Hier was het net ook heel lekker ja, ook weinig windquote:Op donderdag 11 september 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb jij pech en ik niet![]()
Nee maar het os echt prachtig weer![]()
Vanmiddag gaat het wss weer regenen dus op tijd gaan lopen
Hier waait het wel wat maar ik vond het heerlijkquote:Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier was het net ook heel lekker ja, ook weinig wind
Ja, dat lijkt echt nog zoveel korter geledenquote:Op donderdag 11 september 2025 11:41 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar is het al een kwart eeuw geleden dat 9/11, wat vliegt de tijd snel voorbij zeg![]()
![]()
Goed ideequote:
Ik wou net naar de winkel gaan, barst het echt los.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier waait het wel wat maar ik vond het heerlijk
Mooi tijdstip ookquote:
lol , het is hier lekker weerquote:Op donderdag 11 september 2025 12:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net naar de winkel gaan, barst het echt los.
A gossiequote:
Dotquote:
quote:
Chocoquote:Op donderdag 11 september 2025 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
Middag.![]()
En hier ging het net ineens flink waaien dus moest alles weer dicht doen aan ramen want er was er al 1 dichtgeklapt en na 5 minuten is het weer rustig.
Hey Slyquote:
Ja hoor, alles kits. En met jou?quote:
Mooi! Da's goed om te horen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, alles kits. En met jou?
Tot latersquote:Op donderdag 11 september 2025 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! Da's goed om te horen.
Alles prima ook, thnks! Ff op de fiets, be right back![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |