SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik was er nog. Wou een nieuwe TT maken. Maar ga nu wel slapen, trustuh maat
Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dmquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.![]()
owh dan ben je stout geweest wssquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dm
Do what you love, love what you do!![]()
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
als je wil praten he, mag je DM sturen enzo ook nog wel. die reageer ik wss eerder op als een quote hier.![]()
![]()
Gewoon lekker hier posten dat telefoonnummer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenDo what you love, love what you do!![]()
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh zo, oke weet ik veel,quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.Do what you love, love what you do!![]()
Staat er letterlijk, hè.quote:quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik mag geen dm's meer sturen sinds ik een FA heb bericht via dmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
done.quote:Op zaterdag 13 september 2025 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon je telefoonnummer, dan kunnen jullie gezellig via whatsapp kletsenDo what you love, love what you do!![]()
Hij kan niet antwoorden, maar wel dms lezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:42 schreef kree het volgende:
[..]
mag ie, maar als ik niet via DM kan doen dus nu?![]()
![]()
Oh, ik loop weer achterquote:Op zaterdag 13 september 2025 03:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Je kunt hem gewoon DM’en, maar hij kan geen DM terugsturen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: