Een mannelijke collega van mij zit ziek thuis, dus we kunnen niet samen.quote:Op zondag 14 september 2025 11:49 schreef YoopY het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te daten, maar persoonlijk elkaar zien, horen en wellicht ruiken (parfum) zou bij mij echt veel hoger aangeschreven staan dan online.
Probeer het gewoon. Tenzij je sociaal onhandig bent natuurlijk.
Misschien kun je samen met serial speeddater @playboy69 gaanquote:Op zondag 14 september 2025 11:58 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een mannelijje collega van mij zit ziek thuis, dus we kunnen niet samen.
En ik ga niet samen met een (vrijgezelle) vrouwelijke collega naar een speeddate-evenement, want dat betekent minder keuze, want je hebt dan één sessie met die vrouwlijke collega.
En alleen naar een speeddate-evenement vind ik toch wel een dingetje, je hebt dan geen sparringspartner met wie je diverse zaken kan bespreken.
Expert op het gebied van daten, inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2025 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met serial speeddater @:playboy69 gaan
Slaafjes van de oerdriften. We zijn mensen, met ons brein en ons verstand zijn we in staat om de gekste dingen te bedenken! Ook jij kunt andere dingen belangrijker gaan vinden dan of je weer even je zaakje kunt legen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kan er niet laagdrempelig geneukt worden. De enige reden om nog een vrouw nodig te hebben anno 2025.
Wist niet dat zn account weg is. Dan toch niet overledenquote:Op zondag 14 september 2025 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Expert op het gebied van daten, inderdaad.
Ik schrijf zijn mening zeer hoog aan!
Wat is er nou belangrijker in het leven dan je oerdriften tevreden houden?quote:Op zondag 14 september 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Slaafjes van de oerdriften. We zijn mensen, met ons brein en ons verstand zijn we in staat om de gekste dingen te bedenken! Ook jij kunt andere dingen belangrijker gaan vinden dan of je weer even je zaakje kunt legen.
Ligt eraan wie je jouw ellende kwalijk neemt.quote:Op zondag 14 september 2025 16:48 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker in het leven dan je oerdriften tevreden houden?
Gelukkig.quote:Op zondag 14 september 2025 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat zn account weg is. Dan toch niet overleden
Wabliefquote:Op zondag 14 september 2025 17:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je jouw ellende kwalijk neemt.
Maar je is in de regel wel hetzelfde aantal mannen als vrouwen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef Ansa het volgende:
Lijkt me extreem vernederend. In competitie met 10 anderen.
Ik heb me ooit eens willen inschrijven. De vrouwen zaten al vol, er was maar 1 man aangemeld tot dan toe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar je is in de regel wel hetzelfde aantal mannen als vrouwen.
Dus in het ideale geval is er voor iedere man een vrouw en voor iedere vrouw een man.
Het is toch een andere situatie dan eenzijdig multidaten.
Dat is dan wel bijzonder, want net zoals er op dating sites en apps meer mannen dan vrouwen actief zijn, melden zich in de regel meer mannen dan vrouwen zich aan voor een speeddating. Dat wil zeggen, voor jouw leeftijdscategorie. Pas vanaf 55 ŕ 60 jaar is het omgekeerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
Ik heb me ooit eens willen inschrijven. De vrouwen zaten al vol, er was maar 1 man aangemeld tot dan toe.
Niet bij Tortelen. Dus ik doe er niet aan mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is dan wel bijzonder, want net zoals er op dating sites en apps meer mannen dan vrouwen actief zijn, melden zich in de regel meer mannen dan vrouwen zich aan voor een speeddating. Dat wil zeggen, voor jouw leeftijdscategorie. Pas vanaf 55 ŕ 60 jaar is het omgekeerd.
Ik heb het even opgezocht. Het is een wat ander concept speeddating. Het lijkt me best leuk, dus misschien ga ik me eens een keer aanmelden. Helaas hebben ze maar weinig speeddate avonden voor mijn leeftijd. Maar waar kan ik op die site zien hoeveel mannen en hoeveel vrouwen zich voor een speeddate avond hebben aangemeld? Of is dat niet op de site te zien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:15 schreef Ansa het volgende:
Niet bij Tortelen. Dus ik doe er niet aan mee.
Geen idee meer. Ik vind bordspellen sowieso niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het is een wat ander concept speeddating. Het lijkt me best leuk, dus misschien ga ik me eens een keer aanmelden. Helaas hebben ze maar weinig speeddate avonden voor mijn leeftijd. Maar waar kan ik op die site zien hoeveel mannen en hoeveel vrouwen zich voor een speeddate avond hebben aangemeld? Of is dat niet op de site te zien?
Zijn de mannen dan echt niet te porren voor Tortelen dan? Toch wel vreemd want op datingapps zijn mannen zwaar oververtegenwoordigd en krijgt 80% geen match en bij regulier speeddaten zijn de aanmeldingen voor de mannen sneller vol dan de aanmeldingen voor de vrouwen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik heb me ooit eens willen inschrijven. De vrouwen zaten al vol, er was maar 1 man aangemeld tot dan toe.
De reden is dat de meeste mannen meer scoren online dan in het echt omdat ze dan indruk moeten maken. Alleen de grootste schreeuwers doen dan mee. Zie ook First Dates.
Vrouwen doen mee omdat ze de oppervlakkigheid zat zijn. Dus je hebt 10 kwaliteitsvrouwen die strijden om een narcist.
Geen idee. Ik denk dat veel mannen meer durven online.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zijn de mannen dan echt niet te porren voor Tortelen dan? Toch wel vreemd want op datingapps zijn mannen zwaar oververtegenwoordigd en krijgt 80% geen match en bij regulier speeddaten zijn de aanmeldingen voor de mannen sneller vol dan de aanmeldingen voor de vrouwen.
Ken ook niemand die Tortelen heeft gedaan. Woon ook in het oosten van Nederland en de dichtstbijzijnde locatie voor Tortelen is Utrecht dus dat wordt of treinen of met iemand meerijden.
Ik woon dan in het westen van het land, maar voor mijn leeftijdscategorie is Utrecht ook de dichtstbijzijnde locatie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:25 schreef Erno-BE het volgende:
Ken ook niemand die Tortelen heeft gedaan. Woon ook in het oosten van Nederland en de dichtstbijzijnde locatie voor Tortelen is Utrecht dus dat wordt of treinen of met iemand meerijden.
Je kunt als man niets "durven" online als je nooit een match hebt en dat is wel de realiteit voor 80% van de mannen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat veel mannen meer durven online.
Bullcrap.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:04 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je kunt als man niets "durven" online als je nooit een match hebt en dat is wel de realiteit voor 80% van de mannen.
https://wnl.tv/2024/11/29(...)oit-een-match-hebbenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:07 schreef Ansa het volgende:
[..]
Bullcrap.
Zelfs kalende mannen met acne hebben 2 of 3 dates per week.
Ik hoor juist van recent gescheiden vrienden dat tinder een goudmijn is....quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://wnl.tv/2024/11/29(...)oit-een-match-hebben
We hebben Tinder getest bij een collega (M27), vrijwel geen matches.
Heb zelf (M31) Bumble en Hinge geprobeerd, nul matches.
De meeste mannen krijgen geen likes op datingapps, Ansa.
Dat is wel bijzonder, vooral omdat er meer mannen dan vrouwen waren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:28 schreef Pinuts het volgende:
Ik had uiteindelijk 4 ja's doorgegeven maar helaas geen match.
Eerlijk, ik was zelf ook verbaasd dat ik geen match had. Niet omdat ik mezelf nou zo super hoog inschat maar wel omdat het wel leuke, vlotte gesprekken waren. Bij 1 van hen hadden we zelfs echt tijd te kort en daarna nog een tijdje staan kletsen. Ik heb bijna de neiging gehad om de organisatie te mailen of het geen foutje was dat ik met hem niet gematcht was.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, vooral omdat er meer mannen dan vrouwen waren.
Ik stel me zo voor dat mannen bij zo'n speeddate dezelfde strategie voeren als op dating sites en apps, en alle vrouwen die ze een beetje leuk vinden op ja zetten. Maar kennelijk gebeurt dat dus niet altijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:36 schreef Pinuts het volgende:
Maar ligt er denk ik ook beetje aan hoe kritisch je zelf bent. Ik heb de mensen die ik enigszins 'potentieel' vond hebben op ja gezet. Maar ik hoorde ook van genoeg vrouwen die niemand op ja gingen zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |