Het begint hier zo langzamerhand een bingoclub voor bejaarden te worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was wel weer even genoeg Woordle voor vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het begint hier zo langzamerhand een bingoclub voor bejaarden te worden.
Tijd voor een lekker wijf.Is dat er ook eentje van PoetinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de breien sc vind je meer testosteron tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dat er ook eentje van Poetin
Steek onder water ditquote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In de breien sc vind je meer testosteron tegenwoordig.
Ik denk dat er wellicht wat transfers moeten gaan plaatsvinden tussen 40+ en VBL. Wie zullen we transfervrij laten gaan?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In de breien sc vind je meer testosteron tegenwoordig.
Dit is verstandig beleid.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wellicht wat transfers moeten gaan plaatsvinden tussen 40+ en VBL. Wie zullen we transfervrij laten gaan?
Waar is hier?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is echt ranzig waterkoud hier.
Geweldige anekdotequote:Op donderdag 18 september 2025 17:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik zit buiten te eten (bloemkool)
Ga weg joh, even gefietst en gewandeld net in onze prachtige provinciequote:Op donderdag 18 september 2025 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is echt ranzig waterkoud hier.
Bedankt.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geweldige anekdote
Wel met erpels en vlees hoop ik?
Regionale spreektaal @Scrummiequote:Op donderdag 18 september 2025 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik weet niet wat erpels zijn. Is dat dialect?
Piepersquote:Op donderdag 18 september 2025 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Bedankt.
Jappels.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Bedankt.
quote:Wetenschappers winnen Ig Nobelprijs voor onderzoek favoriete pizza hagedis
Wat zouden ze zoal gezegd hebben? @RamboDirkquote:Ander bekroond onderzoek had een Nederlands tintje. Het onderzoek toonde aan dat Duitse psychologiestudenten aan de Universiteit Maastricht beter Nederlands spreken als ze dronken zijn.
Ze hadden het juiste antwoord op de vraag wat hang je aan de waslijn om te drogenquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Wat zouden ze zoal gezegd hebben? @:RamboDirk
Vloaiquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Wat zouden ze zoal gezegd hebben? @:RamboDirk
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Regionale spreektaal @:scrummie
quote:
FOK! blijft een oneindige bron aan zingevende en verdiepende informatie. Waarvoor dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |