Ik moest even googlen, maar dat lijkt me ontzettend gaaf. Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Die heeft een borrel op?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streams.nfgd.nl/pro-forma-onderzoek-barracuda
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?quote:
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
ik vond dat altijd zo lelijk![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooiquote:Op woensdag 10 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha, alleen verkoperen of leer je ook verchromen of vergulden dan?
Ik snap de tactiek wel. Heel interessant om het te volgenquote:
Ja die kosten begrijp ikquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee want dat vergulden is mega duur, het gaat mij vooral om het verkoperen , want dat ik vind ik zelf heel mooi
Oh dat zou best kunnen hoor, maar daar heb ik zelf ook nooit naar gekekenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die kosten begrijp ikik las laatst dat het verchromen ook niet zomaar meer mocht overigens, ook niet meer commercieel vanwege het giftige afval
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzziequote:Op woensdag 10 september 2025 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag een dagje workshoppen met mijn moeder![]()
We gaan electroformen , iets wat ik al jaren in mijn hoofd heb maar waar ik voor het een workshop voor kon vinden
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk om dat met je moeder te doen Puzzie
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel erg benieuwd waar we mee thuis gaan komen
We gaan twee ringen makenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest eerst google vragen wat het was. Maar lijkt mij ook wel leuk om te doen.
Ben ook wel benieuwd wat je gaat maken.
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?quote:
Voor onszelfquote:Op woensdag 10 september 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, voor elkaar of ieder voor zich?
Echt heel leuk, ook dat je moeder dit op haar leeftijd nog doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Dat jij zo crea bea bent wist ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor onszelf![]()
En als we het leuk vinden gaan we er mee verder.
Leukquote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal maar ken je misschien van vroeger gezinnen die een babyschoentje van hun kind verkoperd in de woonkamer hadden staan?![]()
ik vond dat altijd zo lelijk![]()
Maar het proces is zo nu ff lastig uit te leggen , je kan er natuurlijk materiaal mee verkoperen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |