Geen zak aan idd.quote:
Hey freon, ben ik dus niet de enige.quote:
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer inquote:
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer in
Maandag is nooit leuk..quote:Op maandag 15 september 2025 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon, ben ik dus niet de enige.
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?quote:Op maandag 15 september 2025 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.
Buiten ? Het waait als een jekko hier.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buitenquote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buiten![]()
Maar ik doelde ook meer op binnen
Vandaag geen koe gezien , gisteren in Cuijk waren Schotse hooglandersquote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.
Hier waait het ook al.quote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Kon ze zo naar je toe waaien.quote:
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ze zo naar je toe waaien.
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.
Dat is een prima ideequote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
Nr 3, 11 en 69?quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee
En wat kostte de reddingsactie?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
En ja, ik zou ook vloeken hard. En mijn camera is niet eens zo duur.
https://www.nu.nl/buitenl(...)era-laat-vallen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |