Kennelijk zat hij deze post lachend te typen denkende echt komedie te schrijven. Ik zou hem bijna een like gunnen uit medelijden.quote:
De beste aap mist weleens een tak. Alleen deze aap breekt al bij de eerstequote:Op donderdag 11 september 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kennelijk zat hij deze post lachend te typen denkende echt komedie te schrijven. Ik zou hem bijna een like gunnen uit medelijden.
Wat een leuke beeldspraak.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De beste aap mist weleens een tak. Alleen deze aap breekt al bij de eerste
Tot de volgende keerquote:
Natuurlijk verwijderen ze hem! Nog makkelijker is het om een ban te geven. Maar inhoudelijk reageren waarom het voor anderen prima oké is om mensen uit te maken voor mongool, geestelijk gehandicapte, mentaal beperkt en ik meteen tegen een ban aan loop, daar begint GGMM en de rest van het volk hier natuurlijk niet aanquote:Op zondag 14 september 2025 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oei, is zijn post weer verwijderd.
Nou zijn er natuurlijk wel enkele users die het continue meteen onnodig persoonlijk maken, en op dat deel mag ook best wel eens opgetreden worden.Een stootje moeten we allemaal kunnen hebben, maar dit nu ook bewust continue blijven doen naar een enkeling is natuurlijk wat overdreven.
Moment, even voor mijn beeld, je hebt het over verwijderde posts hier in FB?quote:Op zondag 14 september 2025 13:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Natuurlijk verwijderen ze hem! Nog makkelijker is het om een ban te geven. Maar inhoudelijk reageren waarom het voor anderen prima oké is om mensen uit te maken voor mongool, geestelijk gehandicapte, mentaal beperkt en ik meteen tegen een ban aan loop, daar begint GGMM en de rest van het volk hier natuurlijk niet aan
@:yvonne jammer dat ik je weer op deze manier derbij vraag, maar wat ik altijd aan jou gewaardeerd hebt is dat je ten minste inhoudelijk reageert in plaats van Noord Koreaans onzin beleid hanteert.
Jazeker, die werden hier verwijderd. Mijn vraag was vooral waarom ik moderators niet voor Mongool mag uitmaken maar posts van anderen die uiten dat ik mentale beperkingen heb niet verwijderd worden. Wat is dan precies het verschil? Kan immers geen crewbash zijn als het ten aanzien van mij ook geen bashing is zou je zeggen. Maar daar heb jij als enige super op geïntervenieerd!quote:Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moment, even voor mijn beeld, je hebt het over verwijderde posts hier in FB?
Dankjewel!quote:En ik ben het met @:dombohetolifantje eens dat die @:Makamba_ z'n ordinaire geblaat voor zich mag houden en dat dat vlgs policy opgelost moet worden. @:GGMM is in deze onschuldig.
Jazeker. Maar waar het over ging in die post is eigenlijk wel duidelijk nu jij ingegrepen hebt in het ajaxtopic: het is voor één ieder onacceptabel om over elkaar te impliceren dat er sprake is van een geestelijke beperking.quote:Blijft de verwijderde post over. Is dat in dit topic?
Je kan mij ook moderator maken in dat topic. Dan sla ik de opstand(en) plat samen met de ridder te paard @GGMMquote:Op zondag 14 september 2025 17:42 schreef yvonne het volgende:
Ik heb iig wat posts verwijderd uit het Ajax topic.
quote:Op zondag 14 september 2025 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oei, is zijn post weer verwijderd.
Nou zijn er natuurlijk wel enkele users die het continue meteen onnodig persoonlijk maken, en op dat deel mag ook best wel eens opgetreden worden.Een stootje moeten we allemaal kunnen hebben, maar dit nu ook bewust continue blijven doen naar een enkeling is natuurlijk wat overdreven.
Ik ben hier nog niet van hersteld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij niet.
Sowieso heb je niks aan die halve keutels. Ik durf gerust te zeggen dat ik user Wotte wel een tia gun.
Je moet tegen een stootje kunnen vriend.quote:Op zondag 14 september 2025 18:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier nog niet van hersteld.
Als compensatie van dit aangedane leed. Verwacht ik je steun voor mijn verkiezing als moderator VBL.quote:Op zondag 14 september 2025 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet tegen een stootje kunnen vriend.
Er is helaas geen vacature.quote:Op zondag 14 september 2025 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als compensatie van dit aangedane leed. Verwacht ik je steun voor mijn verkiezing als moderator VBL.
quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef yvonne het volgende:
Het is hier FB, stelletje, stelletje dingessen
Excuses geaccepteerdquote:Op zondag 14 september 2025 18:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Jazeker, die werden hier verwijderd. Mijn vraag was vooral waarom ik moderators niet voor Mongool mag uitmaken maar posts van anderen die uiten dat ik mentale beperkingen heb niet verwijderd worden. Wat is dan precies het verschil? Kan immers geen crewbash zijn als het ten aanzien van mij ook geen bashing is zou je zeggen. Maar daar heb jij als enige super op geïntervenieerd!
Geldt overigens niet alleen voor dit topic: ook in het vorige topic werd niet inhoudelijk gereageerd door het volk dat zich hier moderators mag noemen (en @:GGMM), maar werd vooral schijtlollig gedaan over mijn overigens compleet achterlijke taalfout ('zij' in plaats van 'zei'). In die zin hadden de users die het hadden over een beperking eigenlijk gelijk ook.
[..]
Dankjewel!
En @:GGMM is nooit onschuldig, het is de grootste engerd die hier rondloopt.
Maar dat terzijde.
[..]
Jazeker. Maar waar het over ging in die post is eigenlijk wel duidelijk nu jij ingegrepen hebt in het ajaxtopic: het is voor één ieder onacceptabel om over elkaar te impliceren dat er sprake is van een geestelijke beperking.
Fijn dat dat nu opgehelderd is. Het zou fijn zijn als de moderators hier voortaan ook actief op gaan handhaven als er topic reports worden ingediend.
Dank voor je altijd positieve bijdrage, wat ben je ook een topwijf!
Ik heb niets om mij voor te verontschuldigen, maar als jij dat hierin kan (of wil) lezen is dat natuurlijk je goed rechtquote:
Hoi schattepoepiequote:
Mods in VBL?quote:Op maandag 15 september 2025 08:53 schreef vrijgevochten het volgende:
Waar zijn de moderators, ik zie een fa en een admin alles opknappen
Wij werken hier met de 3 Z's; Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt.quote:Op zondag 14 september 2025 13:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
Maar de 5 R'en begrijpen ze hier niet (request, receive, reflect, respond en resolve)
Touchéquote:Op zondag 14 september 2025 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is hier FB heb ik van betrouwbare bronnen vernomen.
Een (bekken)stootje moet kunnen.quote:Op zondag 14 september 2025 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet tegen een stootje kunnen vriend.
Jij weet vast raad met receivingquote:Op maandag 15 september 2025 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een (bekken)stootje moet kunnen.
@:JR-Style-93
Het was ruim tijd dat iemand die stoffige ingezakte kliek hier even opschudt.quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar komt het FB-topic weer eens tot leven.
REURING
Nu doe je Yvonne wel wat te kortquote:Op maandag 15 september 2025 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het was ruim tijd dat iemand die stoffige ingezakte kliek hier even opschudt.
Ordinair geblaat nog wel. Wellicht moet je die HMF zijn post historie eens door gaan...quote:Op zondag 14 september 2025 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moment, even voor mijn beeld, je hebt het over verwijderde posts hier in FB?
En ik ben het met @:dombohetolifantje eens dat die @:Makamba_ z'n ordinaire geblaat voor zich mag houden en dat dat vlgs policy opgelost moet worden. @:GGMM is in deze onschuldig.
Blijft de verwijderde post over. Is dat in dit topic?
Ordinair geblaat neem ik terug.quote:Op maandag 15 september 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ordinair geblaat nog wel. Wellicht moet je die HMF zijn post historie eens door gaan...
Verder prima dat je mij een ban gaf hoor. Ik deed inderdaad vervelend.
Mijn post historie uit < 2023 is denk ik totaal niet meer relevant voor nu, of wel soms?quote:Op maandag 15 september 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ordinair geblaat nog wel. Wellicht moet je die HMF zijn post historie eens door gaan...
Verder prima dat je mij een ban gaf hoor. Ik deed inderdaad vervelend.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn post historie uit 2023 is denk ik totaal niet meer relevant voor nu, of wel soms?![]()
Laten we Fok! een stukje leuker maken en mensen niet uit maken voor geestelijk incompetent.
Terecht dat je een ban hebt gehad, ik hoop dat je er wat van geleerd hebt!
Oké danquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hier laat ik het bij aangezien het FB is en geen zin in gedoe heb.
Geowned wel brrraaa brrraaa powpowpowquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hier laat ik het bij aangezien het FB is en geen zin in gedoe heb.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn post historie uit < 2023 is denk ik totaal niet meer relevant voor nu, of wel soms?![]()
Laten we Fok! een stukje leuker maken en mensen niet uit maken voor geestelijk incompetent.
Terecht dat je een ban hebt gehad, ik hoop dat je er wat van geleerd hebt!
@yvonnequote:Op dinsdag 16 september 2025 17:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geowned wel brrraaa brrraaa powpowpow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |