abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218757037
quote:
Mysterie opgelost: koppel weet na vier jaar wie man is die bruiloft crashte

In Schotland heeft een echtpaar eindelijk antwoord op de vraag wie toch die mysterieuze man op hun bruiloft was. Michelle en John Wylie trouwden vier jaar geleden, omringd door vrienden en familie, in een hotel aan de Schotse kust. Maar toen ze de trouwfoto's kregen, zagen ze een onbekende lange man in een donker pak die verbaasd om zich heen keek.

Ze vroegen het familieleden, vrienden en personeel van de trouwlocatie, maar niemand kon hen vertellen wie de mysterieuze man was. Tot een presentator van de BBC zich met de zaak ging bemoeien.

Die plaatste een oproep en wist de man uiteindelijk te vinden. Het bleek te gaan om Andrew Hillhouse. Hij zou die dag te gast zijn op een bruiloft een aantal kilometer verderop. Toen hij Michelle naar het altaar zag lopen, besefte hij pas dat hij bij het verkeerde koppel naar binnen was gegaan.

"Iedereen draaide zich om naar de bruid en zodra ik haar zag, dacht ik: oh nee!", zegt Hillhouse tegen de BBC. Omdat hij tijdens de dienst niet weg wilde lopen, besloot hij maar te blijven zitten. "Ik zat daar maar en dacht: alsjeblieft, laat dit afgelopen zijn."

Facebook-vrienden

Toen de dienst was afgelopen en de trouwfoto's waren genomen, belde Hillhouse zijn partner. Zij bleek de verkeerde locatie te hebben doorgestuurd.

Het getrouwde koppel is blij dat het raadsel eindelijk is opgelost. "We vroegen ons af of hij een gestoorde stalker was", zegt Michelle Wylie. "We kunnen niet geloven dat we na bijna vier jaar eindelijk weten wie hij is." Michelle is nu Facebook-vrienden met Hillhouse. De twee hebben elkaar in het echt ontmoet "om de toevallige band te versterken".
Oh dit soort dingen doe ik altijd bewust. Weet zeker dat ik menig getrouw stelletje in Nederland al de wenkbrauwen heb doen fronsen toen ze de foto's nakeken. "Hè, wie is dat?!?!? "
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:03:08 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218757152
Want het wetboek ken ik ook
pi_218757226
quote:
Tot een presentator van de BBC zich met de zaak ging bemoeien.
Daar hebben ze blijkbaar ook niet genoeg echt nieuws om de dag mee te vullen.
pi_218757626
quote:
De echte klacht idd. Denk dat die kerel haar gebit zag en dacht, gvd ik moet hier weg.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:46:19 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218757684
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:51 schreef Alpha0 het volgende:
"We vroegen ons af of hij een gestoorde stalker was"
Jeetje mina als je zo in het leven staat :')
pi_218757918
quote:
Run boy run
pi_218757936
Dat men hier ruimte voor vindt om te publiceren. Kan mij wel iets met meer nieuwswaarde voorstellen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218757976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:04 schreef Gibson88 het volgende:
Dat men hier ruimte voor vindt om te publiceren. Kan mij wel iets met meer nieuwswaarde voorstellen.
Die aanslag op die Amerikaanse clown?
pi_218758109
eindelijk quasi leuk nieuws
pi_218758144
Overigens is "wedding crashing" opzettelijk. Deze mijnheer heeft zich alleen vergist.
pi_218758189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 11:11 schreef Horzula het volgende:

[..]
Die aanslag op die Amerikaanse clown?
Dat heeft meer nieuwswaarde inderdaad.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 13 september 2025 @ 11:50:42 #12
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218758332
quote:
Hahaha. Engelsen/schotten zijn vaak niet de knapste mensen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 13 september 2025 @ 12:33:43 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218758669
quote:
Op elk potje past een dekseltje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218758729
Bij ons is de kerkdienst altijd openbaar, dus gebeurt heel regelmatig dat er mensen bij de plechtheid aanwezig zijn die het bruidspaar niet direct kennen.
pi_218758823
quote:
Ik ga nog liever op armen en knieën gft afval eten in de modder
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218758964
Als dit verhaal klopt is het oké, dan is het gewoon een eerlijke vergissing. Ikzelf kan me onmogelijk voorstellen om zo ziek te zijn om bij onbekenden bij hun bruiloft naar binnen te glippen. Net zoiets als die nep-militairen die op komen draven bij militaire evenementen en herdenkingen.
Ga dan bij een toneelvereniging of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')