Er schijnt wel een "spookhuis" te zijn met een "vervloekt bed" met bonnellvering die een sterk magnetisch veld veroorzaakt als je wat onrustig heen en weer ligt te rollen, wat je rusteloosheid zou versterken. Ik wilde dit in mijn eerste post noemen, maar daar zou zo'n aardingsdeken niet tegen helpen, tenzij je het direct op de kale vering zou leggen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:02 schreef Jordy-B het volgende:
Het zorgt wellicht voor een placebo-effect, maar vooral omdat gevoeligheid voor elektromagnetische straling een nocebo-effect is.
Er is nog nooit iemand geweest die diens overgevoeligheid voor elektromagnetische straling kon reproduceren in laboratoriumsetting.
Placebo dus, maar dan is het dus wel belangrijk dat je er niet een neemt van ¤20, want die werkt natuurlijk niet. Je moet echt een van tenminste ¤350 hebben om te kunnen profiteren van de natuurlijk helende werking en bescherming tegen kankerverwekkende elektromagnetische straling.
Oh er is zeker geen een vorm van elektromagnetische straling waardoor ik altijd wat minder goed slaap. Sterker nog, de hele wereld bepaalt op basis daarvan (of het er wel of niet is) of ze gaan slapen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:02 schreef Jordy-B het volgende:
Het zorgt wellicht voor een placebo-effect, maar vooral omdat gevoeligheid voor elektromagnetische straling een nocebo-effect is.
Er is nog nooit iemand geweest die diens overgevoeligheid voor elektromagnetische straling kon reproduceren in laboratoriumsetting.
Placebo dus, maar dan is het dus wel belangrijk dat je er niet een neemt van ¤20, want die werkt natuurlijk niet. Je moet echt een van tenminste ¤350 hebben om te kunnen profiteren van de natuurlijk helende werking en bescherming tegen kankerverwekkende elektromagnetische straling.
Ja, maar dat wordt meestal niet als overgevoeligheid bestempeld.quote:Op zondag 14 september 2025 09:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh er is zeker geen een vorm van elektromagnetische straling waardoor ik altijd wat minder goed slaap. Sterker nog, de hele wereld bepaalt op basis daarvan (of het er wel of niet is) of ze gaan slapen.
Wat doet ze overdag, ofwel, hoe komt ze haar dag door?quote:Op zondag 14 september 2025 12:40 schreef FrequentieHouder het volgende:
Bedankt voor de reakties.
Ze doet al alle dingen om te zorgen voor een goede nachtrust. Inslapen gaat meestal wel goed. Maar vaak wordt ze om 3.00 wakker en is gelijk ook flink wakker. Dan kan ze niet meer in slaap vallen of soms heel ligt.
Overdag voelt ze zich regelmatig moe en mistig in haar hoofd door gebrek aan slaap.
Slaapmedicatie en melatonine gebruikt ze wel. Slaapmedicatie wil ze niet teveel gebruiken. Melatonine ervaart ze weinig effekt van.
Geen Apneu?quote:Op zondag 14 september 2025 12:40 schreef FrequentieHouder het volgende:
Bedankt voor de reakties.
Ze doet al alle dingen om te zorgen voor een goede nachtrust. Inslapen gaat meestal wel goed. Maar vaak wordt ze om 3.00 wakker en is gelijk ook flink wakker. Dan kan ze niet meer in slaap vallen of soms heel ligt.
Overdag voelt ze zich regelmatig moe en mistig in haar hoofd door gebrek aan slaap.
Slaapmedicatie en melatonine gebruikt ze wel. Slaapmedicatie wil ze niet teveel gebruiken. Melatonine ervaart ze weinig effekt van.
Ze heeft een full time baan in de gezondheidszorgquote:Op zondag 14 september 2025 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat doet ze overdag, ofwel, hoe komt ze haar dag door?
Ze heeft wel wat stress van haar baan en doet ook wel dingen om dat los te laten, bewegen, rust en meditatie. Maar dat vind ze best lastig. Vandaar dat ze de aardingsdeken overwoog. Het zou kunnen helpen bij mensen met spanning maar niemand hier lijkt ervaring hiermee te hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat doet ze overdag, ofwel, hoe komt ze haar dag door?
Dank je voor je reaktie.quote:Op maandag 15 september 2025 05:19 schreef AnneX het volgende:
Tja…mijn schoonzus heeft er één plus een dergelijk hoofdkussen.
Sindsdien - een jaar of twee - slaapt zij. Zegt zij.
Haar hele leven heeft zij niet / nauwelijks/slecht geslapen. En alles gedaan en toegepast wat hierboven wordt beschreven. Álles. Werkelijk.
Zij stond open voor alles men beweerde, dat zou helpen. Bio voedsel, dagelijks bewegen, gedisciplineerd leven. Nog steeds leeft zij zo. Het vermijden van allerlei (ingebeelde?) prikkels. Nooit alcohol of slaap meds. gebruikt.
Hiervoor de verzwaringsdeken - aangepast bij haar lichaamsgewicht < 50 kg. - werkte niet en teruggestuurd.
Wangslijm opgestuurd vanwege mogelijke tekorten.
Volgens mij is het leven onleefbaar en uitputtend zonder een goede nachtrust.
Hoe zij dat voor elkaar heeft gekregen…
Zelf ben ik er sceptisch over. Placebo of niet. Schoonzus zegt, dat het werkt.
Kan vriendin de deken een maand of zo op proef gebruiken? Ben benieuwd.
Evt. wil ik wel vragen welk merk zij gebruikt.
Hey Anne, m’n vriendin zou wel willen weten welk merk je schoonzus heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 05:19 schreef AnneX het volgende:
Tja…mijn schoonzus heeft er één plus een dergelijk hoofdkussen.
Sindsdien - een jaar of twee - slaapt zij. Zegt zij.
Haar hele leven heeft zij niet / nauwelijks/slecht geslapen. En alles gedaan en toegepast wat hierboven wordt beschreven. Álles. Werkelijk.
Zij stond open voor alles men beweerde, dat zou helpen. Bio voedsel, dagelijks bewegen, gedisciplineerd leven. Nog steeds leeft zij zo. Het vermijden van allerlei (ingebeelde?) prikkels. Nooit alcohol of slaap meds. gebruikt.
Hiervoor de verzwaringsdeken - aangepast bij haar lichaamsgewicht < 50 kg. - werkte niet en teruggestuurd.
Wangslijm opgestuurd vanwege mogelijke tekorten.
Volgens mij is het leven onleefbaar en uitputtend zonder een goede nachtrust.
Hoe zij dat voor elkaar heeft gekregen…
Zelf ben ik er sceptisch over. Placebo of niet. Schoonzus zegt, dat het werkt.
Kan vriendin de deken een maand of zo op proef gebruiken? Ben benieuwd.
Evt. wil ik wel vragen welk merk zij gebruikt.
Je hebt dm.quote:Op dinsdag 16 september 2025 01:26 schreef FrequentieHouder het volgende:
[..]
Hey Anne, m’n vriendin zou wel willen weten welk merk je schoonzus heeft.
Zit dat in de inbox? Sorry, ik ben nog niet zo bekend met dit forum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 17-09-2025 03:42:16 ]
quote:Op woensdag 17 september 2025 03:27 schreef AnneX het volgende:
Ok.
Klik rechtsboven op je naam. Een reeks opties opent. Klik op DM.
Klik op ‘blauw vraagteken’ . Er opent een nieuw tabblad met DM, vgl. whatsapp.
( ‘rood vraagteken’ is PM vgl. mail. )Dank je! Ook voor je geduld 😄SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er op mijn scherm iets anders uit maar vond DM bovenaan, in het rijtje forum/fotoboek/chat/zoeken/dm
Ik geef het door aan vriendin. De website had ik al even bekeken, ziet er goed en informatief uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |