SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 5% gewijzigd door CherryLips op 11-09-2025 11:33:46 ]Tap tap tap
ja die zijn onder de 30 denk ikquote:Op donderdag 11 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er dan mensen die het elastiek van hun sokken aan het eind van de dag niet in hun enkels hebben staan?
Soms.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er dan mensen die het elastiek van hun sokken aan het eind van de dag niet in hun enkels hebben staan?
Bitterknal.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
hij reageerde ook helemaal verbaasd dat ik niet positief reageerde
Zelfs van m'n losse fluffy huissokken tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar.... Hoe lang heb je dat al?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Rare mensen zijn hier.
Ik sta te wachten op mijn bestelde smoothie , komt er een gast aangelopen die ook had besteld. hij gaat heel dicht op mij staan dus ik doe een stap achteruit. Hij blijft mij aankijken maar ik negeer hem, komt die ineens naar mij toe en zegt die dat die een dokter is. Dus ik zo good for youBegint die in mijn rug te prikken met zijn vingers en vraagt die hoe lang ik dat al heb ?
Dus ik zo van please don't touch meYou don't know me
![]()
hij sorry sorry sorry
Denken dat iedereen zo bezig is met de OP dat die spoiler opvalt in de nieuw topic-stress.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Die vakantiefoto's mogen ook niet meer weg?
ik weet niet watquote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar.... Hoe lang heb je dat al?
Ew.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Tijdens schoolreisje naar Parijs met de havo, we waren met zijn drieën op pad ofzo. Was een meisje mee dat we niet goed kenden, ik zat naast haar met Frans en dat was het wel, en die had iets van ondergoed aangetrokken als kleding, met de gaten erin. Staat er zo'n kerel naast ons en die tilt ineens dat jurkje van haar een stukje opDat ding was al zo kort dat je haar onderbroek kon zien, maar goed. En we waren allemaal een beetje verbouwereerd, 'wat gebeurt hier nou?' Die man naar ons kijken en die zag onze reactie aan als 'dit is oké' en deed het nog een keer. Dus dat meisje toen van 'hey johhh', heel langzaam en met een hoog lief stemmetje. Dus die man dacht 'dit is goed', en wilde weer. Toen hebben we haar maar weer meegenomen.
Zo erg als bij mij had ik niet voordat er een auto bovenop ging staan. Ik heb het ook wel bij mijn rechterbeen maar daar zit geen deuk in mijn been. En het is ook echt wel dikker.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
watquote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Tijdens schoolreisje naar Parijs met de havo, we waren met zijn drieën op pad ofzo. Was een meisje mee dat we niet goed kenden, ik zat naast haar met Frans en dat was het wel, en die had iets van ondergoed aangetrokken als kleding, met de gaten erin. Staat er zo'n kerel naast ons en die tilt ineens dat jurkje van haar een stukje opDat ding was al zo kort dat je haar onderbroek kon zien, maar goed. En we waren allemaal een beetje verbouwereerd, 'wat gebeurt hier nou?' Die man naar ons kijken en die zag onze reactie aan als 'dit is oké' en deed het nog een keer. Dus dat meisje toen van 'hey johhh', heel langzaam en met een hoog lief stemmetje. Dus die man dacht 'dit is goed', en wilde weer. Toen hebben we haar maar weer meegenomen.
Whehe, called it.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
O die vakantiefoto's staan onder een spoiler. Die had ik überhaupt nog niet gezien. Mooi hoor.
O dit is niksquote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg als bij mij had ik niet voordat er een auto bovenop ging staan. Ik heb het ook wel bij mijn rechterbeen maar daar zit geen deuk in mijn been.
https://imgur.com/a/oI5TCNa
Nou ik had er geen last van tot er een auto op ging staan.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dit is niksMisschien moet ik eens naar de dokter.
Lijkt wel of je steunkouzen aan hebt gehad.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo erg als bij mij had ik niet voordat er een auto bovenop ging staan. Ik heb het ook wel bij mijn rechterbeen maar daar zit geen deuk in mijn been. En het is ook echt wel dikker.
https://imgur.com/a/oI5TCNa
Oh je hebt ze weggehaald zie ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Denken dat ik naar die OP kijkIk kijk alleen naar de gaapcaaf.
Die zitten wat hoger.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt wel of je steunkouzen aan hebt gehad.
Hier ook hoor en hoe ze dan onderling doen, ze zitten te wachten tot en met de auto weg rijd en dan zie je er weer een naar buiten vliegen, zelfs in zijn onderbroek, om snel die plek in te pikken. Ik lig soms wel in een deuk hoorquote:Op donderdag 11 september 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel een boek schrijven over dat parkeergezeik hier.
Wie is Monster?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Monster heeft borstkanker. ze heeft vandaag gesprek met de chirurg. Voor wat nu bekend is lijkt het in de beginnende fase te zijn
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Monster heeft borstkanker. ze heeft vandaag gesprek met de chirurg. Voor wat nu bekend is lijkt het in de beginnende fase te zijn
Oh blegh.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt mij prima, ze stonden er al even.quote:
ja gezien bij dat volksonderzoekquote:Op donderdag 11 september 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh blegh.Hopelijk is het inderdaad vlot gespot.
quote:Op donderdag 11 september 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind dat je het helemaal fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg een beetje de schijt van dat gezeik over die OP.
SKREEEEEEquote:Op donderdag 11 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat je het helemaal fout hebt gedaan.
Zullen we naar zo'n rage room?quote:
Geen idee. Je hebt verschillende soorten natuurlijk. Denk dat chemo en bestraling wel standaard zijn?quote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen ze het gewoon zo wegsnijden zonder al teveel chemo? haar conditie is echt slecht dus chemo is denk niet zo'n goed idee
Net wat het is en waar het zit denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen ze het gewoon zo wegsnijden zonder al teveel chemo? haar conditie is echt slecht dus chemo is denk niet zo'n goed idee
O dat is minder, sterkte Bitterbal, ook voor je stiefmoederquote:
Ik duim mee!quote:Op donderdag 11 september 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
hmm mja, nou ja maar duimen op het meest positieve scenario.
Nee hoor, 35.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die zijn onder de 30 denk ik
Imuuntherapie wordt steeds groter toch? Volgens mij worden daar de beste resultaten mee behaald.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Je hebt verschillende soorten natuurlijk. Denk dat chemo en bestraling wel standaard zijn?
Bedoeling is een groot woord, vroeg me gewoon af waarom het er nog stond.quote:
Dat overleven ze meestal nietquote:Op donderdag 11 september 2025 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Daar issie al lang uitgekropen hoor.
Dat is een fabeltje. Vaak overleven ze de rit niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Daar issie al lang uitgekropen hoor.
Dat is een fabeltje om mensen minder bang te maken.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat overleven ze meestal niet
Doe ik hier ook altijdquote:
Die overleven het ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die spinopzuigers wens ik een hele herfst een irritante mug op de slaapkamer toe.
In je helmquote:Op donderdag 11 september 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die overleven het ook niet
Ik zuig alleen de grote enge spinnen op die sowieso lastig te vangen zijn. De rest laat ik gewoon hun gang gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al die spinopzuigers wens ik een hele herfst een irritante mug op de slaapkamer toe.
Dit doe ik ook. En dan naar buiten.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig ze niet ziet dan pak ik ze zelf met een glas en een papiertje. Vroeger durfde ik dat nooit maar ja we wonen niet in Australië ofzo dus eigenlijk kunnen die spinnen hier mij toch niks doen.
Daar al helemaal niet!quote:
Australië heeft zijn eigen circle of life.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Als Hedwig ze niet ziet dan pak ik ze zelf met een glas en een papiertje. Vroeger durfde ik dat nooit maar ja we wonen niet in Australië ofzo dus eigenlijk kunnen die spinnen hier mij toch niks doen.
Echt? Ik pak ze op en zet ze buitenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik hier ook altijd
Mijn vriendin is panisch voor spinnen. Dus ik spoel ze meestal door of zuig ze opquote:Op donderdag 11 september 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Ik pak ze op en zet ze buiten
Ik zou echt mijn huis in de fik steken daar als er een grote giftige spin zit.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Australië heeft zijn eigen circle of life.
Maar dan kan jij ze toch gewoon oppakken en buiten zetten?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is panisch voor spinnen. Dus ik spoel ze meestal door of zuig ze op
Dat doen er wel meer denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt mijn huis in de fik steken daar als er een grote giftige spin zit.
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen nietsquote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin is panisch voor spinnen. Dus ik spoel ze meestal door of zuig ze op
Nee is ook zo. Ik heb er weinig moeite mee over het algemeen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen niets
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee is ook zo. Ik heb er weinig moeite mee over het algemeen.
Ik gil wel voor @ieniminimuis .quote:Op donderdag 11 september 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.
Ik ook niet, die verjoeg ik met een ultrasoon apparaat. Hadden de buren er last vanquote:Op donderdag 11 september 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, gil ook niet voor een muis of zo.
Dat is een ander verhaal, daar ren ik denk ook wel hard voor wegquote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gil wel voor @:ieniminimuis .
quote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet, die verjoeg ik met een ultrasoon apparaat. Hadden de buren er last van
Ik snap vooral niet dat het blijkbaar oké is om je fobie in stand te houdenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er vel panisch voor spinnen, ik snap dat nooit, die beestjes doen niets
Ik kom eraan.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een fobie te doorbreken lijkt mijquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat het blijkbaar oké is om je fobie in stand te houden
Mooi hoor, kan je wel verblijvenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee je moet er wel een beetje moeite voor doen. En zolang er iemand is die het probleem steeds voor je oplost, zal er niks veranderen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn een fobie te doorbreken lijkt mij
Ja dat is wel weer jammer. Jammer dat ze er niet echt seizoenen hebben, dan kon ik in de lente gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit maar is toch veel te warm.
Dat is zeker waar. Je zal je er zelf overheen moeten zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je moet er wel een beetje moeite voor doen. En zolang er iemand is die het probleem steeds voor je oplost, zal er niks veranderen.
Wat een ellende toch overal hequote:Op donderdag 11 september 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
lees er niks over op de nos site maar in nepal staat het volk op tegen de politiek
allerlei dingen in de fik. schijnbaar 1 vrouw levend verbrand nadat ze haar huis in de fik hadden gestoken en politici worden op straat achterna gejaagd en geslagen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja bizar.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een ellende toch overal he
niets schijnt meer zonder geweld te kunnen gaan helaasquote:Op donderdag 11 september 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar.
Nou ja protesten tegen een corrupte overheid juich ik toe maar het is van gewelddadig![]()
zoiets zou hier ook kunnen gebeuren
Oh nu ben ik wel minder enthousiast.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens de andere kant van het eiland, jaarlijks algenfeest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kreeg wel een of andere alarmmelding, maar kon geen bericht lezen..quote:Op donderdag 11 september 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling werd je vanmorgen ook wakker van NL Alert?
gelukkig heeft een eiland veel kantenquote:Op donderdag 11 september 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nu ben ik wel minder enthousiast.
Zijn die algen giftig?quote:Op donderdag 11 september 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig heeft een eiland veel kanten
Misschien op de lange termijnquote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er wel een keer in gezwommen, had nergens last van
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien op de lange termijn
Gasgeurluchtquote:Op donderdag 11 september 2025 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een of andere alarmmelding, maar kon geen bericht lezen..
Loopt er iemand te winden.quote:
Hehe.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Loopt er iemand te winden.
Bohquote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele strand voor jezelf.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
het is laagseizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon alle dagen!quote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik zaterdag naar de sportschool gaan of vrijdag en zondag?
Nee, van Evie moet ik minimaal 1 dag rust houden tussen twee sessies.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon alle dagen!
niet dat ik zelf al ben geweest deze week, of vandaag nog ga, of morgen
maar dat maakt niet uit
Je kan verschillende spiergroepen doen en ze daardoor alsnog een dag rust geven.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, van Evie moet ik minimaal 1 dag rust houden tussen twee sessies.
zaterdag want dan ga ik nietquote:Op donderdag 11 september 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik zaterdag naar de sportschool gaan of vrijdag en zondag?
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zaterdag want dan ga ik niet
Ok. Dan ga ik zaterdag.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zaterdag want dan ga ik niet
Ik krijg tegenwoordig ook allemaal reclame voor Lego.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik dit jaar allemaal LEGO krijg voor mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 11 september 2025 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik zaterdag.
Zo makkelijk kan hetquote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
goed dat we dat zo hebben geregeld luc
Ja, heel mooi.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Maar je spaart het zelf niet toch?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig ook allemaal reclame voor Lego.
Wij letten wel op hem.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Er is kans op een heel winderig najaar dus als je wilt dat Hedwig een uilkat wordt dan zeker buiten latenquote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Hedwig in het najaar wel veel binnen blijft, ze is nu ook alweer binnen en ze was nog maar net buiten. Dat zou fijn zijn want dan is het met oud en nieuw ook geen strijd met haar om haar binnen te houden.
Het gaat er niet om of ik haar naar buiten laat behalve met oud en nieuw maar ze heeft er zelf de laatste dagen steeds minder zin in en ze heeft de kattenbak ook gebruikt terwijl ze normaal naar buiten wil om dat te doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is kans op een heel winderig najaar dus als je wilt dat Hedwig een uilkat wordt dan zeker buiten laten
Ik sluit het kattenluik met oud en nieuw.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Hedwig in het najaar wel veel binnen blijft, ze is nu ook alweer binnen en ze was nog maar net buiten. Dat zou fijn zijn want dan is het met oud en nieuw ook geen strijd met haar om haar binnen te houden.
Die heb ik momenteel niet meer want ik mag dat niet in de deur maken dus ik heb dat in de hordeur gemaakt alleen die heb ik gisteren weggehaald omdat het toch te koud is nu om de deur open te zetten en anders gaat zij er mee kloten als ze naar buiten wil.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sluit het kattenluik met oud en nieuw.
Verstandige keuzequote:Op donderdag 11 september 2025 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gil wel voor @:ieniminimuis .
Nee.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je spaart het zelf niet toch?
*Pakt beschuitbusquote:
Oh zo! Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat ze niet naar buiten kan betekent natuurlijk niet dat ze niet heel erg vervelend kan gaan doen omdat ze wel naar buiten zou willen misschien.
Action? Xenos? Ikea? Kringloop?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar koop je tegenwoordig nog een beschuitbus?
Zolang ze niet leren je consoles of pc uit te zettenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zo! Daar heb ik geen last van.
Die van mij gaan voor me zitten en mij aanstaren wanneer het etenstijd is, meer lastig vallen dan dat doen ze gelukkig niet
Blokker?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar koop je tegenwoordig nog een beschuitbus?
Word er veel vuurwerk bij je afgestoken in de buurt? Hoe nieuwsgierig is je kat?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
Maar goed dat ze niet naar buiten kan betekent natuurlijk niet dat ze niet heel erg vervelend kan gaan doen omdat ze wel naar buiten zou willen misschien.
Blokker bestaat nog!quote:
we komen er nooit vanafquote:
quote:
quote:
Action?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens google is het antwoord Hema en Wibra
Heel veel blokjes.quote:
Vriendin is er ook dol op ja.quote:
Jemigquote:Op donderdag 11 september 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Dus, zijn er hier nog mensen die radioactief sporten?
https://asset.action.com/(...)217083_NL_ihmwep.pdf
Ik moet altijd heel die winkel door voordat ik gevonden heb wat ik zocht.quote:
Irritant is datquote:Op donderdag 11 september 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet altijd heel die winkel door voordat ik gevonden heb wat ik zocht.
Vorig jaar ben ik voor het eerst hier thuis gebleven met Oud en Nieuw en ik vond dat er toen best wat afgestoken werd.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word er veel vuurwerk bij je afgestoken in de buurt? Hoe nieuwsgierig is je kat?
Eén van mijn katten vond al dat vuurwerk machtig interessant. Die liep gewoon op een vuurwerk af als het werd aangestoken omdat hij het machtig interessant vond. Gelukkig altijd goed gegaan maar die werd dus wel zoveel als mogelijk binnen gehouden.
Mijn andere kat was er doodsbang van dus die stond bij het eerste knalletje weer binnen en wilde een week niet naar buiten. Kortom, het kan alle kanten op.
Ja, meestal zoek ik dan geen banaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoekt banaan in supermarkt, gaat hele winkel door om weer bij de fruitafdeling te komen?
Ik wil zo'n oranje beschuitbus van blik.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/koken(...)uitbus-80810196.html
Weet je nog van die glazen deur die hier mist bij de koeling in de Jumbo? Nou er is nog steeds geen nieuwe deur. Ik begrijp er serieus niks van.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, meestal zoek ik dan geen banaan.
Maar hoe komen die radioactief.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Dus, zijn er hier nog mensen die radioactief sporten?
https://asset.action.com/(...)217083_NL_ihmwep.pdf
Hoe dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet je nog van die glazen deur die hier mist bij de koeling in de Jumbo? Nou er is nog steeds geen nieuwe deur. Ik begrijp er serieus niks van.
Ben je wel kerngezond.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe komen die radioactief.
Werden ze in dezelfde Chinese fabrikant gemaakt waar ook de nucleaire raketten van de Chinezen werden gemaakt?
Ja ik begrijp er niks van. Je zou denken dat het een functie heeft en zelfs als het geen functie heeft ziet het er wel een beetje pauper uit dat al maandenlang zo'n deur mist.quote:
Ja, ik woon relatief dicht bij een kerncentrale.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel kerngezond.
Hihaho.
En die iemand ben jij niet?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen. Die Excel waar ik het laatst overhad he? Er werd weer naar gevraagd en ik zei dat het mij deze week echt niet ging lukken (andere brandjes, andere projecten). De directeur heeft bepaald dat iemand het moest doen
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die iemand ben jij niet?
Als ik de enige ben in het bedrijf die kan VLOOKUP-en gaat er toch echt iets misquote:
Ik verbaas me er niet meer over hoe veel mensen met Excel werken, maar verder geen idee hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik de enige ben in het bedrijf die kan VLOOKUP-en gaat er toch echt iets mis
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vaak genoeg dat ze aan mij iets vragen en ik dan een formule voor ze bedenk hoe het moet en dan zie ik ze vervolgens die formule handmatig doortrekken tot de onderste cel.
Ik gebruik altijd vert.zoekenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben totaal niet handig met Excel, maar kan wel vloopkup gebruiken
Ik heb al eens gezegd. "Je weet dat dat sneller kan, he."quote:Op donderdag 11 september 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doen
Ieuw, ingesteld op Nederlandsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd vert.zoeken
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sportenquote:
Iedereen toch.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
En als je me niet uitlegt hoe ik het anders kan doen blijf ik dat tot in den treurigheid doen
"Ja maar dit kan ik al snel."quote:Op donderdag 11 september 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd. "Je weet dat dat sneller kan, he."
Het is ook bar en boos he, wat je ook koopt het schijnt steeds niet goed te zijn, of het nu eten, kleren, fruit of sportatributen zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sporten
Koop je zoiets
Is ie radioactief![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de motivatie gevonden om te sporten
Koop je zoiets
Is ie radioactief![]()
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je wel kerngezond.
Hihaho.
Naja, maart 2020 vooral.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week liggen de agenda's voor 2026 al in de winkel.
Like dit bericht als je mentaal nog in januari 2020 zit.
Ja, anders weet niemand hoe het moet.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieuw, ingesteld op Nederlands
Iets mis met het zand erin ofzoquote:Op donderdag 11 september 2025 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe komen die radioactief.
Werden ze in dezelfde Chinese fabrikant gemaakt waar ook de nucleaire raketten van de Chinezen werden gemaakt?
Onacceptabelquote:Op donderdag 11 september 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Nog even en ik heb geen vrije zaterdag meer voor een vreetmeet.
Ik heb altijd in het Engels gewerkt met Excel, dus ik zou verdwalen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, anders weet niemand hoe het moet.
Ik heb toch mijn bedenkingen bij die laatste zin.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij ons boekhoudprogramma is de help functie in het Engels. Dat is ook niet praktisch, want de rest is gewoon in het Nederlands.![]()
En dan moet je dus eerst bedenken wat een Nederlandse boekhoudterm in het Engels heet.
Simon denk ikquote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij ons boekhoudprogramma is de help functie in het Engels. Dat is ook niet praktisch, want de rest is gewoon in het Nederlands.![]()
En dan moet je dus eerst bedenken wat een Nederlandse boekhoudterm in het Engels heet.
Uit het gebied van Thermphos?quote:Op donderdag 11 september 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets mis met het zand erin ofzo
Dus ze zullen wel ergens goedkoop afvalzand op de kop hebben getikt en dat erin verwerkt
Picsquote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand deze week.
Ftfyquote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand dit leven.
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem niet op de website vinden.
foto van het product zelfquote:Op donderdag 11 september 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem niet op de website vinden.
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?quote:
Wat voor gesprek heeft ze dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Monsters gesprek was om 1430 en nog steeds staat haar telefoon uit
Een ei waar een gruwelijk monster uitkomt in een niet nader te noemen B categorie horrorfilm. Of het is een dennenappel met een lichtje erin.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is dat? Waar kan ik het kopen? En waarom wil ik het?
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar opgesloten.
Dan had ik een andere PI verwacht bij ballie haar post.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar opgesloten.
Heftig.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze heeft borstkanker en ze had vandaag gesprek met de oncoloog en de chirurg
Misschien moet ze dat gesprek even verwerken.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat ze het heeft begrepen ookquote:Op donderdag 11 september 2025 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet ze dat gesprek even verwerken.
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer iets gekocht bij de Hema. Ik heb echt een gat in m'n hand deze week.
Echt moeilijk, dat wachten.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Hmm, dat laatste vind ik wel discutabel hoor. Als je een jaar later een meter verderop een muntje ziet liggen, telt die dan ook?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff. Weer een vermoeiende dag achter de rug. Nu in de trein terug naar huis. En het was al bijna 3 weken geleden, maar ik heb weer een muntje gevonden hoor20 cent zelfs. Hij ligt alleen op een dwarsligger in het spoor dus ik kan er niet bij. Een zogenaamde ghost. Maar die tellen gewoon net zo hard natuurlijk
Borselle?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik woon relatief dicht bij een kerncentrale.
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat er niemand met haar mee?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat ze het heeft begrepen ook
nee ze is alleen gegaanquote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat er niemand met haar mee?
Nou een jaar is wel lang. Een meter ook. Maar zo'n zelfde heb ik in Deventer ook gevonden, die ligt er al ruim 4 maanden en is zo'n 15 cm verschoven in die tijd. Dus nee dat is steeds dezelfde. Die telt maar 1 keer natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste vind ik wel discutabel hoor. Als je een jaar later een meter verderop een muntje ziet liggen, telt die dan ook?
Dit. Alles.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:56 schreef Recce het volgende:
[..]Alles tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Primaquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou een jaar is wel lang. Een meter ook. Maar zo'n zelfde heb ik in Deventer ook gevonden, die ligt er al ruim 4 maanden en is zo'n 15 cm verschoven in die tijd. Dus nee dat is steeds dezelfde. Die telt maar 1 keer natuurlijk.
[..]*wat positiviteit stuurt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gaat ze wel voor chemo of gaat ze voor vasten enzo? Of wat voor typ is het?quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waarom ze alleen is gegaan. Ja omdat ze niemand vertrouwd denk ik
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waarom ze alleen is gegaan. Ja omdat ze niemand vertrouwd denk ik
elke dag langs gaan of hij er nog ligtquote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.
ik heb geen idee.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat ze wel voor chemo of gaat ze voor vasten enzo? Of wat voor typ is het?
Nee doet ze ook niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je dat ze de artsen wel vertrouwt?
Elke dag hoeft van mij niet hoor. Als Fles maar goed alles vastlegt als hij er langs komt, vind ik het best.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke dag langs gaan of hij er nog ligt
Dit was duidelijk een verse. En geel koper contrasteert ook mooi. Volgende keer dat ik weer in Zwolle kom is over een maand. Dik kans dat ie dan weg is.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo kunnen er dus wel onduidelijke gevallen ontstaan. Alles maar goed documenteren dus.
Hou ons op de hoogte.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was duidelijk een verse. En geel koper contrasteert ook mooi. Volgende keer dat ik weer in Zwolle kom is over een maand. Dik kans dat ie dan weg is.
Die in Deventer is een cent trouwens.
jawel maar weet niet of ze die dit heeft verteld. Eigenlijk met al haar contacten loopt het een keer spaakquote:Op donderdag 11 september 2025 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, lastig zeg! Heeft ze mensen die haar een beetje kunnen helpen?
Ik houd van dennenappelsquote:Op donderdag 11 september 2025 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een lampje. In een dennenappel. Van de Hema. Omdat HEMA. En herfst
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar weet niet of ze die dit heeft verteld. Eigenlijk met al haar contacten loopt het een keer spaak
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Groetjes je HEMAfluencer.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van dennenappels
Ik ga morgen ofzo wel even kijken
jawel maar het een is wat minder irritant dan het anderequote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben we niet allemaal iets?
Is goed. Wil je ook een exemplaar van het Via Pecunia Jaarboek?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte.Een cent is wel leuk. Die zie je niet vaak meer.
Ik ben echt super normaal.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Autodrop Cadillacsquote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard!quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is goed. Wil je ook een exemplaar van het Via Pecunia Jaarboek?
huehuequote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk naar buienradar. Ik ga hoe dan ook nat worden
Kun je niet zo'n parapluutje aan een harnasje doen?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens kijken of Meneer de Viervoeter ergens zin in heeft
heb je daar buienradar voor nodig?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk naar buienradar. Ik ga hoe dan ook nat worden
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon stond weer ineens op Stil, op Focus ofzo, weet ik veel. Geen idee waarom want dat is helemaal niet voor overdag ingesteld. Zegt ie 'stil houden tot je deze locatie hebt verlaten' en dan de naam van de snackbar hierachter.
hahahahahahhahahahahaha je wilt niet gestoord worden in de snackbar?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n telefoon stond weer ineens op Stil, op Focus ofzo, weet ik veel. Geen idee waarom want dat is helemaal niet voor overdag ingesteld. Zegt ie 'stil houden tot je deze locatie hebt verlaten' en dan de naam van de snackbar hierachter.
De 1 wat heftiger dan de ander.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Rustig eten en zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahhahahahahaha je wilt niet gestoord worden in de snackbar?
Jaquote:
quote:
Ik heb altijd een helm op.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Wellicht heeft ze haar telefoon in de wachtkamer al uitgezet en heeft ze daar vervolgens lang moeten wachten?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef bitterbal het volgende:
of misschien is ze gelijk voor een scan gegaan ofzo. normaal heeft ze niet haar telefoon uit
of vergeten dat ze haar telefoon heeft uitgedaan want ja dat doet ze normaal nooit dus ze denkt... wat is het lekker rustigquote:Op donderdag 11 september 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze haar telefoon in de wachtkamer al uitgezet en heeft ze daar vervolgens lang moeten wachten?
Wat is dat voor onzin? Waarom is die dame niet geweest?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
aangezien er gisteren een dame groot woord had dat ze gado gado zouden komen eten en niet geweest is gooi ik maar even de magnetron aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |