abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218733776
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Donna op 10-09-2025 21:24:53 ]
pi_218733793
Ik open maar een nieuw deel omdat de vorige vol is
pi_218733799
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:32 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Die reclame was er al eerder dus dat is BS. Reality gaf toen ook aan hoe onfatsoenlijk het was om een crowdfunding te starten voor een reclame channel.
BS? Juicechannel heeft dit zelf aangekondigd 🤣. De hoeveelheid reclame is vervijfvoudigd ofzo.
pi_218733803
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
BS? Juicechannel heeft dit zelf aangekondigd 🤣. De hoeveelheid reclame is vervijfvoudigd ofzo.
Waarvoor moeten ze een boete betalen?
pi_218733809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ik open maar een nieuw deel omdat de vorige vol is
Ik denk dat de druk te hoog is om een pakkende titel te verzinnen steeds 🤣
pi_218733828
Judith plaatst weer eens alle kinderen op de atletiekbaan online.
pi_218733840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:40 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Waarvoor moeten ze een boete betalen?
Een ondernemer heeft een kort geding aangespannen vanwege het verspreiden van onwaarheden. JC had er zelfs een crowdfunding voor geopend.
pi_218733855
In de story van AM, waar Jet die doosjes aan het vouwen is, hoor je Lot heel hard roepen ‘mama foto mij!!!’. Ziek
pi_218733922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
In de story van AM, waar Jet die doosjes aan het vouwen is, hoor je Lot heel hard roepen ‘mama foto mij!!!’. Ziek
Ja joh die weet niet beter
pi_218733984
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Blijkbaar houdt ze Lot nog steeds voor dat ze alleen foto's maakt 🙄
pi_218734078
Van de week zei Lot een keer: mamma jij doet altijd filmen! Toen vond ze het niet leuk maar am zei alleen maar ja en ging gewoon door.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 21:30:49 #12
382129 crew  Donna
pi_218734249
Voor de scherpe meeschrijver die de openingspost altijd uitgebreid leest. De regel over privé accounts ontbreekt. Met een reden!

🔓 Nieuwe regel: privéaccounts mogen besproken worden!

Goed nieuws: vanaf nu mag er ook over privéaccounts gepraat worden. 🎉
Maar houd het netjes en over 'wat je op social media' ziet.

Want tja… een 'influencer' met duizenden volgers en een “privé” account? Dat is alsof je een bordje verboden toegang ophangt… maar de deur wagenwijd open laat staan. 🚪😂
pi_218734415
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
Voor de scherpe meeschrijver die de openingspost altijd uitgebreid leest. De regel over privé accounts ontbreekt. Met een reden!

🔓 Nieuwe regel: privéaccounts mogen besproken worden!

Goed nieuws: vanaf nu mag er ook over privéaccounts gepraat worden. 🎉
Maar houd het netjes en over 'wat je op social media' ziet.

Want tja… een 'influencer' met duizenden volgers en een “privé” account? Dat is alsof je een bordje verboden toegang ophangt… maar de deur wagenwijd open laat staan. 🚪😂
Mathilde Beverlo.. ik gun haar alle geluk. Maar zij lijkt wel een andere vrouw was eerder volgens mij veel meer christelijk enzo
pi_218734524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:44 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Mathilde Beverlo.. ik gun haar alle geluk. Maar zij lijkt wel een andere vrouw was eerder volgens mij veel meer christelijk enzo
Ja sinds die nieuwe man lijkt wel. Misschien ook wel scheef, heel christelijk zijn en met een man gaan die al een vriendin had.

Toch ook best moeilijk te begrijpen dat benjamin de ouders van sebas niet meer zien. Hopelijk is dat veranderd. Lijkt me nog verdrietige voor hun.
pi_218734546
Waar ik echt van versteld sta is mevrouw Elgersma.. eerder kwamen die kinderen nooit ergens en ergens anders slapen zat er niet in. Maar nu zijn die oudste 2 bijna elke dag bij opa en oma.. van het ene uiterste na het andere uiterste
(Mocht dit al besproken zijn, oeps)
pi_218734563
Greatgrandemultimama; waarschijnlijk weet iedereen hier dit al misschien heeft Tamara dit ergens op threads genoemd ook en is het hier besproken? Zij en haar man gaan scheiden, hij heeft zich niet gehouden kennelijk aan gemaakte afspraken.
Verhuizen naar Spanje zal hiermee dan ook wel van de baan zijn.
pi_218734568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef Mamavan1 het volgende:
Waar ik echt van versteld sta is mevrouw Elgersma.. eerder kwamen die kinderen nooit ergens en ergens anders slapen zat er niet in. Maar nu zijn die oudste 2 bijna elke dag bij opa en oma.. van het ene uiterste na het andere uiterste
Nog zo'n vrouw met enorme mentale issues... Vind het bij haar best moeilijk om te zien dat er 3 kinderen in het spel zijn.
pi_218734580
Heftig en eng trouwens bij closet van Val, ineens haar gehoor kwijt en ligt nu in het ziekenhuis voor onderzoeken
pi_218734956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef Mamavan1 het volgende:
Ik begreep dit ook niet helemaal, aan de andere kant vind ik t goed dat ze nu die hulp toelaat i.p.v. alles bij zichzelf te houden en 'ik ben oermoeder, dus ik weet allemaal hoe t beter moet'. Het voelt wat gezonder aan voor de kinderen.

Al vind ik de frequentie waarin de 2 oudste ineens naar opa &oma gaan wel best veel ineens (van vrijwel nooit, naar meerdere keren per week voor mijn gevoel). Maar het zal een goede reden hebben denk ik
pi_218734974
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Missinglink24 het volgende:
Greatgrandemultimama; waarschijnlijk weet iedereen hier dit al misschien heeft Tamara dit ergens op threads genoemd ook en is het hier besproken? Zij en haar man gaan scheiden, hij heeft zich niet gehouden kennelijk aan gemaakte afspraken.
Verhuizen naar Spanje zal hiermee dan ook wel van de baan zijn.
Ik heb zo'n vermoedden dat hij misschien nog wel een keer daarheen gaat, zijn zus (?) woont daar toch?
Maar dat is enkel een gevoel en niet gebaseerd op wat Tamara heeft gedeeld.
pi_218734977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Ja sinds die nieuwe man lijkt wel. Misschien ook wel scheef, heel christelijk zijn en met een man gaan die al een vriendin had.

Toch ook best moeilijk te begrijpen dat benjamin de ouders van sebas niet meer zien. Hopelijk is dat veranderd. Lijkt me nog verdrietige voor hun.
Eerder was ze ook columnist voor Terdege dacht ik (christelijk blad) en had ze ook onder haar eigen post meer verwijzingen naar het christelijke geloof maar dat zie ik ook steeds minder terug.

Wat is er gebeurt dat de ouders van Sebas Benjamin niet meer zien? Ik heb dat gemist.
pi_218735058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik begreep dit ook niet helemaal, aan de andere kant vind ik t goed dat ze nu die hulp toelaat i.p.v. alles bij zichzelf te houden en 'ik ben oermoeder, dus ik weet allemaal hoe t beter moet'. Het voelt wat gezonder aan voor de kinderen.

Al vind ik de frequentie waarin de 2 oudste ineens naar opa &oma gaan wel best veel ineens (van vrijwel nooit, naar meerdere keren per week voor mijn gevoel). Maar het zal een goede reden hebben denk ik
Ze heeft (dacht ik) een vorm van postnatale depressie. Zit nu aan de medicatie maar die lijkt nog niet echt aan te slaan. Vandaar dat de oudste 2 bij vaak bij opa en oma zijn.
pi_218735062
Ze houdt trouwens wel zijn achternaam zie ik op Insta. Ze heeft nu de achternaam van haar nieuwe man en daarna de achternaam van Sebas. Wel heel mooi ❤
pi_218735095
Ik heb bij Mathilde moeite met hoe zij nu groots leeft. Enorm huis, huwelijk, alles er op er aan.

Er is toen veel geld voor haar opgehaald na het overlijden van haar man en zoon. Maar na mijn optiek was dat voor iets anders.

Als het klopt dat dit haar buurman was die getrouwd en net een pasgeboren baby dan is dit wel een heftige wending.
pi_218735140
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik heb bij Mathilde moeite met hoe zij nu groots leeft. Enorm huis, huwelijk, alles er op er aan.

Er is toen veel geld voor haar opgehaald na het overlijden van haar man en zoon. Maar na mijn optiek was dat voor iets anders.

Als het klopt dat dit haar buurman was die getrouwd en net een pasgeboren baby dan is dit wel een heftige wending.
Ik snap helemaal wat je bedoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')