De wat langere termijn (na woensdag) ziet het er stukken beter uit. Droger, meer zon, stabiel en met 19-22 graden fijnere temperaturenquote:
Toen ik buienradar zag dacht ik, oooh kut daar gaat mijn voorspellingquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:05 schreef MissHobje het volgende:
Tot nu toe best een aardige dag, dreigende wolken.. veel zon en een dikke woei
Ga ik morgen ook doen. In het zwembad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
Plons
https://x.com/Stormchaser(...)WgrHR7RJSct5mDA&s=19
Meeste valt toch wel op zeequote:Op vrijdag 12 september 2025 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
Plons: De komende 4-5 dagen zorgt actieve 'kustconvergentie' voor lokaal enorme hoeveelheden regen in het westen. Vooral Noord-Holland, gebied rond het IJsselmeer en de Wadden kunnen tot en met dinsdag plaatselijk 100-150 mm te verwerken krijgen!
https://x.com/Stormchaser(...)WgrHR7RJSct5mDA&s=19
Torlt nu toe 0 regen en behoorlijk veel zon, wind wel erg hard..en wat frisquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen ik buienradar zag dacht ik, oooh kut daar gaat mijn voorspellingniet dat ik het al te best heb gedaan maar toch
![]()
En ja de avond is nog niet voorbij natuurlijk maar hopelijk gaat het een beetje meevallen.
Jou inhalen wordt em deze week helaas niet
Heel misschien straks een buitje voor 0,5mm om toch iets aan punten te winnen, maar gezien bijna iedereen neerslag heeft zal dat ook niet werkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Torlt nu toe 0 regen en behoorlijk veel zon, wind wel erg hard..en wat fris
N O g steeds 0 regen of ik moet afgelopen nacht iets gemist hebben..dat kan..maar vanaf vanochtend vroeg tot net 0 regenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel misschien straks een buitje voor 0,5mm om toch iets aan punten te winnen, maar gezien bijna iedereen neerslag heeft zal dat ook niet werken![]()
Actueel flitsen op afstand, rond 40 seconden later een lichte donder![]()
Hopelijk activeert het wat vannacht zodat we leuk vuurwerk hebben
Ohh lekker verfrissend welquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Starhopper het volgende:
Was wel indrukwekkend hoor op het strand vanavond met die bui van iets na 7 uurEr zat echt belachelijk veel wind op! En er kwam echt een prachtig gordijn van regen op mij af vanaf zee
Steeds dichterbij. En toen de hel losbarste gewoon horizontale regen
Leek echt gewoon een forse herfststorm maar dan een korte van een kwartier ofzo
Drijfnat maar ik heb geen spijt dat ik ben gaan kijken
![]()
Door een buitje toch nog 0,2mmquote:Op zaterdag 13 september 2025 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
N O g steeds 0 regen of ik moet afgelopen nacht iets gemist hebben..dat kan..maar vanaf vanochtend vroeg tot net 0 regen
Ohh gunstig voor mijquote:Op zaterdag 13 september 2025 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Door een buitje toch nog 0,2mm
Dacht het wel.quote:
Had je liever nat gezien hihiquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef MissHobje het volgende:
Wat een genot, precies droog over met de fiets..parkeer hem net in de berging en het gaat los met harde regen en onweer![]()
![]()
Wat een timing
Ook weer niet goed?!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Komt zo te zien een beste bak onweer aan
Regen en wind wel, het onweer mag wel even op afstand blijvenquote:
Ik was vergeten de punten voor de richting aan te passenquote:
Hier gaat het nu los.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik ziet het!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |