SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Onweerquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:05 schreef essnhills het volgende:
Tevens Goedemorgen
Paar keer wakker geweest door onweer en stortregen vannacht, maar verder wel lekker geslapen
Onweerquote:
Goedemorgen, ik slaap daar juist heel goed op.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:05 schreef essnhills het volgende:
Tevens Goedemorgen
Paar keer wakker geweest door onweer en stortregen vannacht, maar verder wel lekker geslapen
Essquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:05 schreef essnhills het volgende:
Tevens Goedemorgen
Het waren beste klappen, werd gewoon wakker van de herriequote:Op vrijdag 12 september 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik slaap daar juist heel goed op.
Hoiquote:
Dan gewoon een ouderwetse hardeschijf.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
ik ben maar aan het neuzen naar een nieuwe, grotere SSD voor mn oude pc.. maar keuze is reuze en deel heeft allemaal als nadeel: bij veel gebruik, stort snelheid in..
als er iets is wat niet moet gebeuren is het wel het instorten van de snelheid maarja..
Ik vind dat altijd zo vervelend wakker worden. Hoor het dan als het ware in mijn droom en schrik dan wakker met hart in de keel...quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het waren beste klappen, werd gewoon wakker van de herrie
Merk je geen verschil, is standaard al traagquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gewoon een ouderwetse hardeschijf.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan gewoon een ouderwetse hardeschijf.
Moet ik je beschermen?quote:
Ik heb zo'n Samsung EVO schijf erin zitten. Hij kan sneller aan maar mijn moederbord heeft een maximumquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
ik ben maar aan het neuzen naar een nieuwe, grotere SSD voor mn oude pc.. maar keuze is reuze en deel heeft allemaal als nadeel: bij veel gebruik, stort snelheid in..
als er iets is wat niet moet gebeuren is het wel het instorten van de snelheid maarja..
oh, voor puur storage wil ik nog wel een normale HDD overwegen.. (afhankelijk van hoeveel TB ik wil hebben)quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Samsung EVO schijf erin zitten. Hij kan sneller aan maar mijn moederbord heeft een maximum
Deze zet ik over in een nieuwe pc later.
Verder geen oude HDD's meer in mijn pc
Maar hebben die schijven dan zo'n last van vertraging bij intensief gebruik? Ik heb ook een 2TB sata schijf in mijn laptop welke ik gebruik voor foto's en video, maar merk niet echt vertraging. Ding is ongeveer 70% gevuld.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, voor puur storage wil ik nog wel een normale HDD overwegen.. (afhankelijk van hoeveel TB ik wil hebben)
verder is een Sata SSD het minimum; in dit geval wil ik de 512GB samsung vervangen voor een 2TB modelletje zodat er verder niet direct een schijfje bij hoeft
Volgens mij heb ik 2x 2TB in mijn pc zitten en 1x 500GB voor Windows en zulks.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, voor puur storage wil ik nog wel een normale HDD overwegen.. (afhankelijk van hoeveel TB ik wil hebben)
verder is een Sata SSD het minimum; in dit geval wil ik de 512GB samsung vervangen voor een 2TB modelletje zodat er verder niet direct een schijfje bij hoeft
Mijn oude HDD zorgde altijd voor mini-freezes als hij benaderd werd. Zo irritant.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:23 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar hebben die schijven dan zo'n last van vertraging bij intensief gebruik? Ik heb ook een 2TB sata schijf in mijn laptop welke ik gebruik voor foto's en video, maar merk niet echt vertraging. Ding is ongeveer 70% gevuld.
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vervelend wakker worden. Hoor het dan als het ware in mijn droom en schrik dan wakker met hart in de keel...
Tegen onweer?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik je beschermen?
In games? Want spellen speel ik niet zoveel (op wat retro meuk na) en dus geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn oude HDD zorgde altijd voor mini-freezes als hij benaderd werd. Zo irritant.
Jaquote:
Nee, bij alles.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In games? Want spellen speel ik niet zoveel (op wat retro meuk na) en dus geen ervaring mee.
Als het al aan het onweren is terwijl ik ga slapen idd ook geen last van. Sterker nog, ik kan erg goed slapen op het geluid van regen en onweer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al scheelde het wel dat er gisteravond hier ook al een paar flinke klappen waren, daardoor kwam het niet zo iit het niets?
Ik ook, heerlijk. Al heb ik oordopjes inquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:29 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als het al aan het onweren is terwijl ik ga slapen idd ook geen last van. Sterker nog, ik kan erg goed slapen op het geluid van regen en onweer.
Goedemorgen ieni en Ambar.quote:
OS schijf is nu 2TBquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 2x 2TB in mijn pc zitten en 1x 500GB voor Windows en zulks.
Zat te denken aan 4TB maar dat is wel overkill. Of eigenlijk ook weer niet
Is dat niet erg veel voor alleen OS?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
OS schijf is nu 2TB
daarnaast nog een 1, 2 en 4TB SSD in mn huidige game systeem
die 1 wil ik er eigenlijk uit, maar dan wil ik mn OS disk vervangen voor een 4TB variant
mwhe, uiteindelijk worden er ook games geinstalleerd op die disk.. (maar inprinciepe mag wel altijd alles er vanaf indien nodig heb een herinstall; OS disk is voor mij een disk die altijd geformat moet kunnen worden)quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat niet erg veel voor alleen OS?
Hehe.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar slaapt op zijn roze troon, heel tevree
Hij heeft ook de hele nacht tegen mij aan gelegen, want dat is warm. Dus het kwam er op neer dat ik uiteindelijk op het randje lag en hij in het midden van het bed.
O hier niets geen onweer gehad vannachtquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het waren beste klappen, werd gewoon wakker van de herrie
Elke mm die je opschuift, schuift hij meequote:
Morguh Muisquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke mm die je opschuift, schuift hij mee
Ik moet ook een nieuwe harde schijf maar ik heb hier geen verstand vanquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:07 schreef mschol het volgende:
Dat je in ieder geval minimaal 1TB el nodig hebt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe harde schijf maar ik heb hier geen verstand van
Ik ben zo neurotisch dat ik 1 schijf heb voor OS en programma's, 1 schijf voor documenten en werk en 1 schijf voor gamesquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
mwhe, uiteindelijk worden er ook games geinstalleerd op die disk.. (maar inprinciepe mag wel altijd alles er vanaf indien nodig heb een herinstall; OS disk is voor mij een disk die altijd geformat moet kunnen worden)
zolang 8TB en hoger nog zo belachelijk hoog is kan ik niet echt minder schijven erin zetten
en ik heb maar plek voor 2 nvme disks, dus die moeten zo groot mogelijk zijn
En uiteindelijk heeft hij het hele bed voor zichzelf en lig jij in het hondenmandje te slapen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke mm die je opschuift, schuift hij mee
Dan gaat hij mee het hondenmandje inquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En uiteindelijk heeft hij het hele bed voor zichzelf en lig jij in het hondenmandje te slapen.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben zo neurotisch dat ik 1 schijf heb voor OS en programma's, 1 schijf voor documenten en werk en 1 schijf voor games
stap 1: in wat voor apparaat moet hij?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe harde schijf maar ik heb hier geen verstand van
Ja dat eerste is erg handigquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk, ik heb vooral mn steamgames op aparte disks, want die folder kan ik aan steam toevoegen en dan ziet hij weer alle geinstalleerde games bij een nieuwe windows installatie
verder staan documenten enzo in dropbox dus hoef ik niet op te letten verder waar ze exact staan
Ik heb net nieuwe gaming laptop gekocht en ontvangenquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat eerste is erg handig
Volgend jaar een nieuwe pc waarschijnlijk, hopelijk is het een beetje te doen
vorig jaar nieuw gekocht en soort van spijt van dat ik niet geld gereserveerd had voor een grotere OS disk (zoals altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat eerste is erg handig
Volgend jaar een nieuwe pc waarschijnlijk, hopelijk is het een beetje te doen
quote:
Trots op jouquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe gaming laptop gekocht en ontvangen
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weerquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vorig jaar nieuw gekocht en soort van spijt van dat ik niet geld gereserveerd had voor een grotere OS disk (zoals altijd eigenlijk)
Heb ik, een SSD en een HDD, allebei 1TB geloof ik, allebei volquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval minimaal 1TB el nodig hebt.
Ik hou van mijquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.![]()
Bekijk deze YouTube-video
RTX 5070 ti is goede keus.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
Ik hou liever van desktops
[..]
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weer
En een RTX 5070 TI
een RTX 4080 hierquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trots op jou
Ik hou liever van desktops
[..]
Mja, ik ga denk ik voor 1 of 2TB voor het OS. Andere schijven zet ik over. Scheelt weer
En een RTX 5070 TI
Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik, een SSD en een HDD, allebei 1TB geloof ik, allebei volDie HDD moet ik eens uitzoeken wat weg kan, die SSD zijn eigenlijk alleen program files voor zover ik er iets van snap.
Ja tochquote:
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag welquote:
oh, ik kwam van een 1080 daarvoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ik
Ik ging van een 1060ti naar 5070tiquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodig
Maar Teams is standaard van de legquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Gister dus met die laptop bezig, maar ik was m'n Microsoft-ww vergeten. Nieuw wachtwoord aangemaakt, nu is Teams weer van de leg.
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.
970quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik kwam van een 1080 daarvoor(die deed overigens prima zn best nog hoor.. maar de upgrade naar 3x 27" vond hij echt niet leuk meer)
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeMaar die SSD moet sowieso groter, die loopt altijd te gillen. Ik heb ook nog een externe harde schijf met m'n foto's.
Gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geïnstalleerd
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaal
ik ging zelf voor niet minder dan 32GB bij aanschaf van huidige pc
vorige pc had 48GB![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geïnstalleerd
Sims 3 is imho nog steeds de beste, maar daarvoor heb je echt een superpc nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.
Ik heb veel meer lol gehad met sims 1, 2 en 3. Daar heb ik uren plezier mee gehad zonder dat het verveelde.
Kan die desktop ook naar de schroot.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
970
Draaide DOOM 2016 nog best goed
[..]
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?
[..]
Gemeen
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks wasquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64
Heb ik ook gedaan, maar helaas.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Eng. Op teams worden een boel hartjes uitgedeeld altijd in mijn organisatie.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
liever liefhebber vinden, die verkopen het ook weer voor veel te duurquote:De pc games naar de kringloop.
PC's zijn naar de schroot idd. De oude dan iig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
De pc games naar de kringloop.
Misschien toch overwegen, ook al is het overkillquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks was
idee was dus ook om te upgraden naar 64GB later.. vooralsnog niet echt nodig geweest
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar helaas.
Kan je tenminste nog community patches gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ook kan proberen sims 1 aan de praat te krijgen op die desktop. Ik heb de schijfjes nog, die werken beter dan de heruitgave van EA zelf als download.
Proud of itquote:
Soms wel handig om die nerds hier te kennen.quote:
kan dat niet bij de download versie?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je tenminste nog community patches gebruiken.
Ik ga er even vanuit van niet, want EAquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat niet bij de download versie?
https://store.steampowere(...)ms_Legacy_Collectie/quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat niet bij de download versie?
Heb ik even niet zo veel, moet op vakantie zo he. Beetje op de centjes letten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, waar blijven jouw biljetjes verhaaltjes dan?
gekocht, want altijd grappig..quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)ms_Legacy_Collectie/
scroll naar recensies.
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |