Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura We mogen weer!
[ afbeelding ]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is het toch dat steeds dezelfde trainers van stal worden gehaald?
Het is ook wel erg hoog spel. Snap niet helemaal waarom ze geen status quo wilden?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israhel voelt zich compleet vrij om te doen wat het wil
Als ik het zo hoor, willen de supporters vooral leuk voetbal zien, daar is vd Brom dan weer niet de trainer voor..quote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gezien het extreem negatieve sentiment in Enschede, is deze laffe keuze niet verwonderlijk.
Het had helemal wat geweest als ze Max de Fakkelman aan het woord hadden gelatenquote:Op woensdag 10 september 2025 20:24 schreef Szura het volgende:
NOS Journaal dat een paar van die soevereine wappen aan het woord laat met hun bullshit.
Media troep, both side aids
Nog nooit van die gast gehoord, heb er zo te lezen eigenlijk ook niks aan gemist.quote:
Ja daar zit wel mijn grootste angst. Vooral voor de familie/vrienden van mijn vriendin. Dit gaat echt helemaal mis.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weer een stapje dichter bij een burgeroorlog.
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooterquote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van die opa.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel goed gemikt, beter dan die Trump-shooter
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dit was een instant killshot, niet slecht van dir opa.
Zielig dat hij dan met de broek op de enkels is weggesleept.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Die opa schijnt dus niet de shooter te zijn
Wat is een fyp?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Leuk dat op al mijn fyp’s alleen nog die gruwelijke close up beelden te zien zijn.
Fijne burgeroorlog allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |