Lijkt me dat zoiets wel staat aangegeven mij de aanmelding ivm avg. Dat je daarmee akkoord gaat als je deelneemtquote:Op zondag 14 september 2025 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je daar een keuze in hebt. De keuze om dan niet mee te doen heb je natuurlijk wel.
Er zal met de AVG tegenwoordig echt wel toestemming gevraagd zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je daar een keuze in hebt. De keuze om dan niet mee te doen heb je natuurlijk wel.
En toch bijzonder dat het bij de andere twee wel lukte. Bij Debbie lijkt het een bewuste keuze te zijn tussen niet kunnen en niet willen. Vrijdag kon en wilde ze nog van alles. Als je weet dat de verjaardag van je kind zoveel energie kost dan houd je je de dag(en) daarvoor in. Maar nee, niet Debbie.quote:Op zondag 14 september 2025 14:53 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook jammer! Snap goed dat ze niet nog een bqq en alles bij de verjaardag deed. Dat sociale met veel mensen kost bizar veel energie. Maar ik had alles pp alles gezet en me wel mee gesleept naar de mac donalds.
Ik heb zelf niet gekeken, want het interesseert me werkelijk niks hoe en hoeveel iemand gewichten optilt.quote:Op zondag 14 september 2025 14:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo’n populaire mening zijn. Maar ik vind dat veel te ver gaan. 🤭
Ik zal er eens op letten (andere sport). Misschien staat het ergens in de kleine lettertjes maar ik heb het nog nooit gezien.quote:Op zondag 14 september 2025 15:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Er zal met de AVG tegenwoordig echt wel toestemming gevraagd zijn.
Als je ‘nee’ zegt, geen idee hoe ze ermee omgaan, maar volgens mij kun je niet meer op internet geknald worden zonder dat je daar zelf toestemming voor hebt gegeven.
Ja snap ik. Maar er kan ook een moment zijn/komen dat dat helaas niet meer lukt. En wie weet is dat nu.quote:Op zondag 14 september 2025 15:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar bij haar dochter deed ze de bbq wel.
En ik heb bij haar ook het idee dat ze haar eigen conditie compleet aan het verwaarlozen is. Zóveel slapen en liggen is toch funest?
Tot half 3 ‘s middags in je nest liggen is volgens mij echt nergens voor nodig.
Uiteraard lekker scrollen maar roy moet natuurlijk denken dat ze slaapt want dan doet hij de kids🤡quote:Op zondag 14 september 2025 15:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie schrijft dat ze pas om half 3 wakker was. Toevallig zag ik haar vanochtend online en begin van de middag. De meid.
Nee, ik ben geen stalker 🤪
Ik zit zelf in het bestuur van een vereniging en daar heeft iedereen expliciet toestemming moeten geven om op beeld gezet te mogen worden. Daarom lijkt me dat bij zo’n evenement ook.quote:Op zondag 14 september 2025 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten (andere sport). Misschien staat het ergens in de kleine lettertjes maar ik heb het nog nooit gezien.
Het hele beeld is bij haar gewoon vertekend, doordat ze gekke keuzes maakt op energiegebied.quote:Op zondag 14 september 2025 15:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar er kan ook een moment zijn/komen dat dat helaas niet meer lukt. En wie weet is dat nu.
Hier worden de kinderverjaardagen in 2 kleine groepjes gehouden en kort (max 1.5 a 2 uur) meer zit er niet in. Denk dat bij haar de visite langer blijft.
En verder ja ik weet het niet, vind het lastig. Ja ze slaapt bizar veel! Zou ik nooit doen is ook echt het advies niet. Maar ik die nooit slaap overdag, probeer meer te ondernemen word ook niet beter en denk dat ik tov vorig jaar wat ik nog kan qua lopen ook achteruit gegaan ben.
Praat haar gedrag echt niet goed hoor in tegendeel! Maar denk als ze het anders had gedaan waren er wel eeer andere dingen geweest waar we commentaar op zouden hebben 🫣
Ben het verder helemaal met je eens hoor! Het klopt ook totaal niet met wat ze laat zien. Maar ik weet van mezelf dat als je het anders doet dat dat helaas niet betekend dat het dan opeens wel goed gaat.quote:Op zondag 14 september 2025 15:32 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het hele beeld is bij haar gewoon vertekend, doordat ze gekke keuzes maakt op energiegebied.
Conditie opbouwen geeft geen garanties op verbetering, conditie compleet verwaarlozen is wel helemaal de andere kant op.
Ik denk dat ritme, regelmaat en verstandig omgaan met je energie je meer brengt dan wat zij doet.
Ik zou voor jou willen dat je inzet beloond zou worden met verbetering![]()
Ik zie het zelf bij mijn vader (andere ziektes, maar wel heel levensomvattend ook), veel inzet, weinig verbetering en dat levert ons allemaal veel frustraties en verdriet op
Die diagnose mag je ook gewoon zelf stellen. En misschien is er via google wel een testje te vinden.quote:Op zondag 14 september 2025 15:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ben zwanger en heb net covid gehad (ja, ik test nog vanwege mijn werk. Hoeft niet, maar vind t zelf prettiger als ik mijn cliënten enigzins kan beschermen).
Ben nu steeds heel moe, kan ik ff langs de huisarts van Debbie voor de diagnose LC?
En anders raadpleeg je chat gpt en manipuleer je de boel zó dat het jou (half) gelijk geeft.quote:Op zondag 14 september 2025 15:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die diagnose mag je ook gewoon zelf stellen. En misschien is er via google wel een testje te vinden.
Dat is 7 uur! Normaal slaapt ze dus 9 uur, wauw… zou het zo graag willen (en heb het nodig want chronisch ziek, rot woord!) maar door pijn en stress ben ik al blij met 6 uur slaap 😣quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Schrijft DBM nou dat ze LC heeft gehad? Misschien moet Debbie eens met haar gaan praten, want kennelijk kan je wel genezen 🤔.
En ze heeft van 23 tot 6 geslapen, maar ze heeft geslapen!
Ik had het eerst nog te doen met Roy, maar ondertussen niet meer. Hij maakt het er ook zelf naar en stelt haar in staat zich zo te gedragen en dit vol te houden.quote:Op zondag 14 september 2025 16:20 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik blijf me echt bezig houden met wat zij nu echt mankeert. Het is in mijn optiek geen LC, dat was voor haar gewoon de perfecte uitkomst om aan haar volwassen taken te ontsnappen (lees, de zorg voor haar kinderen en werken). Waarschijnlijk aandachtstekort in haar jeugd, niet gezien zijn en dat in combinatie met niet kritisch kunnen zijn in je volwassen leven (kom laten we aan drie kinderen beginnen, zonder dat ik het idee heb dat zij het vermogen heeft zich af te vragen of ze het überhaupt aan kon), niet weten wat je wil als gevolg van haar jeugd waarin ze waarschijnlijk niet gezien of gestimuleerd is en daardoor nooit op je plek zijn op je werk en dus negatieve ervaringen. Dus werk moest ook weg. Dat in combinatie met dat ze waarschijnlijk ergens heeft geleerd dat je met een ziekte/heftig verhaal aandacht krijgt, wellicht ligt dat in haar gezin qua autistische broer en zus als tienermoeder. Et voila, niet aan je echte probleem werken maar steeds meer dinger verzinnen op medisch gebied en daar is je aandacht.
De vraagtekens bij Roy worden steeds groter. Wat beweegt hem erin mee te gaan, als hij normaal in het leven staat zou hij toch ook al voldoende hebben moeten zien? Of blijft hij zodat hij zeker weet dat de kinderen tenminste één stabiele ouder hebben?
[..]
En anders raadpleeg je chat gpt en manipuleer je de boel zó dat het jou (half) gelijk geeft.
Hij doet er zelf aan mee. Maar ik zou ook denken dat je toch helemaal afknapt op je vrouw die er 6 van de 7 dagen als slons met vette haren bij loopt, als ze al loopt en niet in bed of in haar bolide zit. En dan de enige werkende in huis zijn die ook nog het hele weekend de boel thuis in z’n eentje kan doen, terwijl er doordeweeks stiekem wel gewoon energie is voor nagels doen, kaarsen maken, modeshows houden, boeken lezen en door de zeeman rennen. Nog maar niet te spreken over dat ze waarschijnlijk helemaal niet zoveel slaapt als ze doet voorkomen, maar dan ligt te scrollen op haar telefoon.quote:Op zondag 14 september 2025 15:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie dr gedrag is weer ronduit walgelijk te noemen. Dagje verjaardag, ze gaat niet mee naar de Mac, mag Roy weer lekker doen.
De dag erna tot 14.30u slapen, mag Roy weer lekker de kinderen doen. Mag hij ook eens een moment van rust?
Mijn man zou hier echt niet zo in meegaan (natuurlijk wel als ik echt ziek zou zijn). Haar oplevingen duren altijd zo lang als de afwezigheid van de kinderen.quote:Op zondag 14 september 2025 16:44 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Hij doet er zelf aan mee. Maar ik zou ook denken dat je toch helemaal afknapt op je vrouw die er 6 van de 7 dagen als slons met vette haren bij loopt, als ze al loopt en niet in bed of in haar bolide zit. En dan de enige werkende in huis zijn die ook nog het hele weekend de boel thuis in z’n eentje kan doen, terwijl er doordeweeks stiekem wel gewoon energie is voor nagels doen, kaarsen maken, modeshows houden, boeken lezen en door de zeeman rennen. Nog maar niet te spreken over dat ze waarschijnlijk helemaal niet zoveel slaapt als ze doet voorkomen, maar dan ligt te scrollen op haar telefoon.
Maar goed, hier verbazen we ons ondertussen al jaren over.
Het houdt niet op, niet vanzelf. Aan die zin uit een reclame moet ik denken.quote:Op zondag 14 september 2025 16:44 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Hij doet er zelf aan mee. Maar ik zou ook denken dat je toch helemaal afknapt op je vrouw die er 6 van de 7 dagen als slons met vette haren bij loopt, als ze al loopt en niet in bed of in haar bolide zit. En dan de enige werkende in huis zijn die ook nog het hele weekend de boel thuis in z’n eentje kan doen, terwijl er doordeweeks stiekem wel gewoon energie is voor nagels doen, kaarsen maken, modeshows houden, boeken lezen en door de zeeman rennen. Nog maar niet te spreken over dat ze waarschijnlijk helemaal niet zoveel slaapt als ze doet voorkomen, maar dan ligt te scrollen op haar telefoon.
Maar goed, hier verbazen we ons ondertussen al jaren over.
Lijkt me bij haar ook heel lastig dat ze geen eigen plek heeft samen met de kinderen. Deels in het gezamenlijke huis en deels overal en nergens. Weinig stabiliteit en rust lijkt mij. En zij zijn al best een tijd uit elkaar.quote:Op zondag 14 september 2025 16:28 schreef Lovelii2026 het volgende:
Tien van wil best heftig als je zulke sombere gedachten hebt met kids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |