Auw...quote:Op zondag 14 september 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit iedereen onder de hete salpicon
Ja, codes zijn lastig soms.quote:Op zondag 14 september 2025 16:20 schreef sacha het volgende:
dank reksel, ik zat weer te kutten met de code
Lekkerquote:Op zondag 14 september 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Paar groenten door elkaar, kipdijfilet, rijst.
Jullie houden 'm niet goed genoeg in de gaten hoor. Dat klikt ook helemaal niet veilig.quote:Op zondag 14 september 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie in zo'n Mammoet park liep
@:ltvdk
Mammoet gewoon een beetje eten geven. Dan zijn ze weer happyquote:Op zondag 14 september 2025 16:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie houden 'm niet goed genoeg in de gaten hoor. Dat klikt ook helemaal niet veilig.
Waarom is datquote:
Ohquote:
Nou dat zou wel wereldnieuws zijn danquote:Op zondag 14 september 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
Zit er ineens een mammoet in de boom
Ik hoop dat GRMBL een grote rugzak met eten bij zich heeft dan, want een mammoet wordt niet blij van een pepermuntje. Dat maakt 'm wel weer aantrekkelijker voor de beren.quote:Op zondag 14 september 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mammoet gewoon een beetje eten geven. Dan zijn ze weer happy
Long story short: hij kan beter gewoon veilig in het vliegtuig terug gaan zitten.quote:Op zondag 14 september 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop dat GRMBL een grote rugzak met eten bij zich heeft dan, want een mammoet wordt niet blij van een pepermuntje. Dat maakt 'm wel weer aantrekkelijker voor de beren.
Ja, maar goed, hij is hartstikke eigenwijs natuurlijk, dus dat gaat niet gebeuren. We moeten Essn en Bal maar wat valium geven af en toe.quote:Op zondag 14 september 2025 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Long story short: hij kan beter gewoon veilig in het vliegtuig terug gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |