Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik, een SSD en een HDD, allebei 1TB geloof ik, allebei volDie HDD moet ik eens uitzoeken wat weg kan, die SSD zijn eigenlijk alleen program files voor zover ik er iets van snap.
Ja tochquote:
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag welquote:
oh, ik kwam van een 1080 daarvoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodigquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 september 2025 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je wel ruimte om er eentje extra bij te prikken? Dat miste ik denk ik
Ik ging van een 1060ti naar 5070tiquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Ik heb een 3070. Dus een upgrade mag wel
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
sims 4 heb je gelukkig geen supercomputer voor nodig
Maar Teams is standaard van de legquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Gister dus met die laptop bezig, maar ik was m'n Microsoft-ww vergeten. Nieuw wachtwoord aangemaakt, nu is Teams weer van de leg.
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een droom om een pc te hebben die Sims 4 fatsoenlijk kan spelen, maar ik heb niet genoeg geld voor een supercomputer.
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wel met alle uitbreidingen en mods enzo. 8 gb werkgeheugen is niet meer genoeg.
970quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik kwam van een 1080 daarvoor(die deed overigens prima zn best nog hoor.. maar de upgrade naar 3x 27" vond hij echt niet leuk meer)
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeMaar die SSD moet sowieso groter, die loopt altijd te gillen. Ik heb ook nog een externe harde schijf met m'n foto's.
Gemeenquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geïnstalleerd
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee zeker, maar 8GB is voor gaming niet meer standaard, dat is nu 16GB minimaal
ik ging zelf voor niet minder dan 32GB bij aanschaf van huidige pc
vorige pc had 48GB![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging van een 1060ti naar 5070ti
Ik had laatst windows 7 op mijn oude desktop gezet om bijvoorbeeld harry potters games te kunnen spelen. Helaas starten die spellen niet meer op nadat ik ze had geïnstalleerd
Sims 3 is imho nog steeds de beste, maar daarvoor heb je echt een superpc nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om de zoveel tijd speel ik sims 4, maar dan is na een paar dagen niks meer aan.
Ik heb veel meer lol gehad met sims 1, 2 en 3. Daar heb ik uren plezier mee gehad zonder dat het verveelde.
Kan die desktop ook naar de schroot.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
970
Draaide DOOM 2016 nog best goed
[..]
Misschien eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt en dan zien hoeveel slots je hebt voor uitbreiding?
[..]
Gemeen
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks wasquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
32 ga ik ook doen bij mijn nieuwe systeem. Zat zelfs te denken aan 64
Heb ik ook gedaan, maar helaas.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Eng. Op teams worden een boel hartjes uitgedeeld altijd in mijn organisatie.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
liever liefhebber vinden, die verkopen het ook weer voor veel te duurquote:De pc games naar de kringloop.
PC's zijn naar de schroot idd. De oude dan iig.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan die desktop ook naar de schroot.
De pc games naar de kringloop.
Misschien toch overwegen, ook al is het overkillquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ik momenteel geen cities skylines speel, maar die game lustte die 48GB alsof het niks was
idee was dus ook om te upgraden naar 64GB later.. vooralsnog niet echt nodig geweest
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar helaas.
Kan je tenminste nog community patches gebruiken.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ook kan proberen sims 1 aan de praat te krijgen op die desktop. Ik heb de schijfjes nog, die werken beter dan de heruitgave van EA zelf als download.
Proud of itquote:
Soms wel handig om die nerds hier te kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |