SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 14-09-2025 09:25:26 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja moet een makkie zijn toch, ik haal Justin zo in, nog maar een puntje of 2600 en dan ben ik er alquote:Op zondag 14 september 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je voor de winst deze maand?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga vandaag maar eens even mijn huis opruimen.
En heb twee lego sets uit elkaar gehaald, ga daar creatief mee bouwen.![]()
Dan hoef je je niet te vervelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 september 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter schenkt in
Geniet er van
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
@JustinK kwam ook in deze opgave voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Tis meer een bolkenaar dan een lepelaar
Ach ja.quote:Op zondag 14 september 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Tis meer een bolkenaar dan een lepelaar
Ik ga zo m'n cocktail maar eens innemen, douchen en ontbijten. Niet al. Te zwaar dit keer, @Rob heeft me beloofd dat we kibbeling gaan eten in Scheveningen
Of nou ja, dat ik kibbeling mag gaan eten, hij zal wel een burger nemen met patat denk ik.Ik heb er één en ik ben er trots op
@gebrokenglas @JustinK @MooieTop6 @greysbones en alle andere die hebben helpen meedenken. Ik heb het probleem van kopieren en achter uit typen gevonden
Deze stond aan, en dat was de boosdoener
Oh ja, medicatieIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 14 september 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ga zo m'n cocktail maar eens innemen, douchen en ontbijten. Niet al. Te zwaar dit keer, @:Rob heeft me beloofd dat we kibbeling gaan eten in Scheveningen
Of nou ja, dat ik kibbeling mag gaan eten, hij zal wel een burger nemen met patat denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O gezellig, geniet er van het is nu wel mooi aan de zee ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 september 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O gezellig, geniet er van het is nu wel mooi aan de zee ook.Weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Klikslot?quote:Op zondag 14 september 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Gebrokenglas @:JustinK @:Mooietop6 @:greysbones en alle andere die hebben helpen meedenken. Ik heb het probleem van kopieren en achter uit typen gevonden
Deze stond aan, en dat was de boosdoener
[ afbeelding ]
Daar heb ik nog van gehoord. Maar super dat het is opgelost
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Of in Katwijk aan Zee. Dat is dichterbijquote:Op zondag 14 september 2025 08:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ga zo m'n cocktail maar eens innemen, douchen en ontbijten. Niet al. Te zwaar dit keer, @:Rob heeft me beloofd dat we kibbeling gaan eten in Scheveningen
Of nou ja, dat ik kibbeling mag gaan eten, hij zal wel een burger nemen met patat denk ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Gewoon alle schuifjes uitgeprobeerdquote:Op zondag 14 september 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klikslot?
Daar heb ik nog van gehoord. Maar super dat het is opgelost
En je hebt het zelf opgelost....quote:Op zondag 14 september 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon alle schuifjes uitgeprobeerd![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, want we gaan naar het Oranje hotelquote:Op zondag 14 september 2025 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of in Katwijk aan Zee. Dat is dichterbijIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: