Waarom zou ik al die moeite doen als ik ze ook gewoon voor de tv kan zetten?quote:Op zondag 14 september 2025 07:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Op die leeftijd zou je niet achter de pc moeten willen spelen, maar samen rond een tafel. Of, nog beter, lekker buiten. Mooie herinneringen maken met hutten bouwen, boswandelingen en denneappels rapen voor een vuurtje.
Hier is de switch met Mario kart en Kirby favoriet. En Mario Maker/gewone Mario.quote:Op zondag 14 september 2025 02:59 schreef Masberum het volgende:
Ze zijn 7 en 9. Ik speel Roblox met ze, daarbij zijn al heel veel spellen beschikbaar. Maar ik vroeg me af of mensen hier nog meer ideeën hebben.
Bordspellen bijvoorbeeld, ik vond https://en.boardgamearena.com/
Maar ik weet niet echt of daar geschikte bordspellen zijn om mee te spelen. En uberhaupt wat voor bordspellen geschikt zijn voor die leeftijd. Ik speel memory met ze en ganzebord, dat is nog wel prima
Ik kan ze altijd dammen leren en schaken online, maar ik zoek iets leukers voor hen.
Freddy Fishquote:
Je weet niks over hoe hij zijn kinderen opvoed. Wie weet mogen ze maar 1 uurtje per week op de pc. Maar nee laten we meteen met vingertje gaan wijzen.quote:Op zondag 14 september 2025 07:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Op die leeftijd zou je niet achter de pc moeten willen spelen, maar samen rond een tafel. Of, nog beter, lekker buiten. Mooie herinneringen maken met hutten bouwen, boswandelingen en denneappels rapen voor een vuurtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |