Me account is privé.. doe er ook weinig mee staan wat foto’s bij meer nietquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moppie... aangezien je misschien nu mensen op jou threads krijgt en ze je daar zelf niet kunnen swifferen misschien zelf een post maken met de feiten? Dat kim bijna hetzelfde verhaal had als die andere moeder inclusief het "bel 112" en dat het eruit floepte voor het nodig was de text was bijna copypaste... en dat ze wel vaker iets zegt dat niet waar is.. dat ze boos kan zijn omdat ze gewezen word op haar kinderen trauma aanpraten maar ze voor een snotneus al bij de hap zit... en dat iedereen al weet dat ze niet naar die wedstrijd gaat omdat ze zelden traint en vast weer een ziek kind heeft
Lekker ordinair weer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!
Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.
Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
Precies ditquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet wel zeggen dat hoe ze reageert voor mij wel bewijs is dat ze heftig door de mand is gevallen 🤔 wat ik eigenlijk ook heftig vind.. ze beweert die andere flu niet te kennen maar volgt haar wel... dus dat is sowieso al een leugen
*en ja ik ben onderweg maar moet even ergens op wachten en mijn nieuwsgierigheid won*
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Me account is privé.. doe er ook weinig mee staan wat foto’s bij meer niet
Ik maak me niet druk om deze hysterische tokkie.. sta ook achter mijn woorden en blijf erbij..
weet je waarom ze zo schreeuwt omdat ze betrapt is
Alleen mensen die betrapt worden reageren als gekken
Nou.. iedere scheet, ergernis over haar man, ruzie of gebroken met familie, koekje-door-het-mondje en nieuwe sok wordt gedeeld.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm:
"Je praat je kinderen trauma aan" ik ben WOEST!
Ik weet hoe die trieste kutwijven over mij denken en hoe tering geobsedeerd ze zijn met mij. Heel rot voor ze en alles.
Maar echt flikker op. Dit zeg je niet tegen iemand. Hoe kun je zo'n haat hebben aan mij terwijl je mij niet kent?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haha ja dat zeg ik... enorm door de mand gevallen... straks weer allemaal mensen die achossie zeggen
De.blije.mama 🫣quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik ben toch nieuwsgierig geworden hoe noemt ze zich op instagram ?
Lang verhaal kort (sta hier nog wel even 😭) huisje in het dorp had gisteren bericht geplaatst dat ze zich rot geschrokken is want haar jonge kind was bijna gestikt.. kind liep blauw aan en terwijl ze op de rug begon te slaan riep ze in paniek naar partner dat hij 112 moest bellen maar net toen hij dat wilde doen kwam het stukje eten eruit... dbm een uurtje of wat later... precies hetzelfde verhaal maar dan met flip..quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb geen threads wat is er precies gebeurt dan met dbm? Zie wel wat op mollygram staan over dat haar zoontje bijna gestikt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |