Baas LB en in balbezit graag extra naar het middenveldquote:Op woensdag 17 september 2025 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn mensen om minder ontslagen. Ik lees overigens Baas naar linksback en Wijndal op de bank.
Maar ik lees ook Regeer in de basis en ook dat is genoeg reden voor ontslag.
Jij bent positief....quote:
Je moet echt minder drinkenquote:Op woensdag 17 september 2025 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zet toch in op een gelijkspelletje.
Poar neem'n.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanavond lekker eentje open trekken.
quote:Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jij er zin in?in het avondje? Best wel. Maar niet perse in het wellicht slechte voetbal. Maar we gaan het zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk toch wel dat ik er allemaal apathischer voor aan het worden ben.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in het avondje? Best wel. Maar niet perse in het wellicht slechte voetbal. Maar we gaan het zien
21:00 toch? Maar dan nog ben ik ook wel eens bij de start van de blessuretijd naar de trein gaan rennen om nog thuis te komen.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Debiel dat de wedstrijd pas om 10 uur is, als je van wat verder komt met het OV kom je niet eens terug.
10 uur?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Debiel dat de wedstrijd pas om 10 uur is, als je van wat verder komt met het OV kom je niet eens terug.
quote:Op woensdag 17 september 2025 13:27 schreef papert het volgende:
[..]
21:00 toch? Maar dan nog ben ik ook wel eens bij de start van de blessuretijd naar de trein gaan rennen om nog thuis te komen.
Ah toch 21:00 ja, Google gaf dit aan. Maar goed nog steeds haasten danquote:Op woensdag 17 september 2025 13:29 schreef Black-Death het volgende:
Er mist een cruciale optie, dus niet gestemd.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:30 schreef Houniet het volgende:
Poll: Ajax - Inter
• Winst
• Gelijk
• Verlies
• Ik haat Ajax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Provincialen moeten gewoon lekker naar NEC of Heracles gaan.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Als je van zo ver komt dat je in een andere tijdzone zit, zou ik toch een overnachting overwegen.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Ik wordt?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er mist een cruciale optie, dus niet gestemd.
80% van de supporters komt niet uit Amsterdam he.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Provincialen moeten gewoon lekker naar NEC of Heracles gaan.
IK GA LEKKER MET DE AUTOquote:Op woensdag 17 september 2025 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Provincialen moeten gewoon lekker naar NEC of Heracles gaan.
Is er iets gewijzigd? Gewoon 21 uur toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |