We hebben volgende week de demonstratie van het bipolaire meisje Els Rechts!quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou dat in Nederland ook kunnen of blijven we achter ons toetsenbord zitten?
Goed verhaal. Maar dit heeft dan weer niks mee te maken waar we het over hadden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er zijn idd moslims die vinden dat de grenzen inmiddels wel dicht mogen voor mensen uit hun landen van oorsprong.
Te idioot dat er autochtone Nederlanders zijn die het oneens met hen zijn.
Het is geen onomstotelijk keihard bewijs, maar Trump werd ook een vuile racist genoemd, en veel zwarte Amerikanen hebben op hem gestemd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goed verhaal. Maar dit heeft dan weer niks mee te maken waar we het over hadden.
Het punt is een beetje dat die video niks zegt over of hij nou wel of geen racist was.
Ik keek zijn content niet van de rest, heb alleen die debatten in cambridge gekeken. Dus geen idee of hij het wel of niet is. Maar dat filmpje is sowieso geen bewijs van niet. Dat was mijn punt dus als je het niet erg vind ga ik niet inhoudelijk in op wat je nu roept. Hoort ook niet helemaal hier
Yay...quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben volgende week de demonstratie van het bipolaire meisje Els Rechts!
Ja, de een zegt dit, de ander zegt dat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef Pegos het volgende:
De bron: Kirk Shooter's grandma drops surprise bomb on Trump.
o.a Bekijk deze YouTube-video
Dat heeft deze republikeinse gouverneur inderdaad gezegd.quote:
quote:A Black police officer, David Rose, was shot and killed defending a federal government building last month, and he didn’t get a presidential medal, a congressional moment of silence, or a lowered flag at the White House.
A white civilian, Charlie Kirk, is shot and killed on a college campus, and he gets all those things and a promise of presidential attendance at his funeral.
Don’t tell me that all lives matter in America. They don’t.
Het is inderdaad altijd zo dat bronnen die iets vertellen wat je graag wil horen betrouwbaar zijn en bronnen die het tegengestelde zeggen onwaar...quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:53 schreef Pegos het volgende:
[..]
Dat heeft deze republikeinse gouverneur inderdaad gezegd.
Ik neem aan dat hij de schutter niet verhoord heeft, dat hij de achtergronden van de man niet kent en dat dit een politiek geïnspireerde opmerking is.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:55 schreef Momo het volgende:
Zijn we nog steeds bezig met het links rechts spelletjes op basis van commentaren van andere mensen online die verder ook niet veel meer weten en misschien ook wel fake news is?
Niet links niet rechts.quote:Openbare gegevens die door de BBC zijn beoordeeld, suggereren dat Robinson zich in het verleden had geregistreerd als een niet-gelieerde of niet-partijgebonden kiezer in Utah.
Probleem bij dit soort argumenten van Kirk is dat het een ontzettende drogredenering is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goed verhaal. Maar dit heeft dan weer niks mee te maken waar we het over hadden.
Het punt is een beetje dat die video niks zegt over of hij nou wel of geen racist was.
Ik keek zijn content niet van de rest, heb alleen die debatten in cambridge gekeken. Dus geen idee of hij het wel of niet is. Maar dat filmpje is sowieso geen bewijs van niet. Dat was mijn punt dus als je het niet erg vind ga ik niet inhoudelijk in op wat je nu roept. Hoort ook niet helemaal hier
De wlm escalatie als reden om te shanken blijft uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |