SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee je post hier vanwege een obsessieve drang om punten te verzamelen
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buitenDo what you love, love what you do!![]()
Kree is zeker verslaafd aan DTS maar een dergelijke verslaving is een geestelijke ziekte, laten we hem niet daarop beoordelen![]()
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
Tijd voor een interventie. Kree is VERSLAAFD aan DTS.
Maar oke als dat niet meer zo is?Do what you love, love what you do!![]()
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
niet waar? dat denk je mss, beetje jammer wel eigenlijk.
Maar toch is het niet zo.
bij deze aan de mods of weet ik veel wie die score bijhoud, hou me ermaar buiten![]()
score boeit me niks?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je weet dat dat niet zo werkt, daarom zeg je dit ook. Als het echt gevolgen voor je score zou hebben zou je dit niet zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Waarover wil je praten?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef kree het volgende:
zet me maar helemaal onderaan, net zo goed wmb![]()
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke bewijs het dan. Waarover wil je praten?Do what you love, love what you do!![]()
Junkie ontkenningsfasequote:Op donderdag 11 september 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
omdat dit de enige is die ik denk kan ik. nog leuk kletsen (soms) zonder oordelen gelijk,.
Maar oke als dat niet meer zo is?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat je dagenlang niks typtquote:Op donderdag 11 september 2025 02:49 schreef kree het volgende:
[..]
dad deed ik net toch? wat wil je meer weten om te "bewijzen" dat die score me niks boeit?![]()
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Do what you love, love what you do!![]()
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de puntenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.![]()
Makkelijk gezegd. Je weet toch dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef kree het volgende:
oke kap mij maar af van die hele score hier. maakt mij niet uit waar ik sta.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat denk je dat ik mijn punten hier gemakkelijk heb gekregen? Ik heb er mijn best voor gedaan. Dat jij zegt dat het niks uitmaakt en je gewoon wil praten terwijl je dat op 50 andere plekken kan doen is gewoon een belediging maat voor al mijn moeite om punten hier te krijgen![]()
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar pratenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
En zo werkt het niet, je kan in elke SC praten zoveel je wil. Maar hier gaat het om de punten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksDo what you love, love what you do!![]()
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt het nu al een aantal posts alleen maar over punten. Jezus, denk je dat we achterlijk zijn of zo!?quote:Op donderdag 11 september 2025 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
toch niet altijd? het gaat er meer om dat er mensen zijn die met elkaar praten
Iets wat zeldzaam is trouwens nu op FOK.
maar ga mij niet betichten van dat ik hier alleen praat voor dat ik denk kom ik hoger in dat lijstje he????
want t boeit me nl echt niksProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenquote:Op donderdag 11 september 2025 02:54 schreef kree het volgende:
snap niet die huilie over punten alleen? dan hebben we elkaar veels te veel verkeerd begrepen denk?
Want gaat niet om punten, gaat er meer om je verhaal kwijt te kunnen. dat dit topic loopt door dat systeem. OK
maar blijkbaar moet t zo anders werkt t niet;.![]()
beetje teleurgesteld wel in dat jullie denken dat het mij om punten gaat alleen. hier
tis dat het dit topic zo is, maarja leer je elkaar beetje kennen enzo en verhalen. En dan is t mss anders.Do what you love, love what you do!![]()
heb al vaker gezegd, dit topic is dood als niemand meer verhalen verteldquote:Op donderdag 11 september 2025 02:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je verhaal kwijt kunnen kan overal. Dit topic is voor punten maat. Ik denk dat je dat ook wel weet en de slachtofferrol speelt om maar punten te krijgenDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: