Meer dan dat moet het niet worden.quote:
Ik vind dat wat teveel. Wel knap dat ze het heeft.quote:Op zondag 14 september 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer dan dat moet het niet worden.Maar iets minder is mooier.
quote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed net de deur open van de slaapkamer. Gelijk voor zon in mijn gezicht.Ik voelde me een vampier die zijn gezicht geprobeerde te beschermen tegen de zon.
D'ahwquote:Op zondag 14 september 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Wat er achter zit geen idee, maar je bent altijd wel aardig
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Had gelezen dat het voor vrouwen stuk lastiger is om echt gespierd te worden
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ikquote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?quote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Femke Bolquote:Op zondag 14 september 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt idd. Al heb ik vrouwen gezien die er gespierder uitzagen dan ik
Mijn zus en ik zijn ongeveer even snel op de 100m.quote:Op zondag 14 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Nee, gewoon normaal haha.quote:Op zondag 14 september 2025 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zeldzaam dat is.. zie je eruit als een barbapapa of een atleet?
quote:
Vervelend, om je hand, of grieperig?quote:
Dag vriend, makker, kameraad.quote:Op zondag 14 september 2025 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga afronden. Tot later schatjes
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.quote:Op zondag 14 september 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, om je hand, of grieperig?
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ja dat ookquote:Op zondag 14 september 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook, en daarmee ook om gewicht of beter gezegd vet te verliezen.
Echt klotequote:Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hand, stress om andere dingen, laatste dagen weer erg depri gevoelens.
Ach uiteindelijk komt dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.quote:Op zondag 14 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vervelend dat je je zo voelt.
Haha kontquote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Dat is dan wel fijn dat je op dit soort momenten fijne mensen om je heen hebt.quote:Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach uiteindelijk kont dit ook wel weer goed. Ik heb gelukkig wel een paar hele lieve mensen omheen die echt hun best doen om mij op te vrolijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |