SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
Zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden - https://nos.nl/l/2582402
quote:Op zondag 14 september 2025 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te enthousiast appje en je krijgt twee dagen radiostilte.quote:Op zondag 14 september 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had het ook, schat van een meid maar 1 verkeerd woord en je mocht doodvallen.
vermoeiend voor allebei.quote:Op zondag 14 september 2025 13:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Te enthousiast appje en je krijgt twee dagen radiostilte.
quote:Op zondag 14 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]Ja dat begrijp ik wel. Nou hopelijk voel je je snel weer beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtfquote:Op zondag 14 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaan we allemaal meequote:Op zondag 14 september 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
M’n zusje woont daar dus zal wel weer eens langsgaan
Echt Koekoekquote:Op zondag 14 september 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
Zanger en acteur Gerard Cox (85) overleden - https://nos.nl/l/2582402
Jaaaaa.quote:
Hoe zijn haar relaties?quote:Op zondag 14 september 2025 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat m’n zus een borderliner is maar niemand praat erover in de familie.
Of ze is mega negatief en blijft jaaaaaaren in oude boosheid en oude irritatie hangen.
Kan ook haar karakter zijn. Maar toch slaat ze soms om als een blad aan de boom.
In welk opzicht ?quote:
Eeuhm, nou, is daar iets opvallends aan? Vaak zijn die niet heel stabiel, om het voorzichtig uit te drukken.quote:
Nee, niks aan de hand daarmee. Maar misschien komt dat ook wel door hem.quote:Op zondag 14 september 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, nou, is daar iets opvallends aan? Vaak zijn die niet heel stabiel, om het voorzichtig uit te drukken.
Het lijkt me iets anders dan borderline dan. Bij borderline zijn relaties met partners en ouders bijna altijd chaotisch. Maar het klinkt wel vermoeiend inderdaad. Mijn zus heeft dat ook een beetje.quote:Op zondag 14 september 2025 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, niks aan de hand daarmee. Maar misschien komt dat ook wel door hem.
Het is meer daaromheen. Maar kan ook echt goed wat anders zijn dan dat hoor. Het is meer dat ik haar geregeld vind doen als iemand met…
Kan ook gewoon haar karakter zijn. Het is in elk geval erg vermoeiend en ik moet altijd m’n woorden afwegen. Ze kan zomaar ontploffen.
Met ouders welquote:Op zondag 14 september 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me iets anders dan borderline dan. Bij borderline zijn relaties met partners en ouders bijna altijd chaotisch. Maar het klinkt wel vermoeiend inderdaad. Mijn zus heeft dat ook een beetje.
Zou kunnen. Maar wat het ook is. Het is echt wel heel vervelend.quote:Op zondag 14 september 2025 13:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Misschien houden je zus en haar partner de chaos achter gesloten deuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |