Mysterie opgelost: koppel weet na vier jaar wie man is die bruiloft crashte![1920x1080a.jpg]()
In Schotland heeft een echtpaar eindelijk antwoord op de vraag wie toch die mysterieuze man op hun bruiloft was. Michelle en John Wylie trouwden vier jaar geleden, omringd door vrienden en familie, in een hotel aan de Schotse kust. Maar toen ze de trouwfoto's kregen, zagen ze een onbekende lange man in een donker pak die verbaasd om zich heen keek.
Ze vroegen het familieleden, vrienden en personeel van de trouwlocatie, maar niemand kon hen vertellen wie de mysterieuze man was. Tot een presentator van de BBC zich met de zaak ging bemoeien.
Die plaatste een oproep en wist de man uiteindelijk te vinden. Het bleek te gaan om Andrew Hillhouse. Hij zou die dag te gast zijn op een bruiloft een aantal kilometer verderop. Toen hij Michelle naar het altaar zag lopen, besefte hij pas dat hij bij het verkeerde koppel naar binnen was gegaan.
"Iedereen draaide zich om naar de bruid en zodra ik haar zag, dacht ik: oh nee!", zegt Hillhouse tegen de BBC. Omdat hij tijdens de dienst niet weg wilde lopen, besloot hij maar te blijven zitten. "Ik zat daar maar en dacht: alsjeblieft, laat dit afgelopen zijn."
Facebook-vrienden
Toen de dienst was afgelopen en de trouwfoto's waren genomen, belde Hillhouse zijn partner. Zij bleek de verkeerde locatie te hebben doorgestuurd.
Het getrouwde koppel is blij dat het raadsel eindelijk is opgelost. "We vroegen ons af of hij een gestoorde stalker was", zegt Michelle Wylie. "We kunnen niet geloven dat we na bijna vier jaar eindelijk weten wie hij is." Michelle is nu Facebook-vrienden met Hillhouse. De twee hebben elkaar in het echt ontmoet "om de toevallige band te versterken".