SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou me ook niks verbazen, maar het kan ook een dom ongeluk van henzelf geweest zijn; de flare komt echt van schuin boven. Dan moesten ze precies geweten hebben hoe de wind stond en waar het terecht zou komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen @:Tot als heel het flotilla drone verhaal in scene is gezet om meer pers te creeeren
ÓF er was een ander schip in de buurt waarop iemand expres naar hen geschoten heeft, maar dat zou makkelijk te achterhalen moeten zijn.![]()
tjaquote:Op woensdag 10 september 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
Trowuens wel bizar in de reacties: zo ontzettend veel Amerikanen geloven in demonen; niet alleen de dader maar ook de mensen in de trein die niets deden zijn volgens hen letterlijke demonen uit de hel die door satan gestuurd zijn om daar te zitten. Niet metaforisch, maar echt letterlijk!
deze mensen staan er ook wel om bekend nog weinig zelf denkend vermogen te hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meeste grote schepen hebben lawine pijlen aan boord als Flarequote:Op woensdag 10 september 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen, maar het kan ook een dom ongeluk van henzelf geweest zijn; de flare komt echt van schuin boven. Dan moesten ze precies geweten hebben hoe de wind stond en waar het terecht zou komen.
ÓF er was een ander schip in de buurt waarop iemand expres naar hen geschoten heeft, maar dat zou makkelijk te achterhalen moeten zijn.
daar lijkt het ook het meest op
en ja ik schat ze wel zo dom in dat ze dachten laten we die eens afstekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja als het opzet geweest zou zijn, zouden ze het wel rechtstreeks op het schip zelf afgeschoten hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste grote schepen hebben lawine pijlen aan boord als Flare
daar lijkt het ook het meest op
en ja ik schat ze wel zo dom in dat ze dachten laten we die eens afsteken
Ik denk dat deze kneuzen gewoon een fout hebben gemaakt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zullen we even wippen JussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we even wippen JussieJa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Over een weekje zit @MooieTop6 er ook zo bij misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel heerlijk rustgevend, kijken naar een aquarium.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Denk laat ik ook eens een selfie posten. WIst niet dat je zat te gluren anders had ik het niet gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2025 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het schoonmaken daarentegenquote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel heerlijk rustgevend, kijken naar een aquarium.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: