Dat zal bij mij dan ook wel het geval zijn.quote:
Op m'n telefoon kom ik wat verder.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar ligt het aan.
Gaat alle kanten op met de hoge tonenquote:
Heb het uitgezetquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat alle kanten op met de hoge tonenHeb ik geen scope voor nodig
Snap ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb het uitgezetik moet nog wat hoge tonen verwerk ruimte hebben voor vanmiddag als die dingen komen
Mijn telefoon is ook stil.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kom ik wat verder.
dan ben je bejaardquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ook stil.
Nee bejaarden hebben hun telefoon juist heel hard staanquote:
"WAT ZEG JE?!"quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee bejaarden hebben hun telefoon juist heel hard staan
maar t gaat niet om volume, maar om de hertzgehoorgangquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Johquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar t gaat niet om volume, maar om de hertzgehoorgang
Grijs hier.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Prachtige witte hemel in Nederland vandaag. Heel vet.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
booh nog 3,5 dag.
Dagen druk geweest met een mooi stukje voor Intranet. Grafiekjes, trends, inzichten, stukje duiding. Ter review aan teammanager aangeboden.
Komt binnen 10 minuten terug met een lulverhaal vol onwaarheden en kretologie. Alle plaatjes eruit ook. "Je hebt zo te zien geen CoPilot gebruikt. Wat vind je van dit?"
Joh zoek het even lekker de bliksem uit met je CoPilot dan. Vraag het mij maar niet meer
typ dat tegen essnquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
oppelostquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit wist ik al trouwens. Want was een keer ook op tv zo'n experiment van die Victor Mits (heet hij zo?) En daarbij viel ik ook al af bij de frequentie voor 50+'ers.
Victor Reinier?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit wist ik al trouwens. Want was een keer ook op tv zo'n experiment van die Victor Mits (heet hij zo?) En daarbij viel ik ook al af bij de frequentie voor 50+'ers.
Heel irritant vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |