Ik gok op een op te leveren huurwoningquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:05 schreef Puala het volgende:
En met welk doel moet je dit oplossen? Want afhankelijk daarvan is t advies anders denk ik
Ja heel eerlijk voor een huurwoning zou ik een pot muurvuller bij de action kopen en dat gat volplempen. Voor een ander soort woning zou ik een plaatje mdf kopen en dr behang op knutsenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gok op een op te leveren huurwoningMaar terechte vraag ja.
Mijn eerste idee ook, maar gezien de foto gok ik rechts, de muur achter de deur links.quote:
Krijg je dat nog wel glad zodat je niets meer ziet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Mijn eerste idee ook, maar gezien de foto gok ik rechts, de muur achter de deur links.
Opvullen met 2K epoxyhars, schuren, gronden en de hele wand sauzen.
En een poster (of een wit A4-tje als het onopvallend moetquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:03 schreef maily het volgende:
Geen advies om het gat op te vullen.
Ik wil je wel een deurstopper aanraden.
Goed schuren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Krijg je dat nog wel glad zodat je niets meer ziet?
Vandaar:quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Krijg je dat nog wel glad zodat je niets meer ziet?
Btw is het een huurwoning?quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:13 schreef blomke het volgende:
schuren, gronden en de hele wand sauzen.
Ik twijfel tussen hardboard en zachtboard.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Wat is het nou precies voor materiaal? Het lijkt een beetje op dat spul wat Ikea gebruikt als achterwanden bij kasten.
ik zie in dat gat ook een grijs iets .... is dat nog een deurklink?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:47 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hardboard en zachtboard.
Het betreft een huurwoning, van een minima.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:05 schreef Puala het volgende:
En met welk doel moet je dit oplossen? Want afhankelijk daarvan is t advies anders denk ik
Het betreft een niet de deur, maar een achterwand van een (inbouw) achtige kast.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:32 schreef bleiblei het volgende:
En is het een deur of een muur?
Bordkartonnen deuren zijn de kosten namelijk niet. 5tientjes ofzo bij de hornbach en je bent klaar + gegarandeerd geen gezeik bij oplevering vanuit verhuurder.
Als je gaat plamuren (wat prima kan met houtplamuur) ben je lang bezig wil je het mooi strak krijgen en kan je de deur nog opnieuw gaan lopen lakken en hopen dat je het niet meer ziet als je klaar bent.
Is inderdaad een huurwoning en budget is gelimiteerd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heel eerlijk voor een huurwoning zou ik een pot muurvuller bij de action kopen en dat gat volplempen. Voor een ander soort woning zou ik een plaatje mdf kopen en dr behang op knutsen
Kwak je dr toch desnoods een hele pot van dit in; https://www.action.com/nl-nl/p/3014094/tcx-vulmiddel-wit/quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:00 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Is inderdaad een huurwoning en budget is gelimiteerd.
Vullen, schuren en verven is de gedachte. Muurvuller had ik nog niet bedacht. Dacht zelf eerder iets aan houtvuller. Mede omdat het karton achtig iets is.
Mijn grootste "probleem" is denk ik, het is best wel een groot gat, waardoor ik twijfels heb aan voldoende grip om het te vullen.
Pool in un blikskequote:Op maandag 15 september 2025 07:55 schreef bleiblei het volgende:
Of anders dit! Werkt perfect
Bekijk deze YouTube-video
Ook mooi dat Brabolandse accentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |