Wat is daar aan de hand, bakken er echt niks van dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:15 schreef Benny het volgende:
Almere doet er wel alles aan om niet te winnen. Al de derde keer dat ze een mooie voorsprong weggeven

Dat. Terwijl de verwachtingen nog wel hoog waren. Diverse 'experts' benoemde ze nog als kanshebber voor de titelquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand, bakken er echt niks van dit seizoen.

quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
RKC - Willem 2 vanavond om 18:30u, is dat een nieuw tijdslot?
https://www.willem-ii.nl/artikel/definitief-speelschema-2025-2026quote:Het competitieprogramma voor de Keuken Kampioen Divisie voor het seizoen 2025-2026 is definitief. Na de publicatie van het concept is op verzoek van enkele clubs en gemeenten nog een aantal wijzigingen doorgevoerd. Ten aanzien van het conceptprogramma wat de KNVB eerder publiceerde, zijn er twee wijzigingen voor Willem II.
De begintijd van RKC Waalwijk - Willem II op vrijdag 17 oktober is van 20.00 uur gewijzigd naar 18.30 uur. Verder is de begintijd van Roda JC - Willem II op maandag 6 april van 14.30 uur gewijzigd naar 16.45 uur.

Toch knap gedaan zo snel, ook al hebben ze tot nu toe vooral tegen het rechterrijtje gespeeld.quote:

Kwartiertjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:14 schreef Benny het volgende:
Almere 1-0.
Hoelang duurt het voordat ze het weggeven?

En daar verloor Eindhoven dan vorige week nog met 6-0 vanquote:

In de Premier League kan ook iedereen van iedereen winnen of verliezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En daar verloor Eindhoven dan vorige week nog met 6-0 van
Die hele KKD is echt zo matig op een paar teams na.

De Bundesliga 2 is ook zo'n competitie, dat je na de winterstop als koploper nog kunt degraderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In de Premier League kan ook iedereen van iedereen winnen of verliezen.
De KKD is de Premier League van de lage landen.

Ik geloof er helemaal niks van dat je als koploper kunt degraderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Bundesliga 2 is ook zo'n competitie, dat je na de winterstop als koploper nog kunt degraderen.

Je kunt zelfs pas in de 5de competitieronde als nieuwe club instormen in de KKD.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van dat je als koploper kunt degraderen

Ik snap je kwinkslag, maar in de 3. Liga is vorig jaar de koploper na 14 speeldagen gedegradeerd. Toch best bijzonder!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van dat je als koploper kunt degraderen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |