Dat de natuurlijke selectie zijn gang maar mag gaan. Mis je niks aan. Hoewel ik ook wel ergens medelijden heb met de ouders. Het zal je kind maar zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:03 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, dit moet onze "toekomst" worden...
Stuur ze naar het front in UK, kunnen ze lekker echt vechten...
Ouders?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat de natuurlijke selectie zijn gang maar mag gaan. Mis je niks aan. Hoewel ik ook wel ergens medelijden heb met de ouders. Het zal je kind maar zijn.
Hoezo? Ik mag dat toch verdacht vinden, en steun zoeken om mijn verdenkingen te bevestigen of te ontkrachten?quote:
Dat de kans evengroot is dat het NL tokkies zijn is zeker niet waar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Wees blij dat er mensen zijn die kiezen voor het MBO om daar les te geven.
Alle insinuaties hier over afkomst van de bedreigingen zijn echt triest, kans is evengroot dat het gewoon Nederlandse tokkies zijn.
wat gebruiken die losers voor oude cameras? waar de fuck kijk ik naar?quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te verwarren met die blanke neger, we willen niet dat er misverstanden ontstaan natuurlijk.
Zou stampij maken achter de schermen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn miem plaatje daarover werd verwijderd. De dienstdoende mods zijn onverbiddelijk hier.
Deze geëngageerde medemensen hebben opgelet tijdens Zomergasten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Snap niet dat ze gaan rellen tegen elkaar nu Borderlands 4 net uit is.Waarom niet gewoon lekker gamen op de pc.
Want? Jij kent ze en hebt hun paspoorten gezien?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:36 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dat de kans evengroot is dat het NL tokkies zijn is zeker niet waar.
Die ouders zijn net zo. Dit gaat inmiddels al generatie op generatie. Ze zouden alleen komen werken in onze fabrieken en dan weer naar huis gaan hoorquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat de natuurlijke selectie zijn gang maar mag gaan. Mis je niks aan. Hoewel ik ook wel ergens medelijden heb met de ouders. Het zal je kind maar zijn.
Dat zeg ik niet. Lees nogmaals even goed wat ik zeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want? Jij kent ze en hebt hun paspoorten gezien?
Is dat serieus? Dit kan toch niet zo doorgaan. We zijn hard op weg om net zo'n getto te worden als Engeland en Frankrijk. De verkiezingen komen er aan!quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En van een jongen die gekneveld op de grond ligt, waar zijn broek van uitgetrokken is, klappen krijgt en die een pistool in zijn mond krijgt.
Het is toch te idioot voor woorden…
Doe niet zo naief man - of wil je het gewoon niet zien?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Want? Jij kent ze en hebt hun paspoorten gezien?
He! Ik werk ook in een fabriek...quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die ouders zijn net zo. Dit gaat inmiddels al generatie op generatie. Ze zouden alleen komen werken in onze fabrieken en dan weer naar huis gaan hoor
Doordat er nu enorm veel van zijn, zijn de problemen alleen maar erger geworden.
Lopen ze allemaal al niet rond met de schilmesjes van hun moeder?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |