SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:52 schreef greysbones het volgende: [..] en wat maakt het tegenovergesteld
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over hadUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hoop dat je in ieder geval een leuk contact krijgtquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over had
en wat er dan verder uit komt
zie je dan wel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een wijf met een paar kids?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga er niet al te gedetailleerd in, maar deze is wel leuk. En ze match me wrs ook combi van ongeveer zelfde leeftijd en opleidingsniveau en afkomst/taal.
Die andere heb ik denk ik per ongeluk geliket, was iemand die al kinderen heeft en nog een hele rits andere dingen die ik niet leuk vind en geen goed gevoel over had![]()
![]()
mooie OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er staat wel in haar profiel dat ze kinderen wil
Maar ik heb niet expliciet mijn profiel gezet dat ik geen kinderen wil
Uw ADH vitamine Worst
Eerst veel oefenen voordat je goed kunt bepalen of je het wil proberen om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
Er staat wel in haar profiel dat ze kinderen wil
Maar ik heb niet expliciet mijn profiel gezet dat ik geen kinderen wilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In België misschien in de vorm van alimentatie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier niet bij wild schijtenquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?
Of is het poepen op de berg? @ToTUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In België misschien in de vorm van alimentatie.![]()
![]()
![]()
Hoe poep je fout dan?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In nederland mag je gewoon van de balustrade poepen @Grrrrrrrquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:01 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat je vor fout poepen 15 000 euro betalen moet?![]()
Is goed, hoe laat kom je?quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik kan dat wel bij je thuis demonstrerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verkeerde het is @Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 12 september 2025 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In nederland mag je gewoon van de balustrade poepen @:grrrrrrrUw ADH vitamine Worst
8xrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: