Het is de wintertijd tijd, maar dit jaar maart niet. Zoals maart was zouden november t/m februari ook moeten zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Ja, tot en met mei is het altijd kutweer in Nederland of wat?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Blijf maar lekker binnen, bang om vieze handjes te krijgen?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Wij dulden geen vieze herfsttypes hier
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, tot en met mei is het altijd kutweer in Nederland of wat?
Ik vind lekker weer in begin maart ook lekker hoor 14 graden.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.
16 graden met zon: kutweer!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.
Ik ookquote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen hoor Rambo, maar dan kies ik eerder voor @:pisces29 of @:rene
Kaiserwetter, maar nog wel frisquote:
Kaiserwetter, perfektes Wetter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kaiserwetter, maar nog wel fris
Ik vind buiten sporten in de regen echt lekker. Heb ik misschien nog een beetje overgehouden van voetballen in de regen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Al 4 dagen meer regen in één dag dan in de afgelopen 4-5 maanden. Wordt de natuur wel blij van.
Vanochtend tot de onderbroek doorweekt tijdens het hardlopen. Dat was wat minder.
Wil ook wel een filmpje van jou, dat je slidingen maakt, hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind buiten sporten in de regen echt lekker. Heb ik misschien nog een beetje overgehouden van voetballen in de regen.Slidings maken
![]()
![]()
ennuh pics?
omg spannend als je zo tegen mij praatquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:32 schreef Rene het volgende:
[..]
Wil ook wel een filmpje van jou, dat je slidingen maakt, hoor.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Al 4 dagen meer regen in één dag dan in de afgelopen 4-5 maanden. Wordt de natuur wel blij van.
Vanochtend tot de onderbroek doorweekt tijdens het hardlopen. Dat was wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |