ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat medelevend ben je toch ook.
Logisch welquote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.
dus moet even compenseren
Wel toevallig dat ze allemaal achterover vallenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.
dus moet even compenseren
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrikquote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze allemaal achterover vallen
Ze hebben je nog niet vrijgelaten?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nog geen idee. Haal straks iets onderweg als ik eindelijk van werk weg kan.
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrik
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrik
nu wordt het complicatedquote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat het een complot is.
Livegang nieuwe applicatie ging niet helemaal vlekkeloos.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben je nog niet vrijgelaten?
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg benquote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar het land of the free and home of the brave?
Da ge maar een fijne reis mag hebben!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg ben
Kijk je uit voor de beren?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg ben
Volgens mij net op tijd weg voordat de herfst hier begintquote:Op donderdag 11 september 2025 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da ge maar een fijne reis mag hebben!
Ik zit dit keer niet zoveel in berengebied, paar plekjes wel, maar voornamelijk woestijnquote:
Ik heb altijd mijn twijfels er bij. Net als met die filmpjes van Home Videosquote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, dan uitkijken voor coyotes en ratelslangen?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit dit keer niet zoveel in berengebied, paar plekjes wel, maar voornamelijk woestijn
Ja en schorpioenen en adelaarsquote:Op donderdag 11 september 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan uitkijken voor coyotes en ratelslangen?
laat je even weten als je het niet overleefd hebt? dan hoeven we niet ongerust te wachten tot je terug bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |