Rare post ditquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Wil je al dat het voor de winterstop beslist is?
Watquote:
Hup Cambuur is toch juist alles wat je moet zeggen wil je de KKD mogelijk nog spannend houden?quote:
Bovenste twee gaan toch meteen, maakt verder weinig uit wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hup Cambuur is toch juist alles wat je moet zeggen wil je de KKD mogelijk nog spannend houden?
quote:Op maandag 1 december 2025 20:12 schreef Isane het volgende:
Ik kijk jong psv tegen rkc. Maar het stadion van jong psv was toch verbouwd? Of staat de camera nu aan de andere kant?
Aah check. Bedankt!quote:Op maandag 1 december 2025 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, andere kant en onder dak nu.
Erg mooi. Dat verzetje kon Ajax wel gebruiken.quote:Op maandag 1 december 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse weer terug naar de laatste plaats @:Zipportal
Hup De Graafschap.quote:Op maandag 1 december 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse weer terug naar de laatste plaats @:Zipportal
ME zal wel uitgedaagd hebben zoals ze altijd de boel uitdagen.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leeg uitvak ook omdat fans van De Graafschap op de vuist gingen met de ME800 fans konden weer terug zonder de wedstrijd gezien te hebben.
En terecht! Kauwgom op de grond gooien doe je maar lekker op je eigen erf. Schorem denkt ook dat het alles kan maken in De Hoofdstad. In Singapore hadden ze je collectief drie weken opgesloten.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:46 schreef manny het volgende:
Altijd hetzelfde daar bij de geel zwarte eikels. Eerst alles tegenhouden, flink lang moeilijk doen om niks, en als er dan 1 iemand een kauwgom op de grond gooit erop los proberen te meppen.
Bah. 1-2 wel goed.
Of in the mean streets of west linn Oregonquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En terecht! Kauwgom op de grond gooien doe je maar lekker op je eigen erf. Schoren denkt ook dat het alles kan maken in De Hoofdstad. In Singapore hadden ze je collectief drie weken opgesloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |