Dat was een ander die hem schopte .... kom ff niet op zn naam .. Ook met baard en zo ...quote:Op woensdag 10 september 2025 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee weet ik niet meer. Wel een puppy die geschopt werdHeel internet stond bol.
Oeps...quote:Op woensdag 10 september 2025 01:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Die vond ik al een lul voordat ie die pup schopte
Ja Iwan daar hebben we het over.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een ander die hem schopte .... kom ff niet op zn naam .. Ook met baard en zo ...
quote:Op woensdag 10 september 2025 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een ander die hem schopte .... kom ff niet op zn naam .. Ook met baard en zo ...
Jesus wat een klucht. Maar ja iemand een dier cadeau doen is ook een no go.quote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat een klucht. Maar ja iemand een dier cadeau doen is ook een no go.
Geficiteerd Tonja, hier een geit.quote:
Nou ja jij leeft ook een beetje in een dierentuin met goedkeuringquote:Op woensdag 10 september 2025 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geficiteerd Tonja, hier een geit.
Nee, dat is gelukkig niet meer zo. Je hebt gelijk, dat liep echt uit de hand.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja jij leeft ook een beetje in een dierentuin met goedkeuring
Oh echt? Wel huisjes gevonden, of gewoon de hokken opengezet en toedeledokiequote:Op woensdag 10 september 2025 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, dat is gelukkig niet meer zo. Je hebt gelijk, dat liep echt uit de hand.
Uitsterfbeleid. Laatste aankoop is een oranje rattenslang.quote:Op woensdag 10 september 2025 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Wel huisjes gevonden, of gewoon de hokken opengezet en toedeledokie
Ja is best een boel onderhoud en verzorging. En alles in hokjes, ik hou er niet van. Maar die parkiet begint ook op mijn zenuwen te werkenquote:Op woensdag 10 september 2025 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitsterfbeleid. Laatste aankoop is een oranje rattenslang.
ben je jarig? purzel je?quote:Op woensdag 10 september 2025 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Wel huisjes gevonden, of gewoon de hokken opengezet en toedeledokie
Ik purzel graag. zo nu en dan. Jarig of niet.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sprok?quote:Op woensdag 10 september 2025 02:24 schreef mario390 het volgende:
dat is oostenrijkse sprok wanneer je jarig bent, je heeft purzeldag
Gefeliciteerd Tonjaquote:Op woensdag 10 september 2025 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2025 03:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Tonja![]()
[ afbeelding ]
A little too much LDSquote:Op woensdag 10 september 2025 03:01 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Wat is er met die beesten aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |