hij is zo naïef op het gebied van beren!!quote:Op zondag 14 september 2025 15:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu weet-ie niet eens dat-ie tussen de beren loopt.
Beetje als een vrouw met een kort rokje die een stukje gaat wandelen in een pauperwijk. Wat kan er nou foutgaan?quote:Op zondag 14 september 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is zo naïef op het gebied van beren!!
mjaquote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een kort rokje die een stukje gaat wandelen in een pauperwijk. Wat kan er nou foutgaan?
Of dat je een beer in een kort rokje tegenkomt.quote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beetje als een vrouw met een kort rokje die een stukje gaat wandelen in een pauperwijk. Wat kan er nou foutgaan?
Heb je die foto van 'm goed doorzocht om te kijken of er geen beer verscholen in het struikgewas zit?quote:
Beren zijn meesters in camouflagequote:Op zondag 14 september 2025 15:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die foto van 'm goed doorzocht om te kijken of er geen beer verscholen in het struikgewas zit?
Dat mag tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 14 september 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je een beer in een kort rokje tegenkomt.
Ik loop niet in een kort rokje hoorquote:Op zondag 14 september 2025 15:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht ... In welk natuurpark loop je de beren uit te dagen?quote:Op zondag 14 september 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop niet in een kort rokje hoor
Is maar goed ook. Als de buitenkant barst heb je geen vulling meer...quote:Op zondag 14 september 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Deze jongen had mij een keer de complete package genoemd
Zit iedereen onder de hete salpiconquote:Op zondag 14 september 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Als de buitenkant barst heb je geen vulling meer...
If it’s black, Fight back.quote:Op zondag 14 september 2025 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop niet in een kort rokje hoor
Auw...quote:Op zondag 14 september 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit iedereen onder de hete salpicon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |