abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218724058
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218724064
Oeps sorry @SterreKaatje, ik dacht dat ik de laatste was en een nieuwe moest openen.
pi_218724067
Oef deze dame zit echt in me irritatie nu..
Als je echt zo stoer bent.. blokkeer je me niet..

Elk normaal mens, doorziet deze dame.. wat een leugenaar
pi_218724083
Zo, de tokkie mama gaat even helemaal los 🫣😂😂
pi_218724087
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!

Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.

Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
pi_218724106
Als ik echt anoniem wou zijn hè, dan had ik toch niet met me eigen naam gereageerd? met me foto?
Obses door haar? Waarom haha heb wel wat beters te doen. Ze viel bij mij vandaag door de mand dat is alles..
pi_218724115
Moppie... aangezien je misschien nu mensen op jou threads krijgt en ze je daar zelf niet kunnen swifferen misschien zelf een post maken met de feiten? Dat kim bijna hetzelfde verhaal had als die andere moeder inclusief het "bel 112" en dat het eruit floepte voor het nodig was de text was bijna copypaste... en dat ze wel vaker iets zegt dat niet waar is.. dat ze boos kan zijn omdat ze gewezen word op haar kinderen trauma aanpraten maar ze voor een snotneus al bij de hap zit... en dat iedereen al weet dat ze niet naar die wedstrijd gaat omdat ze zelden traint en vast weer een ziek kind heeft
pi_218724147
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moppie... aangezien je misschien nu mensen op jou threads krijgt en ze je daar zelf niet kunnen swifferen misschien zelf een post maken met de feiten? Dat kim bijna hetzelfde verhaal had als die andere moeder inclusief het "bel 112" en dat het eruit floepte voor het nodig was de text was bijna copypaste... en dat ze wel vaker iets zegt dat niet waar is.. dat ze boos kan zijn omdat ze gewezen word op haar kinderen trauma aanpraten maar ze voor een snotneus al bij de hap zit... en dat iedereen al weet dat ze niet naar die wedstrijd gaat omdat ze zelden traint en vast weer een ziek kind heeft
Me account is privé.. doe er ook weinig mee staan wat foto’s bij meer niet
Ik maak me niet druk om deze hysterische tokkie.. sta ook achter mijn woorden en blijf erbij..
weet je waarom ze zo schreeuwt omdat ze betrapt is
Alleen mensen die betrapt worden reageren als gekken
pi_218724152
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:

Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.

Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Lekker ordinair weer.
pi_218724164
Moet wel zeggen dat hoe ze reageert voor mij wel bewijs is dat ze heftig door de mand is gevallen 🤔 wat ik eigenlijk ook heftig vind.. ze beweert die andere flu niet te kennen maar volgt haar wel... dus dat is sowieso al een leugen
*en ja ik ben onderweg maar moet even ergens op wachten en mijn nieuwsgierigheid won*
pi_218724168
Hey Kim! Als je hier meeleest, wees ff een echte vrouw en ga de discussie met me aan.. ipv sneu iemand blokkeren en zieltjes winnen.. je bent betrapt maar wees een vrouw, je had ook kunnen zeggen ik heb het verkeerd geformuleerd maar neee je moest gelijk in verdediging dat betekent betrapt!
pi_218724176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet wel zeggen dat hoe ze reageert voor mij wel bewijs is dat ze heftig door de mand is gevallen 🤔 wat ik eigenlijk ook heftig vind.. ze beweert die andere flu niet te kennen maar volgt haar wel... dus dat is sowieso al een leugen
*en ja ik ben onderweg maar moet even ergens op wachten en mijn nieuwsgierigheid won*
Precies dit
pi_218724179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Me account is privé.. doe er ook weinig mee staan wat foto’s bij meer niet
Ik maak me niet druk om deze hysterische tokkie.. sta ook achter mijn woorden en blijf erbij..
weet je waarom ze zo schreeuwt omdat ze betrapt is
Alleen mensen die betrapt worden reageren als gekken
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggen
pi_218724237
Nou moppie, ze gaat op insta nog even verder 😆
pi_218724260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:

Nou.. iedere scheet, ergernis over haar man, ruzie of gebroken met familie, koekje-door-het-mondje en nieuwe sok wordt gedeeld.
We weten haar woonplaats, waar ze de wedstrijd gaat doen (nouja..), wat haar echte naam is (want trots de inschrijving voor de wedstrijd gedeeld), wat de namen van flipflap en flop is, wat ze mankeren, wanneer ze naar de HAP/HA/ziekenhuis gaat, welke trauma’s en diagnoses ze heeft of denkt te hebben, welke behandelingen er worden gedaan, hoe fucking boos ze op alles en iedereen is en dat het nooit haar schuld is.
Etcetera.

Dus ja, als je zoveel deelt (en dan gaan we er maar van uit dat het echt waar is), dan ‘kennen’ mensen je. Door wat je deelt, ook al hebben ze je nog nooit in het echt gezien.

Dus DBM, misschien is het slim om je account op privé te zetten en je zielenroerselen alleen te delen met mensen die je persoonlijk kent. Ook fijn voor de privacy van je kinderen.

En dat is een advies van vrouw tot vrouw, voor je daar weer over tekeer gaat.
pi_218724262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218724273
Ik ben toch nieuwsgierig geworden hoe noemt ze zich op instagram ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218724278
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
pi_218724299
En een van haar matties reageert met ‘
Helaas er zijn meer toxische mensen dan normale. Gif spugen is misschien het enige waar zij blij kan worden. Misschien is dat zelfs hun enige vorm van “geluk” in hun leven. En misschien hebben zij zelf trauma’s, waardoor ze zich zo gedragen’

Wat triest als dat je wereldbeeld is. De mensen waar je mee omgaat/mee in aanraking komt/je dit jezelf hebt aangepraat.
pi_218724305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik ben toch nieuwsgierig geworden hoe noemt ze zich op instagram ?
De.blije.mama 🫣
pi_218724326
Wow, wat een tokkie. Ik verbaas me echt iedere keer weer over alle vuiligheid en drek die uit haar mond komt. En roeptoeteren dat mensen haar al vaker beschuldigd hebben over dingen. Tja misschien moet je je dan eens gaan afvragen of er niet een kern van waarheid in zit. En als je geen zin hebt om op leugens te worden betrapt misschien gewoon een paar of al je social media accounts opheffen, als je niet kunt zorgen voor 1 sluitend verhaal.
pi_218724379
Ik maak me niet druk, zij en haar tokkie leger komen maar.. ik heb alleen maar feiten gezegd.. wat zij doet is gewoon triest.. ook omdat ik er niet op kan reageren.. maar pech! Heb gezegd wat ik wou jammer dan.. dan breekt haar hart maar, kan ze de hap weer bellen
pi_218724380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
Lang verhaal kort (sta hier nog wel even 😭) huisje in het dorp had gisteren bericht geplaatst dat ze zich rot geschrokken is want haar jonge kind was bijna gestikt.. kind liep blauw aan en terwijl ze op de rug begon te slaan riep ze in paniek naar partner dat hij 112 moest bellen maar net toen hij dat wilde doen kwam het stukje eten eruit... dbm een uurtje of wat later... precies hetzelfde verhaal maar dan met flip..
Enige verschil.. op insta was haar man wel al in contact met 112 en threads nog niet (of andersom) en toen moesten ze naar de hap en vandaag mocht flip thuis blijven...
En nu is ze heel erg aan het flippen omdat ze betrapt is op een leugen
pi_218724381
Waarom zit Am zelf niet op een paard? Omdat ze de fotograaf is? Met hasr telefoon? Sneu
Ik denk dat ze gewoon gevraagd hebben wie er mee wilde, want sam is toch ook gewoon naar school/werk.
Ze doet er zo gewichtig over maar steld geen reet voor
pi_218724389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De.blije.mama 🫣
dank je maar is dat die vrouw die zat te liegen over haar kind die stikte , Debbie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')