voor de reclames zelf. Dus ja, dan vind ik het niet anders dan reclames op televisie oid. Die mensen krijgen er ook voor betaald immers
pi_218772306
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:26 schreef SterreKaatje het volgende:
Hahah @:Huisopdehoek ....Wij waren tegelijkertijd bezig met een nieuw topic openen, jij was sneller. Maar onze strekking van de titel was wel hetzelfde!

Debbie: Die begint steeds meer door te slaan/slapen. Wij hadden gisteravond een ouderwetse vriendinnenavond ( vrouwen van begin 40 met gezinnen en de nodige zorgen/ziekte) 1 straat bij haar vandaan. We hebben nog even overwogen haar uit te nodigen (GEINTJE NATUURLIJK) want een beetje ontspanning of realiteit kan ze wel gebruiken. Maar.....zagen wel dat ze 's avonds laat nog online was!!

De vegeteren in dr bed zal ze echt doen, maar slapen....no way!

Ja serieus slapen tot half 3 geloof je het zelf
pi_218772353
Nog even over Sanneke en haar ‘slaap wanneer je kind slaapt’ sorry maar dat is toch een uitspraak voor in de kraamtijd?! Haar kind is 9 maanden en slaapt al maandenlang door en ze slaapt zelf ook 9 uur per nacht. Het gros van de vrouwen is dan al lang weer aan het werk. Als ze zo moe blijft ondanks 9 uur slaap per nacht moet ze misschien eens met haar luie reet van de bank komen in plaats van de hele dag maar binnen op die bank te hangen. Ik denk eerder dat ze daar moe van wordt dan dat het ligt aan dat ze een nachtmens is en daardoor pas in de ochtend haar diepe slaap zou krijgen.
pi_218772401
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:52 schreef Moondance het volgende:
Nog even over Sanneke en haar ‘slaap wanneer je kind slaapt’ sorry maar dat is toch een uitspraak voor in de kraamtijd?! Haar kind is 9 maanden en slaapt al maandenlang door en ze slaapt zelf ook 9 uur per nacht. Het gros van de vrouwen is dan al lang weer aan het werk. Als ze zo moe blijft ondanks 9 uur slaap per nacht moet ze misschien eens met haar luie reet van de bank komen in plaats van de hele dag maar binnen op die bank te hangen. Ik denk eerder dat ze daar moe van wordt dan dat het ligt aan dat ze een nachtmens is en daardoor pas in de ochtend haar diepe slaap zou krijgen.
* bij newborns en als je kind in zo'n verrekte slaapregressie zit en je dus je werkdagen moet overleven op 10minuten slaap per nacht. Dan slaap ik ook als de baby/peuter/kleuter slaapt 😂.

(Dat advies wordt trouwens vaak in de wind geslagen 'moet ik dan ook koken als de baby kookt?' Maar ik sliep lekker mee als mijn baby's sliepen hoor. Papa kan ook koken haha)
pi_218772424
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Misschien weet de buurvrouw dat niet. Debbie zegt dat ze in het ziekenhuis werkt maar voor hetzelfde geld is ze een Clinic Clown🤡
Maar inderdaad, wat een bijzonder filmpje weer🙄
pi_218772451
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De buurvrouw werkt in het ziekenhuis, dat kan een hele boel betekenen. Maar als ze kan prikken dan zal ze vast wel weten hoe ze een I.M. injectie moet zetten. Dat hoeft dokter Debbie dan als t goed is niet uit te leggen.
Als ik als buurvrouw zo’n uitleg zou krijgen terwijl het m’n werk is zou ik vriendelijk bedanken voor de eer.
  Moderator zondag 14 september 2025 @ 19:07:26 #21
382129 crew  Donna
pi_218772472
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:56 schreef Seriously123 het volgende:

[..]

Jaaaa zij is zo tof!

En alle soorten vloggers en fluflu's mogen besproken worden sinds het samenvoegen van de topics dus drop vooral die aanraders! *O*
pi_218772585
Ik volg sinds een tijdje Joey (bestie van Vita en Elise Boers).
https://www.instagram.com/joeyjaq/
Ik ben geen fan van influencen maar hij doet het vaak wel erg grappig. En de promoties zijn verfrissend anders dan Creamy en Wild, wat je bij elke momfluencer voorbij ziet komen. En gewoon doorzichtig.
Al vind ik het promoten van alcohol dan weer een beetje jammer.
pi_218772636
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
* bij newborns en als je kind in zo'n verrekte slaapregressie zit en je dus je werkdagen moet overleven op 10minuten slaap per nacht. Dan slaap ik ook als de baby/peuter/kleuter slaapt 😂.

(Dat advies wordt trouwens vaak in de wind geslagen 'moet ik dan ook koken als de baby kookt?' Maar ik sliep lekker mee als mijn baby's sliepen hoor. Papa kan ook koken haha)
Ja als je echt slecht slaapt door je kind dan snap ik ook helemaal als je de dutjes even meepakt wanneer dat mogelijk is! Maar als je kind al maandenlang doorslaapt en je gewoon 9 uur per nacht slaapt dan geloof ik gewoon niet dat het verschuiven van je slaaptijden de oorzaak is van je vermoeidheid. Als ik zie hoe Sanneke erbij zit dan lijkt het me eerder dat ze moe word van het niets doen en bankhangen.
pi_218772681
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoe happy is je life als je alles in je eentje mag opknappen omdat je wife ligt weg te rotten in bed?
Of hij denkt; 'zo heb ik geen last van gezeur en kan ik mijn gang lekker gaan🙊'.

En natuurlijk heeft Debbie hulp gevraagd voor het prikken.
Nog even en ze heeft hulp nodig met naar de wc gaan.
Mijn hemel, heeft ze nou nog niet genoeg aandacht? Nog even en ze kan zich ook laten wassen door de buuf.
pi_218772690
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En natuurlijk heeft Debbie hulp gevraagd voor het prikken. Nog even en ze heeft hulp nodig met naar de wc gaan.
Zoals voorspelt, hulp bij het prikken.
J in het begin is het even spannend om die naald goed diep door te prikken. Ik heb er wel eens 10 min over gedaan.
Maar goed, ff doorzetten. 2 keer per week naar de huisarts hobbelen had ik geen zin in. Er zijn ook veel
Mensen die het de partner laten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')