abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2025 @ 17:44:09 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218762363
Dat gejank over woke universiteiten terwijl die jongen op een engineering school zat vergelijkbaar met wat wij MBO noemen.
  Moderator zaterdag 13 september 2025 @ 17:45:23 #52
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218762380
Hoop dat de verhoorgesprekken video’s worden gepubliceerd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218762383
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zou dat in Nederland ook kunnen of blijven we achter ons toetsenbord zitten?
We hebben volgende week de demonstratie van het bipolaire meisje Els Rechts!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218762393
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:40 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja er zijn idd moslims die vinden dat de grenzen inmiddels wel dicht mogen voor mensen uit hun landen van oorsprong.
Te idioot dat er autochtone Nederlanders zijn die het oneens met hen zijn.
Goed verhaal. Maar dit heeft dan weer niks mee te maken waar we het over hadden.
Het punt is een beetje dat die video niks zegt over of hij nou wel of geen racist was.

Ik keek zijn content niet van de rest, heb alleen die debatten in cambridge gekeken. Dus geen idee of hij het wel of niet is. Maar dat filmpje is sowieso geen bewijs van niet. Dat was mijn punt dus als je het niet erg vind ga ik niet inhoudelijk in op wat je nu roept. Hoort ook niet helemaal hier
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218762398
De bron: Kirk Shooter's grandma drops surprise bomb on Trump.
o.a Bekijk deze YouTube-video
pi_218762406
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Goed verhaal. Maar dit heeft dan weer niks mee te maken waar we het over hadden.
Het punt is een beetje dat die video niks zegt over of hij nou wel of geen racist was.

Ik keek zijn content niet van de rest, heb alleen die debatten in cambridge gekeken. Dus geen idee of hij het wel of niet is. Maar dat filmpje is sowieso geen bewijs van niet. Dat was mijn punt dus als je het niet erg vind ga ik niet inhoudelijk in op wat je nu roept. Hoort ook niet helemaal hier
Het is geen onomstotelijk keihard bewijs, maar Trump werd ook een vuile racist genoemd, en veel zwarte Amerikanen hebben op hem gestemd.
Zijn deze mensen allemaal voor de gek gehouden door de vuile racisten die ze steunen?
pi_218762413
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]
We hebben volgende week de demonstratie van het bipolaire meisje Els Rechts!
Yay... -O-

Is zij overigens daadwerkelijk bipolair?
pi_218762436
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef Pegos het volgende:
De bron: Kirk Shooter's grandma drops surprise bomb on Trump.
o.a Bekijk deze YouTube-video
Ja, de een zegt dit, de ander zegt dat.

Wacht nou maar gewoon even af.
pi_218762463
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:40 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ook andere geluiden hoor.

[ x ]
Dat heeft deze republikeinse gouverneur inderdaad gezegd.
Ik neem aan dat hij de schutter niet verhoord heeft, dat hij de achtergronden van de man niet kent en dat dit een politiek geïnspireerde opmerking is.
  zaterdag 13 september 2025 @ 17:55:02 #60
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218762477
Zijn we nog steeds bezig met het links rechts spelletjes op basis van commentaren van andere mensen online die verder ook niet veel meer weten en misschien ook wel fake news is?
pi_218762487
quote:
A Black police officer, David Rose, was shot and killed defending a federal government building last month, and he didn’t get a presidential medal, a congressional moment of silence, or a lowered flag at the White House.

A white civilian, Charlie Kirk, is shot and killed on a college campus, and he gets all those things and a promise of presidential attendance at his funeral.

Don’t tell me that all lives matter in America. They don’t.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218762494
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:53 schreef Pegos het volgende:

[..]
Dat heeft deze republikeinse gouverneur inderdaad gezegd.
Ik neem aan dat hij de schutter niet verhoord heeft, dat hij de achtergronden van de man niet kent en dat dit een politiek geïnspireerde opmerking is.
Het is inderdaad altijd zo dat bronnen die iets vertellen wat je graag wil horen betrouwbaar zijn en bronnen die het tegengestelde zeggen onwaar...

Echt: *zucht*
  zaterdag 13 september 2025 @ 17:56:32 #63
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218762498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:55 schreef Momo het volgende:
Zijn we nog steeds bezig met het links rechts spelletjes op basis van commentaren van andere mensen online die verder ook niet veel meer weten en misschien ook wel fake news is?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218762507
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat een stupide redenatie...
pi_218762540
Op X hebben ze het al over 3 miljoen demonstranten in London.

Ik neem het maar met een korreltje zout. Wel bizar als het echt om dit soort aantallen gaat.

Overigens ook berichten over gebruik van geweld. Als je zo Kirk wil gaan herdenken, blijf dan weg...
pi_218762591
https://www.bbc.com/news/articles/cp8wl2y66p9o

quote:
Openbare gegevens die door de BBC zijn beoordeeld, suggereren dat Robinson zich in het verleden had geregistreerd als een niet-gelieerde of niet-partijgebonden kiezer in Utah.
Niet links niet rechts.
pi_218762619
Dat er teksten waren gegraveerd in de kogels blijkt waar te zijn. Bizar hoor.

twitter
pi_218762647
Geïnspireerd door Hassen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218762682
twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218762745
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ x ]
En het dan gek vinden dat ze in elkaar getrapt worden.
pi_218762747

Dit ziet er toch niet uit als iemand die pro-Trump is en zich in republikeinse kringen bevindt?
Eerder in de antifa kringen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218762766
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

[ x ]
En dan zeggen dat recht links steeds overloopt, terwijl dit continu het beeld is.
pi_218762776
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 17:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Probleem bij dit soort argumenten van Kirk is dat het een ontzettende drogredenering is.

In heb bv Joy Reid haar verhaal over DEI opgezocht en ze verteld exact het tegenovergestelde van wat Kirk beweert.

Ze was inhoudelijk sterk genoeg on Harvard in the komen, had hele goede scores op eer (en heeft de studie aan Harvard ook op eigen kracht afgemaakt) maar zou zonder affirmative action geen voet binnen de deur gekregen omdat het aantal plekken beperkt is en naar studenten van prestigieuze (dure) scholen gaan. Haar ouders konden dat onderwijs niet betalen. De studenten die volgens haar binnenkwamen ondanks dat ze het niveau niet hadden waren juist studenten van rijke ouders die een plek kochten voor hun kind.

Dit soort drogrefeneringen maakte hij wel vaker, bv over zwarte piloten. Je zou je vanwege DEI niet veilig in een vliegtuig voelen met een zwarte piloot. Dat terwijl de opleidingseisen exact hetzelfde waren ongeacht afkomst.
pi_218762790
quote:
88s.gif Op zaterdag 13 september 2025 18:11 schreef Ali_boo het volgende:
Geïnspireerd door Hassen

[ x ]
De wlm escalatie als reden om te shanken blijft uit. :')
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218762802
twitter

Vandaar dus ook die transflag op deze foto.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')