SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je middenveld wordt continu overlopen en je brengt steeds aanvallers enquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 22:39 schreef Pistolero het volgende: [..] Je snapt het écht niet heh. Godallejezus wat maak je jezelf belachelijk met je constante gezeik over de wissels.
Dus jij geeft nu aan dat deze scheids intelligenter is dan jij toen was?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben ooit zonder keepersbroek veld opgelopen, iedereen maar lachen, en ik had niets door
Dat was een droom.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben ooit zonder keepersbroek veld opgelopen, iedereen maar lachen, en ik had niets door
quote:
Wat Tengstedt betreft kan ik het wel begrijpen, want je wil voorin snelheid hebben nu je met tien man speelt en daar blinkt onze Deen volgens mij niet zo in uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is ja
Zou het misschien komen omdat alle spitsen en buitenspelers andere kwaliteiten hebben en deze wedstrijd om specifieke kwaliteiten vraagt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zal vast een buitenspeler in de spits staan omdat die Tengstedt zo goed is ja
Heb jij enig idee waarom we steeds buitenspelers brengen als het middenveld al sinds pakweg de 47e minuut compleet voorbij gespeeld wordt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou het misschien komen omdat alle spitsen en buitenspelers andere kwaliteiten hebben en deze wedstrijd om specifieke kwaliteiten vraagt?
Zo maar een ideetje heh.
Nee, je weet hoe het gaat, je kleed je om in kleedkamer, je doet je shirt, en sokken aan, maar nooit mijn broek aangedaan en liep gewoon in mijn boxershorts.quote:
Maar het middenveld wordt helemaal niet overlopen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom we steeds buitenspelers brengen als het middenveld al sinds pakweg de 47e minuut compleet voorbij gespeeld wordt?
Of dat een keeper de bal binnen 6 seconden in het spel moet brengen....quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:45 schreef ashardalan het volgende:
En ik maar denken dat shirtje trekken gewoon geel is...
Ik zei voorbij gespeeld. Ze zijn totaal niet betrokken in het spel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar het middenveld wordt helemaal niet overlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |