SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
zal ik het saboteren proberen trouwens rijbewijs? Vorige keer was er namelijk gegevens gelekt. en had rapport van een arts dat het nu wel klaar was....
Dat later draaiden ze allemaal terug. mijn gegevens op straat en oke dat is officieel want van de privacy waakhond mail gehad dat er lek was?
Ik ben in staat om gewoon dat nog een keer te sturen en dan te zeggen check dit?
Maarja zo stom zullen ze ook wel weer niet zijn, denk dat ze onderzoek nog een keer eisen (wat is 10 min en bloedonderzoek ). = 800 euro.Do what you love, love what you do!![]()
Blonde, Dubbel, Tripel, Quadrupel, Kriek, Lambiek, Bruin, Rood, Trappist.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nen Turf geproefd lang geleden.
Was ook ineens het eerste en laatste bier
En dan heb je nog een zee aan Duitse en Engelse stijlen.![]()
Geen idee waar je het nu weer over hebtquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef kree het volgende:
zal ik het saboteren proberen trouwens rijbewijs? Vorige keer was er namelijk gegevens gelekt. en had rapport van een arts dat het nu wel klaar was....
Dat later draaiden ze allemaal terug. mijn gegevens op straat en oke dat is officieel want van de privacy waakhond mail gehad dat er lek was?
Ik ben in staat om gewoon dat nog een keer te sturen en dan te zeggen check dit?
Maarja zo stom zullen ze ook wel weer niet zijn, denk dat ze onderzoek nog een keer eisen (wat is 10 min en bloedonderzoek ). = 800 euro.
Welke?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
Gelijk ff een speciaalbiertje gehaald.
![]()
Scholquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
Gelijk ff een speciaalbiertje gehaald.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
rijbewijs Dot. haha het keuringsmoment komt weer naderbijquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu weer over hebt. de fucking 3e keer.
Do what you love, love what you do!![]()
Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu weer over hebt
En gaat het weer over het rijbewijs?![]()
![]()
![]()
Maar prive gegevens gelekt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
En gaat het weer over het rijbewijs?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt als iemand nog gaat zeggen dat rijden onder invloed hier mild gestraft word?
GVD zeg ben er helemaal klaar mee eigenlijk,.Do what you love, love what you do!![]()
Youp van 't Hek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
En gaat het weer over het rijbewijs?
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Gelukkig rijd ik niet meer.
Te bang geweest.
Met het openbaar vervoer of fietske.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Had je maar niet met drank op moeten rijden Kree.quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:18 schreef kree het volgende:
echt als iemand nog gaat zeggen dat rijden onder invloed hier mild gestraft word?
GVD zeg ben er helemaal klaar mee eigenlijk,.
WIe zijn billen brand moet op de blaren zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang er geen beer in was.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, zijn eigen posts er over hier in het topic?O dat is minder, breng mensen maar niet op het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duck duck!quote:Op zaterdag 13 september 2025 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, zijn eigen posts er over hier in het topic?
Je kunt zo googlen waar hij exact werkt!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: