Nee ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
gado-gadoquote:
tkaquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Zwembaden hebben vervelende openingstijden
Zalm, broccoli en aardappelpartjes uit de ovenquote:
Fijn dat het zoveel beter os gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
heb sinds mn operatie geen last meer van galstenen (kan natuurlijk ook niet zonder galblaas), maar heb nog wel mn trauma... elke keer als ik een boertje moet laten na de thee en er wat omhoog komt (van dat weeïge lauwwarme) doet me dat weer denken aan die braaksessies.
maar geen enkele keer meer hoeven overgeven dus nog steeds blij met de keuze om idd te gokken dat die stenen de oorzaak waren.
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat het zoveel beter os geworden
gefrituurde aardappelreepjesquote:
Kipnuggetsquote:Op donderdag 11 september 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelreepjes
nog iets er bij?
hmm... saus?quote:
BBQ natuurlijk.quote:
Kiepquote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip geworden
KIIIEEEP.quote:
ik hoop met je meequote:Op donderdag 11 september 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even nog naar die logeerplek. Ik denk/hoop dat mijn baxterrol daar is afgegeven. Anders zit ik met een probleem..
Heb me al bij een andere apotheek ingeschreven, maar ik denk dat die inschrijving niet goed is doorgekomen/te laat verwerkt..
Wat medelevend ben je toch ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |