Lijkt wel of je steunkouzen aan hebt gehad.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg als bij mij had ik niet voordat er een auto bovenop ging staan. Ik heb het ook wel bij mijn rechterbeen maar daar zit geen deuk in mijn been. En het is ook echt wel dikker.
https://imgur.com/a/oI5TCNa
Oh je hebt ze weggehaald zie ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Denken dat ik naar die OP kijkIk kijk alleen naar de gaapcaaf.
Die zitten wat hoger.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt wel of je steunkouzen aan hebt gehad.
Hier ook hoor en hoe ze dan onderling doen, ze zitten te wachten tot en met de auto weg rijd en dan zie je er weer een naar buiten vliegen, zelfs in zijn onderbroek, om snel die plek in te pikken. Ik lig soms wel in een deuk hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel een boek schrijven over dat parkeergezeik hier.
Wie is Monster?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Monster heeft borstkanker. ze heeft vandaag gesprek met de chirurg. Voor wat nu bekend is lijkt het in de beginnende fase te zijn
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Monster heeft borstkanker. ze heeft vandaag gesprek met de chirurg. Voor wat nu bekend is lijkt het in de beginnende fase te zijn
Oh blegh.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt mij prima, ze stonden er al even.quote:
ja gezien bij dat volksonderzoekquote:Op donderdag 11 september 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh blegh.Hopelijk is het inderdaad vlot gespot.
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dat je het helemaal fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van dat gezeik over die OP.
SKREEEEEEquote:Op donderdag 11 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat je het helemaal fout hebt gedaan.
Zullen we naar zo'n rage room?quote:
Geen idee. Je hebt verschillende soorten natuurlijk. Denk dat chemo en bestraling wel standaard zijn?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen ze het gewoon zo wegsnijden zonder al teveel chemo? haar conditie is echt slecht dus chemo is denk niet zo'n goed idee
Net wat het is en waar het zit denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen ze het gewoon zo wegsnijden zonder al teveel chemo? haar conditie is echt slecht dus chemo is denk niet zo'n goed idee
O dat is minder, sterkte Bitterbal, ook voor je stiefmoederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |